Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

betty

Μέλη
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

Όλες οι δημοσιεύσεις του/της betty

  1. betty απάντησε σε ένα μήνυμα στη δημόσια συζήτηση στις Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος Χρόνος
    Κορίτσια Χρόνια πολλά και απο μένα. Να χαίρεστε τις οικογένειες σας. Πάντα χαρά, ευτυχία και ΥΓΕΙΑ
  2. betty απάντησε σε ένα μήνυμα στη δημόσια συζήτηση στις Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος Χρόνος
    Κορίτσια Χρόνια πολλά και απο μένα. Να χαίρεστε τις οικογένειες σας. Πάντα χαρά, ευτυχία και ΥΓΕΙΑ
  3. betty απάντησε σε ένα μήνυμα στη δημόσια συζήτηση στις Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος Χρόνος
    Κορίτσια Χρόνια πολλά και απο μένα. Να χαίρεστε τις οικογένειες σας. Πάντα χαρά, ευτυχία και ΥΓΕΙΑ
  4. betty απάντησε σε ένα μήνυμα στη δημόσια συζήτηση στις Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος Χρόνος
    Κορίτσια Χρόνια πολλά και απο μένα. Να χαίρεστε τις οικογένειες σας. Πάντα χαρά, ευτυχία και ΥΓΕΙΑ
  5. βρε κορίτσια τώρα που η μπουμπού μου ξεκίνησε να τρώει φρουτόκρεμα και μεσημεριανό χορτόσουπα...τα ρουχαλάκια μας χάλια...όσες σαλιάρες και αν της βάλω πάντα κάπου θα λερώσει...αλλά βλέπω πως με το παιδικό απορρυπαντικό (σκόνη προδερμ)που πλένω τα ρουχαλάκια της δεν φεύγουν.. έχετε κάτι να μου προτείνετε?
  6. betty απάντησε σε ένα μήνυμα στη δημόσια συζήτηση στις Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος Χρόνος
    Κορίτσια, Χρόνια πολλά και απο μένα.Να είστε γερές και δυνατές, χαρούμενες και ευτυχισμένες...Φιλιά πολλά
  7. betty απάντησε σε ένα μήνυμα στη δημόσια συζήτηση στις Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος Χρόνος
    Κορίτσια, Χρόνια πολλά και απο μένα.Να είστε γερές και δυνατές, χαρούμενες και ευτυχισμένες...Φιλιά πολλά
  8. betty απάντησε σε ένα μήνυμα στη δημόσια συζήτηση στις Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος Χρόνος
    Κορίτσια, Χρόνια πολλά και απο μένα.Να είστε γερές και δυνατές, χαρούμενες και ευτυχισμένες...Φιλιά πολλά
  9. betty απάντησε σε ένα μήνυμα στη δημόσια συζήτηση στις Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος Χρόνος
    Κορίτσια, Χρόνια πολλά και απο μένα.Να είστε γερές και δυνατές, χαρούμενες και ευτυχισμένες...Φιλιά πολλά
  10. betty απάντησε στο θέμα του/της SOFIA topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Σοφάκι αλήθεια μην αγχώνεσαι...και εγώ έχω πολυκυστυκές ωοθήκες και ποτέ δεν είχα σταθερό κύκλο.Πάντα καθυστέρηση 4-5μέρες, μπορεί και παραπάνω...και όμως όταν αποφασίσαμε για παιδί σχεδόν αμέσως τα καταφέραμε...αρκεί όμως οι προσπάθειες να είναι καθημερινές και απο πολύ νωρίς δηλ.μόλις σου τελειώσει η περίοδος. Αντε με το καλό....
  11. betty απάντησε στο θέμα του/της SOFIA topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Σοφάκι αλήθεια μην αγχώνεσαι...και εγώ έχω πολυκυστυκές ωοθήκες και ποτέ δεν είχα σταθερό κύκλο.Πάντα καθυστέρηση 4-5μέρες, μπορεί και παραπάνω...και όμως όταν αποφασίσαμε για παιδί σχεδόν αμέσως τα καταφέραμε...αρκεί όμως οι προσπάθειες να είναι καθημερινές και απο πολύ νωρίς δηλ.μόλις σου τελειώσει η περίοδος. Αντε με το καλό....
  12. betty απάντησε στο θέμα του/της SOFIA topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Σοφάκι αλήθεια μην αγχώνεσαι...και εγώ έχω πολυκυστυκές ωοθήκες και ποτέ δεν είχα σταθερό κύκλο.Πάντα καθυστέρηση 4-5μέρες, μπορεί και παραπάνω...και όμως όταν αποφασίσαμε για παιδί σχεδόν αμέσως τα καταφέραμε...αρκεί όμως οι προσπάθειες να είναι καθημερινές και απο πολύ νωρίς δηλ.μόλις σου τελειώσει η περίοδος. Αντε με το καλό....
  13. betty απάντησε στο θέμα του/της SOFIA topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Σοφάκι αλήθεια μην αγχώνεσαι...και εγώ έχω πολυκυστυκές ωοθήκες και ποτέ δεν είχα σταθερό κύκλο.Πάντα καθυστέρηση 4-5μέρες, μπορεί και παραπάνω...και όμως όταν αποφασίσαμε για παιδί σχεδόν αμέσως τα καταφέραμε...αρκεί όμως οι προσπάθειες να είναι καθημερινές και απο πολύ νωρίς δηλ.μόλις σου τελειώσει η περίοδος. Αντε με το καλό....
  14. betty απάντησε στο θέμα του/της lena topic στο Mammyland Φόρουμ
    Κορίτσια μπράβο.Η ιδέα καταπληκτική και μπράβο στη Lena που την έστεισε..Κορίτσια επειδή εγώ είμαι απο επαρχεία (Τρίκαλα) θα ήθελα να γράφουμε και εκδηλώσεις ή οτιδήποτε άλλο που λαμβάνουν χώρα και στις επαρχείες...ενδιαφέρει πολλά μέλη νομίζω.. Μπορούμε να φτιάξουμε και μια στήλη (που να εμφανίζετε στην αρχική σελίδα) και μπαίνοντας να έχει όλα τα στοιχεία μας π.χ.Ον/μο, ηλικία, οικ.κατάσ., τόπος κατοικίας, επάγγελμα...και ότι άλλο θέλουμε έτσι και καλύτερα να γνωριστούμε και να μπορούμε αν πάσα στιγμή να βρούμε κάτι αν θέλουμε απο τα μέλη... Σκεφτείτετο σαν ιδέα και το συζητάμε.. Μήπως έχετε κάνει κάτι παρόμοιο και δε το έχω δεί????
  15. betty απάντησε στο θέμα του/της lena topic στο Mammyland Φόρουμ
    Κορίτσια μπράβο.Η ιδέα καταπληκτική και μπράβο στη Lena που την έστεισε..Κορίτσια επειδή εγώ είμαι απο επαρχεία (Τρίκαλα) θα ήθελα να γράφουμε και εκδηλώσεις ή οτιδήποτε άλλο που λαμβάνουν χώρα και στις επαρχείες...ενδιαφέρει πολλά μέλη νομίζω.. Μπορούμε να φτιάξουμε και μια στήλη (που να εμφανίζετε στην αρχική σελίδα) και μπαίνοντας να έχει όλα τα στοιχεία μας π.χ.Ον/μο, ηλικία, οικ.κατάσ., τόπος κατοικίας, επάγγελμα...και ότι άλλο θέλουμε έτσι και καλύτερα να γνωριστούμε και να μπορούμε αν πάσα στιγμή να βρούμε κάτι αν θέλουμε απο τα μέλη... Σκεφτείτετο σαν ιδέα και το συζητάμε.. Μήπως έχετε κάνει κάτι παρόμοιο και δε το έχω δεί????
  16. betty απάντησε στο θέμα του/της lena topic στο Mammyland Φόρουμ
    Κορίτσια μπράβο.Η ιδέα καταπληκτική και μπράβο στη Lena που την έστεισε..Κορίτσια επειδή εγώ είμαι απο επαρχεία (Τρίκαλα) θα ήθελα να γράφουμε και εκδηλώσεις ή οτιδήποτε άλλο που λαμβάνουν χώρα και στις επαρχείες...ενδιαφέρει πολλά μέλη νομίζω.. Μπορούμε να φτιάξουμε και μια στήλη (που να εμφανίζετε στην αρχική σελίδα) και μπαίνοντας να έχει όλα τα στοιχεία μας π.χ.Ον/μο, ηλικία, οικ.κατάσ., τόπος κατοικίας, επάγγελμα...και ότι άλλο θέλουμε έτσι και καλύτερα να γνωριστούμε και να μπορούμε αν πάσα στιγμή να βρούμε κάτι αν θέλουμε απο τα μέλη... Σκεφτείτετο σαν ιδέα και το συζητάμε.. Μήπως έχετε κάνει κάτι παρόμοιο και δε το έχω δεί????
  17. betty απάντησε στο θέμα του/της lena topic στο Mammyland Φόρουμ
    Κορίτσια μπράβο.Η ιδέα καταπληκτική και μπράβο στη Lena που την έστεισε..Κορίτσια επειδή εγώ είμαι απο επαρχεία (Τρίκαλα) θα ήθελα να γράφουμε και εκδηλώσεις ή οτιδήποτε άλλο που λαμβάνουν χώρα και στις επαρχείες...ενδιαφέρει πολλά μέλη νομίζω.. Μπορούμε να φτιάξουμε και μια στήλη (που να εμφανίζετε στην αρχική σελίδα) και μπαίνοντας να έχει όλα τα στοιχεία μας π.χ.Ον/μο, ηλικία, οικ.κατάσ., τόπος κατοικίας, επάγγελμα...και ότι άλλο θέλουμε έτσι και καλύτερα να γνωριστούμε και να μπορούμε αν πάσα στιγμή να βρούμε κάτι αν θέλουμε απο τα μέλη... Σκεφτείτετο σαν ιδέα και το συζητάμε.. Μήπως έχετε κάνει κάτι παρόμοιο και δε το έχω δεί????
  18. betty απάντησε στο θέμα του/της spirgeo topic στο Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
    εγώ γέννησα με καισαρική πριν 6 μήνες. Όχι δίδυμα, ένα κοριτσάκι.. Μη σε στεναχωρεί καθόλου το θέμα της καισαρικής. Μετά το πρώτο 24ώρο σηκώθηκα και όλα καλά.Τέσσερις μέρες έμεινα στη κλινική και μπορώ να πώ οτι αναρρωσα μια χαρά..με το που γύρισα σπίτι κανένα πρόβλημα.Καθόλου πόνο και τη μπουμπού μου μια χαρά κουμάντο την έκανα απο την αρχή...Είναι τόσο μεγάλη η χαρά που δε σε νοιάζει τίποτα... Φιλιά
  19. betty απάντησε στο θέμα του/της spirgeo topic στο Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
    εγώ γέννησα με καισαρική πριν 6 μήνες. Όχι δίδυμα, ένα κοριτσάκι.. Μη σε στεναχωρεί καθόλου το θέμα της καισαρικής. Μετά το πρώτο 24ώρο σηκώθηκα και όλα καλά.Τέσσερις μέρες έμεινα στη κλινική και μπορώ να πώ οτι αναρρωσα μια χαρά..με το που γύρισα σπίτι κανένα πρόβλημα.Καθόλου πόνο και τη μπουμπού μου μια χαρά κουμάντο την έκανα απο την αρχή...Είναι τόσο μεγάλη η χαρά που δε σε νοιάζει τίποτα... Φιλιά
  20. betty απάντησε στο θέμα του/της spirgeo topic στο Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
    εγώ γέννησα με καισαρική πριν 6 μήνες. Όχι δίδυμα, ένα κοριτσάκι.. Μη σε στεναχωρεί καθόλου το θέμα της καισαρικής. Μετά το πρώτο 24ώρο σηκώθηκα και όλα καλά.Τέσσερις μέρες έμεινα στη κλινική και μπορώ να πώ οτι αναρρωσα μια χαρά..με το που γύρισα σπίτι κανένα πρόβλημα.Καθόλου πόνο και τη μπουμπού μου μια χαρά κουμάντο την έκανα απο την αρχή...Είναι τόσο μεγάλη η χαρά που δε σε νοιάζει τίποτα... Φιλιά
  21. betty απάντησε στο θέμα του/της spirgeo topic στο Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
    εγώ γέννησα με καισαρική πριν 6 μήνες. Όχι δίδυμα, ένα κοριτσάκι.. Μη σε στεναχωρεί καθόλου το θέμα της καισαρικής. Μετά το πρώτο 24ώρο σηκώθηκα και όλα καλά.Τέσσερις μέρες έμεινα στη κλινική και μπορώ να πώ οτι αναρρωσα μια χαρά..με το που γύρισα σπίτι κανένα πρόβλημα.Καθόλου πόνο και τη μπουμπού μου μια χαρά κουμάντο την έκανα απο την αρχή...Είναι τόσο μεγάλη η χαρά που δε σε νοιάζει τίποτα... Φιλιά
  22. betty απάντησε στο θέμα του/της ladyinred topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Κορίτσια συγχαρητήρια και απο μένα... Εύχομαι όλα να πάνε καλά.. Ξεκούραση και καλό φαγητό και μη ξεχνάτε...απολαύστε κάθε στιγμή της εγκυμοσύνης σας...κάντε όνειρα και θετικές σκέψεις...και όλα θα πραγματοποιηθούν.............................. Ολόψυχα με το καλό
  23. betty απάντησε στο θέμα του/της ladyinred topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Κορίτσια συγχαρητήρια και απο μένα... Εύχομαι όλα να πάνε καλά.. Ξεκούραση και καλό φαγητό και μη ξεχνάτε...απολαύστε κάθε στιγμή της εγκυμοσύνης σας...κάντε όνειρα και θετικές σκέψεις...και όλα θα πραγματοποιηθούν.............................. Ολόψυχα με το καλό
  24. betty απάντησε στο θέμα του/της ladyinred topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Κορίτσια συγχαρητήρια και απο μένα... Εύχομαι όλα να πάνε καλά.. Ξεκούραση και καλό φαγητό και μη ξεχνάτε...απολαύστε κάθε στιγμή της εγκυμοσύνης σας...κάντε όνειρα και θετικές σκέψεις...και όλα θα πραγματοποιηθούν.............................. Ολόψυχα με το καλό
  25. betty απάντησε στο θέμα του/της ladyinred topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Κορίτσια συγχαρητήρια και απο μένα... Εύχομαι όλα να πάνε καλά.. Ξεκούραση και καλό φαγητό και μη ξεχνάτε...απολαύστε κάθε στιγμή της εγκυμοσύνης σας...κάντε όνειρα και θετικές σκέψεις...και όλα θα πραγματοποιηθούν.............................. Ολόψυχα με το καλό

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.