Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ΝίναΦ

Μέλη
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

Όλες οι δημοσιεύσεις του/της ΝίναΦ

  1. μία συζήτηση δημοσίευσε ΝίναΦ σε Θέλω να γίνω μαμά
    Καλησπέρα Πόσες είμαστε εγκυούλες? πόσο εβδομάδων? μηνών? Είμαι η Νίνα 35 χρονών και είναι η πρώτη (και εύχομαι η τελευταία Θεού θέλοντος) προσπάθεια εξωσωματικής που κάνουμε με τον σύζυγο μου, τελευταία περίοδος 02/12/2015 , 11 μέρες μετά την εμβρυομεταφορά η τιμή της πρώτης χοριακης μας ήταν 41 , η δεύτερη χοριακή μας η τιμή ήταν 151 (μετά απο τρεις μέρες απο την πρώτη) και αύριο παω για την τρίτη μας χοριακή... να σας πω την αλήθεια ειμαι μπερδεμένη με τις εβδομάδες...νομίζω αν δεν κάνω λάθος είμαι στις 4 εβδομάδες... Εύχομαι σε όλες μας αυτό το έτος να είναι και το θαυματουργό μας.. εύχομαι ο Θεούλης να μας αξιώσει όλες να γίνουμε μανούλες Καλή αρχή σε όλες μας...πάντα με Πίστη!
  2. Καλησπέρα Κορίτσια και εγώ είμαι καινούργια στην παρέα, είμαι 35 χρονών και διανύω το μονοπάτι της εξωσωματικής, είναι η πρώτη μας προσπάθεια. τελευταία περίοδο είχα στις 2/12/2015 , ωοληψία κάναμε στις 21/12/2015 όπου βγάλαμε 10 ωάρια και τα 10 γονιμοποιήθηκαν... στις 24/12/2015 κάναμε την εμβρυομεταφορά όπου ο γιατρός μου εβαλε 2 ωάρια καλής ποιότητας (απο ότι είπε), στις 04/01/2016 μας είπα να παμε να κανουμε την χοριακή (11 μέρες μετά την εμβρυομεταφορά) και μας έδειξε τιμή 41, το βράδυ εκείνο είδα σκούρο καφέ στο σερβιετάκι μου και αίμα οταν σκουπίστηκα ,τρόμαξα πήρα τον γιατρό και μου είπε το πρωι να κάνω μια ένεση Proluton όπως και έκανα... μου είπε να πάω για μια δεύτερη χοριακή στις 08/01/2016 (τέσσερις μέρες μετά απο την πρώτη) και η τιμή έδειξε 151 , τον πήρα τηλ και μου είπε οτι είναι καλά και πως να ξανα κάνω τρίτη φορά χοριακή 12/01/2016 (αύριο δηλαδή) περιμένω πώς και πώς ...προσπαθώ να αποβάλω το ανγχος και την αγωνία μου όσο μπορώ!! μήπως θα μπορουσατε να με βοηθήσετε διοτι έχω μπερδευτεί... πόσο εβδομάδων είμαι? και αν οι τιμές είναι καλές στις χοριακές? Σας ευχαριστω και συγνώμη αν σας κουρασα με τόσο μεγάλο κείμενο...
  3. MARDIO Σε ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα και για την απάντηση σου, να χαίρεσαι τις κορούλες σου και ο Θεός να σας δίνει υγεία και όπως επιθυμείς να τις δείς!! Προσπαθώ να είμαι ήρεμη,,, και να μην το σκέφτομαι αλλά.... με πιανει ενας σαν ενθουσιασμός...δεν ξέρω... χαχαχα.... Καλές γιορτές να έχουμε όλοι!!!
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ, ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗ, ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΟΥΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ 2010,ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΕΜΒΡΥΟΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ 24/12/2015 ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΔΥΟ ΣΠΟΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΟΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΙΣ 04/01/2016 ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ... (ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ) ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΤΩΝ ΩΟΛΗΨΙΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΠΩΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ 10 ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΑ 10 ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ , ΑΠΛΑ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΡΥΟΣΥΝΤΗΡΗΣΗ. ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ , ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΨΙΛΟ ΠΟΝΑΚΙΑ ΧΑΜΗΛΑ ΠΟΥ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΑΡΑΙΩΝΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΙΣΤΕΙ, ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ? ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΩΣ ΕΧΩ ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΟΥΛΑ.... (ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ) ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ Ο ΘΕΟΥΛΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΘΟΥΜΕ!!

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.