Καλησπέρα κορίτσια! Είμαι 37 με χαμηλή αμη. Παλεύουμε εδώ και 2,5 χρόνια να αποκτήσουμε παιδάκι και είχαμε μια παλίνδρομη στον 9ο μήνα προσπαθειών. Ξεκινήσαμε πέρυσι με την πρώτη μας ωοληψια από την οποία πήραμε 2 εμβρυα. Ηθελα όμως να μαζέψω και άλλα οπότε ακολούθησαν άλλες 2 ωοληψιες από τις οποίες δεν πήρα τίποτα και τα περισσότερα ωοθηλακια ήταν άδεια. Παίρνω Dhea, 600mg q10, μελατονινη και άλλα πόσα συμπληρώματα εδώ και 1,5 χρόνο και οι ποιότητα πάει κατά διάολου. Εχει καμία παρόμοια εμπειρ