Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_220985 Ελενα αχ τι μου θύμησες τώρα! Να τα χαίρεσαι γλυκιά μου,πάντα υγιή και ευτυχισμένα! Θα ζήσεις μαγικές στιγμές και θα τρελαθείς με τα διδυμάκια σου Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_220999 ..να σας ζήσουν!!!γερά και τυχερά!!!! ...τί ωραία όταν μοσχομυρίζουν οι μανούλες και τα μωράκια!!!!! Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221000 ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ. ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ. Η ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΠΑΝΤΑ. ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ . Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221004 Nα σου ζησουν τα παιδακια σου!!!Με το καλο να τα παρεις σπιτι καρδια μου!! Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221015 ΑΧ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ!! ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ!! ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΩΡΑΚΙΑ ΣΑΣ!! ΝΑ ΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΑ, ΤΥΧΕΡΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!! Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221021 Ελενα να χαιρεσαι τα μωρακια σου..καλε αυτα δεν ειναι παιδια..θηρια ειναι..πεταξε και ο μπεμπης τον αναπνευστηρα..τι αλλο θες!!!!! Η εμπειρια αυτη στο νοσοκομειο ειναι πολυ σκληρη..την εχω ζησει κι εγω ..με το που σε διαβασα αρχισαν τα ζουμια..ομως αυτο περασε ..τα μωρα σου ειναι μια χαρα και σε λιγες μερες θα τα εχεις σπιτι..μανουλα Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221022 Ελενα να σας ζήσουν τα μωρακια σας!!! Να είναι πάντα γερά και ευτυχισμένα!!! Να ζήσετε μια ζωή γεματη χαρα!! Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr Συντάκτης comment_221033 Sas euxaristw para poly oles sas gia tis euxoules Ta dyskola perasan kai twra eimaste sthn anamonh.Tha perasei k auto pou tha paei! Na eiste kala Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221048 Να σας ζήσουν τα διδυμάκια Έλενά μου! Τί ωραία! Διπλή χαρούλα! Μη στεναχωριέσαι τώρα για τπτ, αφού και το παλικαράκι σου είναι καλά, σε λίγο θα ξεχάσεις όποια άσχημη στιγμή δε σου άρεσε στο μαιευτήριο.Που,μεταξύ μας, εύχομαι κι η δική μου εμπειρία τόσο "κάπως" να είναι. Φοβάμαι κι εγώ πολύ την επισκληρίδιο! Τεσπα! Μ'αυτά ξεμπέρδεψες και ζεις τώρα το παραμυθάκι με τα αγγελάκια σου! Με το καλό να τα πάρετε στο σπίτι και να ζήσετε εσείς καλά κι εμείς...να περιμένουμε τη σειρά μας!:silly: Φιλάκια πολλά πολλά!Χάρηκα πάρα πολύ για σένα! Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221061 ΕΛΕΝΑ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΑΚΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΖΩΟΥΛΑ ΤΟΥΣ. Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221067 na sou zisoun elena ,,, po po foberi empeiria e? mprabo sou pou to paleyeis me to thilastro... sigxaritiria... Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221076 Ελενακι τι γλυκουλια που ειναι τα νινακια!!!!Κουκλιααααααα!!!! Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221087 Ελενάκι να σου ζήσουν τα μωράκια σου! Να΄ναι γερά και καλότυχα! Από εδώ και πέρα να ζείς μόνο ευτυχισμένες στιγμές και αυτά τα δύο αγγελούδια να σου δίνουν μόνο χαρά! Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221134 Να τα χαίρεσαι κοριτσάκι μου.Κουκλιά είναι και τα δύο.Άντε και με το καλό στο σπιτάκι σας.Να σε ρωτήσω κάτι;(Αν θες απαντάς)Υπήρχε κάποιο πρόβλημα και γέννησες νωρίτερα; Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221147 ελενακι μου........αχ!!!!!!!!τι μου θυμησες τωρα!!!!!! ετσι και εγω θηλαζα το θηλαστρο......αλλα ολα αυτα θα γινουν παρελθον......σε λιγες μερες θα ειναι κοντα σου......ολα καλα θα πανε......λιγη υπομονη θελει ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ!!!!!!!!!!!!! Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221174 Ελενα να σου ζησουν τα διδυμακια σου!!!!! Ευχομαι να τα παρεις γρηγορα σπιτι γερα και δυνατα και να στε ολοι ευτυχισμενοι :) Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221178 Ax βρε Έλενα έβαλες και φώτο στα τικεράκια τους;:woohoo: Αχου μωρέ!!!:silly: Ξανασυγκινήθηκα Πολλά φιλάκια να τους δωσεις! Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr Συντάκτης comment_221206 Panayiota mou,eixa polles syspaseis epairna xapakia yiutopar alla den ekanan tpt opote mpika eisagwgh sto Iasw gia na valoume oro me yiutopar mhpws mporesoume na apofygoume ton prowro toketo.Me koitousan kathe mera k eixa olo k perissoteres syspaseis.An den kaname kaisarikh tha gennousa apo monh mou mou eipe o giatros Eksantlhsame oles tis pithanothtes.Ta mwrakia ithelan na doun to fws ths meras nwritera.Gennhsa 31+2 hmerwn Αναφορά
Δημοσίευση 19 Ιουνίου, 200917 yr comment_221212 Αχ Έλενα μου τί όμορφα που μας τα περιέγραψες?Είναι ποτέ δυνατ'ον να μας κουράσουν τέτοιες ωραίες ιστορίες?Να σας ζήσουν τα αγγελούδια σας και γρήγορα να τα πάρετε και στο σπίτι σας και να ξεκινήσετε την καινούρια σας ζωή με τα υπέροχα πλασματάκια που φέρατε στον κόσμο Αναφορά
Δημοσίευση 20 Ιουνίου, 200917 yr comment_221222 elenaki na sou zisoune ta mikrakia sou:) Me to kalo oloi mazi spiti sas na ginete mia akoma pio eytyxismenh oikogenia:) Ayto me ton iktero tin thermokitida kai to thilastro toezhsa para poly prosfata opote mporo na katalabw thn diki sou dipli stenaxwria poly kala. Na einai panta gera kai kalotyxa:) Αναφορά
Δημοσίευση 20 Ιουνίου, 200917 yr comment_221224 ΕΛΕΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.... ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ. ΚΑΛΑ ΛΟΧΕΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ! Αναφορά
Δημοσίευση 20 Ιουνίου, 200917 yr comment_221230 Απο τη στιγμη που εφερες 2 υγιεστατα πλασματακια στον κοσμο ΗΤΑΝ η πιο τελεια εμπειρια.. ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ!!!!!! Θα εχεις μια ζωη μπροστα σου να τα εχεις αγκαλιτσα.. Αναφορά
Δημοσίευση 20 Ιουνίου, 200917 yr comment_221237 Ααααχχχ.... Τι συγκινητικό!!! Μπράβο κοπέλα μου!! Αφού πήγαν όλα τέλεια... θα δεις που θα τα πάρεις σύντομα στο σπίτι σου τα μικρούλια σου και θα γεμίσει το σπίτι σας από χαρά κι ευτυχία!! Υγεία πάνω απ'όλα στα όμορφα μωράκια σου... Καλή τυχη στην ζωή τους... Και φυσικά Υγεία και σε σας να τα καμαρώνετε πάντα γερά και δυνατά!! Πολλά πολλά φιλάκια... Η σκέψη μου σε συντροφεύει κάθε μέρα!! Στο έγραψα και στο άλλο θέμα.. με συγχωρείς που δεν απάντησα στο μήνυμα σου... έχω ένα πρόβλημα με το κινητό ( συσκευή ) και περιμένω την Δευτέρα να πάρω ένα άλλο!! Αναφορά
Δημοσίευση 24 Ιουνίου, 200917 yr comment_223549 γεια σου ΕΛΕΝΑ , τι κανουν τα μωρούλια σου. αλήθεια εχετε παει σπιτακι σας; λογικα να φανταστω ναι. ηθελα να σε ρωτησω πόσο κιλά τελικά γεννήθηκαν τα μικρά σου και εαν επιτρέπεται πόσο σου πήγε συνολικά η γέννα; πολλα φιλια καλα να ειστε ολοι σας. Αναφορά
Δημοσίευση 24 Ιουνίου, 200917 yr comment_223561 Να σου ζήσουνε κοριτσάκι μου τα νινάκια σου! Να τα χαίρεσαι και να τα καμαρώνεις όπως αγαπάς! Πολλά-πολλά φιλάκια! Αναφορά
Συμμετοχή στη συζήτηση
Μπορείτε να γράψετε τώρα το μήνυμά σας και να εγγραφείτε μετά. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε το μήνυμα με το ψευδώνυμό σας.