Σήμερα είχαμε την αυχενική, ήταν πολύ αναλυτική και τα είδαμε όλα κομμάτι κομμάτι. Όλα καλά και είμαστε πολύ χαρούμενοι!!!! Περιμένουμε και τα αποτελέσματα των αιματολογικων βέβαια για να δούμε τις τελικές προβλέψεις καθώς και τον Nipt την επόμενη εβδομάδα.
Αλλά εντάξει, δεν σας κρύβω ότι χαμογελάμε και οι δύο από την ώρα που ήμασταν στο ιατρείο και εγώ έκλαψα και λίγο από τη συγκίνηση όταν το βλέπαμε. Κουνάτε χέρια ρε κορίτσια, έκρυβε τα μάτια του. Δλδ θα τρελαθώ, είναι δυνατόν;
Ευχόμαστε να έχουμε όλες πολύ καλά αποτελέσματα, η χαρά είναι απερίγραπτη 🤞🏻 🤞🏻 🤞🏻 🤞🏻
Από
Luna Dust, · Δημοσίευση