Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

betty

Μέλη
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

Όλες οι δημοσιεύσεις του/της betty

  1. κοριτσια δε σας ξεχνώ....βρήκα λίγο χρόνο και ανεβάζω φωτό της μπουμπούς μου
  2. κοριτσια δε σας ξεχνώ....βρήκα λίγο χρόνο και ανεβάζω φωτό της μπουμπούς μου
  3. κοριτσια δε σας ξεχνώ....βρήκα λίγο χρόνο και ανεβάζω φωτό της μπουμπούς μου
  4. betty απάντησε στο θέμα του/της FANIKO topic στο Τοκετός και Μαιευτήριο
    faniko να σου ζησει η μπεμπουλα :kiss: Ο Θεούλης να την έχει πάντα γερή και καλότυχη.Φιλιά πολλά, περιμένουμε νέα σου
  5. betty απάντησε στο θέμα του/της FANIKO topic στο Τοκετός και Μαιευτήριο
    faniko να σου ζησει η μπεμπουλα :kiss: Ο Θεούλης να την έχει πάντα γερή και καλότυχη.Φιλιά πολλά, περιμένουμε νέα σου
  6. betty απάντησε στο θέμα του/της FANIKO topic στο Τοκετός και Μαιευτήριο
    faniko να σου ζησει η μπεμπουλα :kiss: Ο Θεούλης να την έχει πάντα γερή και καλότυχη.Φιλιά πολλά, περιμένουμε νέα σου
  7. betty απάντησε στο θέμα του/της FANIKO topic στο Τοκετός και Μαιευτήριο
    faniko να σου ζησει η μπεμπουλα :kiss: Ο Θεούλης να την έχει πάντα γερή και καλότυχη.Φιλιά πολλά, περιμένουμε νέα σου
  8. Λενάκι οταν γέννησα μου φέρανε ένα πολύ ωραίο χρυσό κρεμαστό για τη μπουμπού (βεβαια τώρα το φοράω εγώ).Είναι ένα κοριτσάκι με κοτσίδα τα μαλλιά και μίνι φορεματάκι και έχει μια χαντρούλα ροζ σαν μάτακι..Είναι τέλειο...Αν πας στα χρυσοχ.κυκλοφορούν πάρα πολλά ιδίως για κοριτσάκια.. Επίσης μου φέρανε ένα πάρα πολύ ωραίο άλμπουμ-ημερολογιο, ξέρετε αυτά που γράφεις όλα τα στοιχεία του μωρού απο τότε που γεννιέται, που έχει θέσεις για φωτογραφίες...να σημειώνουν τα πρώτα του λογάκια...πότε έβγαλε δοντάκι κ.α...
  9. Λενάκι οταν γέννησα μου φέρανε ένα πολύ ωραίο χρυσό κρεμαστό για τη μπουμπού (βεβαια τώρα το φοράω εγώ).Είναι ένα κοριτσάκι με κοτσίδα τα μαλλιά και μίνι φορεματάκι και έχει μια χαντρούλα ροζ σαν μάτακι..Είναι τέλειο...Αν πας στα χρυσοχ.κυκλοφορούν πάρα πολλά ιδίως για κοριτσάκια.. Επίσης μου φέρανε ένα πάρα πολύ ωραίο άλμπουμ-ημερολογιο, ξέρετε αυτά που γράφεις όλα τα στοιχεία του μωρού απο τότε που γεννιέται, που έχει θέσεις για φωτογραφίες...να σημειώνουν τα πρώτα του λογάκια...πότε έβγαλε δοντάκι κ.α...
  10. Λενάκι οταν γέννησα μου φέρανε ένα πολύ ωραίο χρυσό κρεμαστό για τη μπουμπού (βεβαια τώρα το φοράω εγώ).Είναι ένα κοριτσάκι με κοτσίδα τα μαλλιά και μίνι φορεματάκι και έχει μια χαντρούλα ροζ σαν μάτακι..Είναι τέλειο...Αν πας στα χρυσοχ.κυκλοφορούν πάρα πολλά ιδίως για κοριτσάκια.. Επίσης μου φέρανε ένα πάρα πολύ ωραίο άλμπουμ-ημερολογιο, ξέρετε αυτά που γράφεις όλα τα στοιχεία του μωρού απο τότε που γεννιέται, που έχει θέσεις για φωτογραφίες...να σημειώνουν τα πρώτα του λογάκια...πότε έβγαλε δοντάκι κ.α...
  11. Λενάκι οταν γέννησα μου φέρανε ένα πολύ ωραίο χρυσό κρεμαστό για τη μπουμπού (βεβαια τώρα το φοράω εγώ).Είναι ένα κοριτσάκι με κοτσίδα τα μαλλιά και μίνι φορεματάκι και έχει μια χαντρούλα ροζ σαν μάτακι..Είναι τέλειο...Αν πας στα χρυσοχ.κυκλοφορούν πάρα πολλά ιδίως για κοριτσάκια.. Επίσης μου φέρανε ένα πάρα πολύ ωραίο άλμπουμ-ημερολογιο, ξέρετε αυτά που γράφεις όλα τα στοιχεία του μωρού απο τότε που γεννιέται, που έχει θέσεις για φωτογραφίες...να σημειώνουν τα πρώτα του λογάκια...πότε έβγαλε δοντάκι κ.α...
  12. betty απάντησε στο θέμα του/της ΕΛΕΝΑ.Ρ topic στο Mammyland Φόρουμ
    κορίτσια πάντως όσο μεγαλώνουν τα μωρά τόσο αυξάνονται και οι απαιτήσεις τους...Να η φρουτόκρεμα, να το αυγό, να το μεσημεριανό...το σπίτι, το μαγείρεμα....χαμός. και δεν πήγα ακόμη για δουλειά...που να πάω κιόλας σκέφτομαι...τέλος πάντον όλα θα γίνουν. καλοκαίριασε κιόλας και η βολτίτσα μας τα πρωινά είνα καθημερινή και απαραίτητη... φιλιά πολλά και δε σας ξεχνώ γιατί ειληκρινά είστε η καλύτερη παρέα που δε θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ... (άσχετο...αλλά όταν ο άντρας μου πριν λίγους μήνες μου είπε να κάνουμε σύνδεση internet,γιατί πρίν είχαμε κάρτα, το θεωρούσα χαζό...αλλά τελικά δε μπορούσα να φανταστώ οτι θα να κάνω τόσα πράγματα...)
  13. betty απάντησε στο θέμα του/της ΕΛΕΝΑ.Ρ topic στο Mammyland Φόρουμ
    κορίτσια πάντως όσο μεγαλώνουν τα μωρά τόσο αυξάνονται και οι απαιτήσεις τους...Να η φρουτόκρεμα, να το αυγό, να το μεσημεριανό...το σπίτι, το μαγείρεμα....χαμός. και δεν πήγα ακόμη για δουλειά...που να πάω κιόλας σκέφτομαι...τέλος πάντον όλα θα γίνουν. καλοκαίριασε κιόλας και η βολτίτσα μας τα πρωινά είνα καθημερινή και απαραίτητη... φιλιά πολλά και δε σας ξεχνώ γιατί ειληκρινά είστε η καλύτερη παρέα που δε θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ... (άσχετο...αλλά όταν ο άντρας μου πριν λίγους μήνες μου είπε να κάνουμε σύνδεση internet,γιατί πρίν είχαμε κάρτα, το θεωρούσα χαζό...αλλά τελικά δε μπορούσα να φανταστώ οτι θα να κάνω τόσα πράγματα...)
  14. betty απάντησε στο θέμα του/της ΕΛΕΝΑ.Ρ topic στο Mammyland Φόρουμ
    κορίτσια πάντως όσο μεγαλώνουν τα μωρά τόσο αυξάνονται και οι απαιτήσεις τους...Να η φρουτόκρεμα, να το αυγό, να το μεσημεριανό...το σπίτι, το μαγείρεμα....χαμός. και δεν πήγα ακόμη για δουλειά...που να πάω κιόλας σκέφτομαι...τέλος πάντον όλα θα γίνουν. καλοκαίριασε κιόλας και η βολτίτσα μας τα πρωινά είνα καθημερινή και απαραίτητη... φιλιά πολλά και δε σας ξεχνώ γιατί ειληκρινά είστε η καλύτερη παρέα που δε θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ... (άσχετο...αλλά όταν ο άντρας μου πριν λίγους μήνες μου είπε να κάνουμε σύνδεση internet,γιατί πρίν είχαμε κάρτα, το θεωρούσα χαζό...αλλά τελικά δε μπορούσα να φανταστώ οτι θα να κάνω τόσα πράγματα...)
  15. betty απάντησε στο θέμα του/της ΕΛΕΝΑ.Ρ topic στο Mammyland Φόρουμ
    κορίτσια πάντως όσο μεγαλώνουν τα μωρά τόσο αυξάνονται και οι απαιτήσεις τους...Να η φρουτόκρεμα, να το αυγό, να το μεσημεριανό...το σπίτι, το μαγείρεμα....χαμός. και δεν πήγα ακόμη για δουλειά...που να πάω κιόλας σκέφτομαι...τέλος πάντον όλα θα γίνουν. καλοκαίριασε κιόλας και η βολτίτσα μας τα πρωινά είνα καθημερινή και απαραίτητη... φιλιά πολλά και δε σας ξεχνώ γιατί ειληκρινά είστε η καλύτερη παρέα που δε θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ... (άσχετο...αλλά όταν ο άντρας μου πριν λίγους μήνες μου είπε να κάνουμε σύνδεση internet,γιατί πρίν είχαμε κάρτα, το θεωρούσα χαζό...αλλά τελικά δε μπορούσα να φανταστώ οτι θα να κάνω τόσα πράγματα...)
  16. betty απάντησε στο θέμα του/της manouraki topic στο Νέα & Άρθρα
    Συμφωνώ και εγώ με το πρόγραμμα που πρέπει να υπάρχει στα μωρά...την ώρα που θα φάι, που θα κοιμηθεί, που θα του κάνεις μπάνιο... Η μπουμπού η δικιά μου απο νεογέννητο είχε πολύ πρόγραμμα,σε όλα της, μέχρι και τώρα είναι .....τέλεια...αλλά λέω το πρόγραμμα τελικά το βάζεις εσύ ή το παιδί απο μόνο του????? και οπώς λέει και ο άντρας μου μας έχει καλομάθει τόσο πολύ που θα έρθει κανα δεύτερο παιδάκι, με το καλό, το οποίο δε θα είναι σα τη μπουμπου και θα τα δούμε όλα....
  17. betty απάντησε στο θέμα του/της manouraki topic στο Νέα & Άρθρα
    Συμφωνώ και εγώ με το πρόγραμμα που πρέπει να υπάρχει στα μωρά...την ώρα που θα φάι, που θα κοιμηθεί, που θα του κάνεις μπάνιο... Η μπουμπού η δικιά μου απο νεογέννητο είχε πολύ πρόγραμμα,σε όλα της, μέχρι και τώρα είναι .....τέλεια...αλλά λέω το πρόγραμμα τελικά το βάζεις εσύ ή το παιδί απο μόνο του????? και οπώς λέει και ο άντρας μου μας έχει καλομάθει τόσο πολύ που θα έρθει κανα δεύτερο παιδάκι, με το καλό, το οποίο δε θα είναι σα τη μπουμπου και θα τα δούμε όλα....
  18. betty απάντησε στο θέμα του/της manouraki topic στο Νέα & Άρθρα
    Συμφωνώ και εγώ με το πρόγραμμα που πρέπει να υπάρχει στα μωρά...την ώρα που θα φάι, που θα κοιμηθεί, που θα του κάνεις μπάνιο... Η μπουμπού η δικιά μου απο νεογέννητο είχε πολύ πρόγραμμα,σε όλα της, μέχρι και τώρα είναι .....τέλεια...αλλά λέω το πρόγραμμα τελικά το βάζεις εσύ ή το παιδί απο μόνο του????? και οπώς λέει και ο άντρας μου μας έχει καλομάθει τόσο πολύ που θα έρθει κανα δεύτερο παιδάκι, με το καλό, το οποίο δε θα είναι σα τη μπουμπου και θα τα δούμε όλα....
  19. betty απάντησε στο θέμα του/της manouraki topic στο Νέα & Άρθρα
    Συμφωνώ και εγώ με το πρόγραμμα που πρέπει να υπάρχει στα μωρά...την ώρα που θα φάι, που θα κοιμηθεί, που θα του κάνεις μπάνιο... Η μπουμπού η δικιά μου απο νεογέννητο είχε πολύ πρόγραμμα,σε όλα της, μέχρι και τώρα είναι .....τέλεια...αλλά λέω το πρόγραμμα τελικά το βάζεις εσύ ή το παιδί απο μόνο του????? και οπώς λέει και ο άντρας μου μας έχει καλομάθει τόσο πολύ που θα έρθει κανα δεύτερο παιδάκι, με το καλό, το οποίο δε θα είναι σα τη μπουμπου και θα τα δούμε όλα....
  20. betty απάντησε στο θέμα του/της zouzou291 topic στο Τοκετός και Μαιευτήριο
    ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΣΟΥ..ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΑΣ...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕΑ ΣΟΥ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ
  21. betty απάντησε στο θέμα του/της zouzou291 topic στο Τοκετός και Μαιευτήριο
    ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΣΟΥ..ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΑΣ...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕΑ ΣΟΥ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ
  22. betty απάντησε στο θέμα του/της zouzou291 topic στο Τοκετός και Μαιευτήριο
    ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΣΟΥ..ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΑΣ...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕΑ ΣΟΥ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ
  23. betty απάντησε στο θέμα του/της zouzou291 topic στο Τοκετός και Μαιευτήριο
    ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΣΟΥ..ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΑΣ...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕΑ ΣΟΥ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ
  24. betty απάντησε στο θέμα του/της FANIKO topic στο Τοκετός και Μαιευτήριο
    Ευχομαι ολοψυχα να εχεις αγκαλιτσα σου το αγγελουδι σου!!! με το καλο να γυρισεις σπιτακι σου και να μας πεις τα νεα σου!!!
  25. betty απάντησε στο θέμα του/της FANIKO topic στο Τοκετός και Μαιευτήριο
    Ευχομαι ολοψυχα να εχεις αγκαλιτσα σου το αγγελουδι σου!!! με το καλο να γυρισεις σπιτακι σου και να μας πεις τα νεα σου!!!

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.