Μετάβαση σε περιεχόμενο

Υψηλή Τιμή Fsh


Recommended Posts

Καλησπέρα κορίτσια!ειμαι καινούργια εδώ και θα ήθελα την βοήθεια σας..οποία γνωρίζει.ηΗ fsh ειναι16.1 και η Ε2 <20,είμαι 35 χρόνων,ο γιατρός μου είπε οτι ειναι χάλια,εχω αδύναμα ωάρια κ δεν προλαβαίνουν να ωριμάσουν γιατι εχω μικρό κύκλο 24 ημέρες..προς το παρόν δεν μου εχει δώσει κάτι θέλει να τις ξαναδεί σε ενα μήνα μαζί με TSH k PRL.σε αυτήν τη φάση λέει οτι ειναι αδύνατο κ με σπερματέγχυση η εξωσωματική να συλλάβω!εχω τρελαθεί..υπάρχει ελπίδα να κανω μωράκι με αυτές τις τιμές?η κάποια θεραπεία?

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

ΗΡΕΜΗΣΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΟΛΑ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΣΟΥ

 

ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Συμμετοχή στη συζήτηση

Μπορείτε να γράψετε τώρα το μήνυμά σας και να εγγραφείτε μετά. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε το μήνυμα με το ψευδώνυμό σας.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Απαντήσεις