Όλες οι δημοσιεύσεις του/της betty
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
Κορίτσια Χρόνια πολλά και απο μένα. Να χαίρεστε τις οικογένειες σας. Πάντα χαρά, ευτυχία και ΥΓΕΙΑ
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
Κορίτσια Χρόνια πολλά και απο μένα. Να χαίρεστε τις οικογένειες σας. Πάντα χαρά, ευτυχία και ΥΓΕΙΑ
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
Κορίτσια Χρόνια πολλά και απο μένα. Να χαίρεστε τις οικογένειες σας. Πάντα χαρά, ευτυχία και ΥΓΕΙΑ
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
Κορίτσια Χρόνια πολλά και απο μένα. Να χαίρεστε τις οικογένειες σας. Πάντα χαρά, ευτυχία και ΥΓΕΙΑ
-
Λεκέδες στα ρουχαλάκια τους
βρε κορίτσια τώρα που η μπουμπού μου ξεκίνησε να τρώει φρουτόκρεμα και μεσημεριανό χορτόσουπα...τα ρουχαλάκια μας χάλια...όσες σαλιάρες και αν της βάλω πάντα κάπου θα λερώσει...αλλά βλέπω πως με το παιδικό απορρυπαντικό (σκόνη προδερμ)που πλένω τα ρουχαλάκια της δεν φεύγουν.. έχετε κάτι να μου προτείνετε?
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
Κορίτσια, Χρόνια πολλά και απο μένα.Να είστε γερές και δυνατές, χαρούμενες και ευτυχισμένες...Φιλιά πολλά
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
Κορίτσια, Χρόνια πολλά και απο μένα.Να είστε γερές και δυνατές, χαρούμενες και ευτυχισμένες...Φιλιά πολλά
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
Κορίτσια, Χρόνια πολλά και απο μένα.Να είστε γερές και δυνατές, χαρούμενες και ευτυχισμένες...Φιλιά πολλά
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
Κορίτσια, Χρόνια πολλά και απο μένα.Να είστε γερές και δυνατές, χαρούμενες και ευτυχισμένες...Φιλιά πολλά
-
Πολυκυστυκες ωοθηκες
Σοφάκι αλήθεια μην αγχώνεσαι...και εγώ έχω πολυκυστυκές ωοθήκες και ποτέ δεν είχα σταθερό κύκλο.Πάντα καθυστέρηση 4-5μέρες, μπορεί και παραπάνω...και όμως όταν αποφασίσαμε για παιδί σχεδόν αμέσως τα καταφέραμε...αρκεί όμως οι προσπάθειες να είναι καθημερινές και απο πολύ νωρίς δηλ.μόλις σου τελειώσει η περίοδος. Αντε με το καλό....
-
Πολυκυστυκες ωοθηκες
Σοφάκι αλήθεια μην αγχώνεσαι...και εγώ έχω πολυκυστυκές ωοθήκες και ποτέ δεν είχα σταθερό κύκλο.Πάντα καθυστέρηση 4-5μέρες, μπορεί και παραπάνω...και όμως όταν αποφασίσαμε για παιδί σχεδόν αμέσως τα καταφέραμε...αρκεί όμως οι προσπάθειες να είναι καθημερινές και απο πολύ νωρίς δηλ.μόλις σου τελειώσει η περίοδος. Αντε με το καλό....
-
Πολυκυστυκες ωοθηκες
Σοφάκι αλήθεια μην αγχώνεσαι...και εγώ έχω πολυκυστυκές ωοθήκες και ποτέ δεν είχα σταθερό κύκλο.Πάντα καθυστέρηση 4-5μέρες, μπορεί και παραπάνω...και όμως όταν αποφασίσαμε για παιδί σχεδόν αμέσως τα καταφέραμε...αρκεί όμως οι προσπάθειες να είναι καθημερινές και απο πολύ νωρίς δηλ.μόλις σου τελειώσει η περίοδος. Αντε με το καλό....
-
Πολυκυστυκες ωοθηκες
Σοφάκι αλήθεια μην αγχώνεσαι...και εγώ έχω πολυκυστυκές ωοθήκες και ποτέ δεν είχα σταθερό κύκλο.Πάντα καθυστέρηση 4-5μέρες, μπορεί και παραπάνω...και όμως όταν αποφασίσαμε για παιδί σχεδόν αμέσως τα καταφέραμε...αρκεί όμως οι προσπάθειες να είναι καθημερινές και απο πολύ νωρίς δηλ.μόλις σου τελειώσει η περίοδος. Αντε με το καλό....
-
Αλλαγές στο Mammyland!
Κορίτσια μπράβο.Η ιδέα καταπληκτική και μπράβο στη Lena που την έστεισε..Κορίτσια επειδή εγώ είμαι απο επαρχεία (Τρίκαλα) θα ήθελα να γράφουμε και εκδηλώσεις ή οτιδήποτε άλλο που λαμβάνουν χώρα και στις επαρχείες...ενδιαφέρει πολλά μέλη νομίζω.. Μπορούμε να φτιάξουμε και μια στήλη (που να εμφανίζετε στην αρχική σελίδα) και μπαίνοντας να έχει όλα τα στοιχεία μας π.χ.Ον/μο, ηλικία, οικ.κατάσ., τόπος κατοικίας, επάγγελμα...και ότι άλλο θέλουμε έτσι και καλύτερα να γνωριστούμε και να μπορούμε αν πάσα στιγμή να βρούμε κάτι αν θέλουμε απο τα μέλη... Σκεφτείτετο σαν ιδέα και το συζητάμε.. Μήπως έχετε κάνει κάτι παρόμοιο και δε το έχω δεί????
-
Αλλαγές στο Mammyland!
Κορίτσια μπράβο.Η ιδέα καταπληκτική και μπράβο στη Lena που την έστεισε..Κορίτσια επειδή εγώ είμαι απο επαρχεία (Τρίκαλα) θα ήθελα να γράφουμε και εκδηλώσεις ή οτιδήποτε άλλο που λαμβάνουν χώρα και στις επαρχείες...ενδιαφέρει πολλά μέλη νομίζω.. Μπορούμε να φτιάξουμε και μια στήλη (που να εμφανίζετε στην αρχική σελίδα) και μπαίνοντας να έχει όλα τα στοιχεία μας π.χ.Ον/μο, ηλικία, οικ.κατάσ., τόπος κατοικίας, επάγγελμα...και ότι άλλο θέλουμε έτσι και καλύτερα να γνωριστούμε και να μπορούμε αν πάσα στιγμή να βρούμε κάτι αν θέλουμε απο τα μέλη... Σκεφτείτετο σαν ιδέα και το συζητάμε.. Μήπως έχετε κάνει κάτι παρόμοιο και δε το έχω δεί????
-
Αλλαγές στο Mammyland!
Κορίτσια μπράβο.Η ιδέα καταπληκτική και μπράβο στη Lena που την έστεισε..Κορίτσια επειδή εγώ είμαι απο επαρχεία (Τρίκαλα) θα ήθελα να γράφουμε και εκδηλώσεις ή οτιδήποτε άλλο που λαμβάνουν χώρα και στις επαρχείες...ενδιαφέρει πολλά μέλη νομίζω.. Μπορούμε να φτιάξουμε και μια στήλη (που να εμφανίζετε στην αρχική σελίδα) και μπαίνοντας να έχει όλα τα στοιχεία μας π.χ.Ον/μο, ηλικία, οικ.κατάσ., τόπος κατοικίας, επάγγελμα...και ότι άλλο θέλουμε έτσι και καλύτερα να γνωριστούμε και να μπορούμε αν πάσα στιγμή να βρούμε κάτι αν θέλουμε απο τα μέλη... Σκεφτείτετο σαν ιδέα και το συζητάμε.. Μήπως έχετε κάνει κάτι παρόμοιο και δε το έχω δεί????
-
Αλλαγές στο Mammyland!
Κορίτσια μπράβο.Η ιδέα καταπληκτική και μπράβο στη Lena που την έστεισε..Κορίτσια επειδή εγώ είμαι απο επαρχεία (Τρίκαλα) θα ήθελα να γράφουμε και εκδηλώσεις ή οτιδήποτε άλλο που λαμβάνουν χώρα και στις επαρχείες...ενδιαφέρει πολλά μέλη νομίζω.. Μπορούμε να φτιάξουμε και μια στήλη (που να εμφανίζετε στην αρχική σελίδα) και μπαίνοντας να έχει όλα τα στοιχεία μας π.χ.Ον/μο, ηλικία, οικ.κατάσ., τόπος κατοικίας, επάγγελμα...και ότι άλλο θέλουμε έτσι και καλύτερα να γνωριστούμε και να μπορούμε αν πάσα στιγμή να βρούμε κάτι αν θέλουμε απο τα μέλη... Σκεφτείτετο σαν ιδέα και το συζητάμε.. Μήπως έχετε κάνει κάτι παρόμοιο και δε το έχω δεί????
-
Διδυμη κυηση
εγώ γέννησα με καισαρική πριν 6 μήνες. Όχι δίδυμα, ένα κοριτσάκι.. Μη σε στεναχωρεί καθόλου το θέμα της καισαρικής. Μετά το πρώτο 24ώρο σηκώθηκα και όλα καλά.Τέσσερις μέρες έμεινα στη κλινική και μπορώ να πώ οτι αναρρωσα μια χαρά..με το που γύρισα σπίτι κανένα πρόβλημα.Καθόλου πόνο και τη μπουμπού μου μια χαρά κουμάντο την έκανα απο την αρχή...Είναι τόσο μεγάλη η χαρά που δε σε νοιάζει τίποτα... Φιλιά
-
Διδυμη κυηση
εγώ γέννησα με καισαρική πριν 6 μήνες. Όχι δίδυμα, ένα κοριτσάκι.. Μη σε στεναχωρεί καθόλου το θέμα της καισαρικής. Μετά το πρώτο 24ώρο σηκώθηκα και όλα καλά.Τέσσερις μέρες έμεινα στη κλινική και μπορώ να πώ οτι αναρρωσα μια χαρά..με το που γύρισα σπίτι κανένα πρόβλημα.Καθόλου πόνο και τη μπουμπού μου μια χαρά κουμάντο την έκανα απο την αρχή...Είναι τόσο μεγάλη η χαρά που δε σε νοιάζει τίποτα... Φιλιά
-
Διδυμη κυηση
εγώ γέννησα με καισαρική πριν 6 μήνες. Όχι δίδυμα, ένα κοριτσάκι.. Μη σε στεναχωρεί καθόλου το θέμα της καισαρικής. Μετά το πρώτο 24ώρο σηκώθηκα και όλα καλά.Τέσσερις μέρες έμεινα στη κλινική και μπορώ να πώ οτι αναρρωσα μια χαρά..με το που γύρισα σπίτι κανένα πρόβλημα.Καθόλου πόνο και τη μπουμπού μου μια χαρά κουμάντο την έκανα απο την αρχή...Είναι τόσο μεγάλη η χαρά που δε σε νοιάζει τίποτα... Φιλιά
-
Διδυμη κυηση
εγώ γέννησα με καισαρική πριν 6 μήνες. Όχι δίδυμα, ένα κοριτσάκι.. Μη σε στεναχωρεί καθόλου το θέμα της καισαρικής. Μετά το πρώτο 24ώρο σηκώθηκα και όλα καλά.Τέσσερις μέρες έμεινα στη κλινική και μπορώ να πώ οτι αναρρωσα μια χαρά..με το που γύρισα σπίτι κανένα πρόβλημα.Καθόλου πόνο και τη μπουμπού μου μια χαρά κουμάντο την έκανα απο την αρχή...Είναι τόσο μεγάλη η χαρά που δε σε νοιάζει τίποτα... Φιλιά
-
Τεστ εγκυμμοσυνης.
Κορίτσια συγχαρητήρια και απο μένα... Εύχομαι όλα να πάνε καλά.. Ξεκούραση και καλό φαγητό και μη ξεχνάτε...απολαύστε κάθε στιγμή της εγκυμοσύνης σας...κάντε όνειρα και θετικές σκέψεις...και όλα θα πραγματοποιηθούν.............................. Ολόψυχα με το καλό
-
Τεστ εγκυμμοσυνης.
Κορίτσια συγχαρητήρια και απο μένα... Εύχομαι όλα να πάνε καλά.. Ξεκούραση και καλό φαγητό και μη ξεχνάτε...απολαύστε κάθε στιγμή της εγκυμοσύνης σας...κάντε όνειρα και θετικές σκέψεις...και όλα θα πραγματοποιηθούν.............................. Ολόψυχα με το καλό
-
Τεστ εγκυμμοσυνης.
Κορίτσια συγχαρητήρια και απο μένα... Εύχομαι όλα να πάνε καλά.. Ξεκούραση και καλό φαγητό και μη ξεχνάτε...απολαύστε κάθε στιγμή της εγκυμοσύνης σας...κάντε όνειρα και θετικές σκέψεις...και όλα θα πραγματοποιηθούν.............................. Ολόψυχα με το καλό
-
Τεστ εγκυμμοσυνης.
Κορίτσια συγχαρητήρια και απο μένα... Εύχομαι όλα να πάνε καλά.. Ξεκούραση και καλό φαγητό και μη ξεχνάτε...απολαύστε κάθε στιγμή της εγκυμοσύνης σας...κάντε όνειρα και θετικές σκέψεις...και όλα θα πραγματοποιηθούν.............................. Ολόψυχα με το καλό