Μετάβαση σε περιεχόμενο

ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ


Recommended Posts

Είμαι νέα στο χώρο σας. Εύχομαι τα καλύτερα στις νέες μανούλες και σε όλες μας να βρεθούμε γρήγορα στη θέση τους. Μένω θεσσαλονίκη και από το καλοκαίρι θα είμαι μόνιμα Κρήτη. Μου είπαν για το ΠΕΠΑΓΝΗ στο Ηράκλειο και έκλεισα ραντεβού στο γνωστό γιατρό για αυτόν το μήνα. Κάπου 'όμως "έπεσαν" στα αυτιά μου πληροφορίες για απίστευτη ταλαιπωρία στο ΠΕΠΑΓΝΗ που χρειάζεσαι κατά τη διάρκεια της εξωσωματικής το γιατρό και δεν τον βρίσκεις. Επίσης ότι το κόστος είναι ανάλογο με τα ιδιωτικά κέντρα. Μου είπαν και για ένα πολύ καλό ιδιωτικό κέντρο με πολλές επιτυχίες. Είμαι εντελώς άσχετη με το θέμα και με φοβίζουν όλα αυτά, ιδιαίτερα που θα είναι σε ένα μέρος που πρώτη φορά θα βρίσκομαι. Σας παρακαλώ αν έχετε κάποιες πληροφορίες από την εμπειρία σας να με βοηθήσετε.

THANKS

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

καλησπερα!!!!!!

εγω εκανα εξωσωματικη στο Πανεπηστημιακο πριν 2 χρονια περιπου κ τωρα εχω ενα κοριτσακι 14 μηνων.

εμεινα πολυ ευχαριστημενη κ απο τον γιατρο κ απο το προσωπικο.δεν εχω κανενα παραπονο.

κ φυσικα δεν ταλαιπωρηθηκα καθολου.

οτι αλλο θελεις,ρωτα με κ θα χαρω να βοηθησω...

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ!!!ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΣ(ΚΥΡΙΕΣ)!!!ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ.ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΠΟΤΕ!!!!ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΙΡΩΝΙΑ!!Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΝΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ.....ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΑΝ 1200 ΕΥΡΩ...

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

καλησπερα Βαλια!!!!!

εμενα τις δεχτηκε τις εξετασεις που ειχα κανει,αλλα με εβαλε να κανω κ καποιες αλλες που δεν ειχα.

agapitsa ξεχασα να σου πω για το κοστος.εγω ειχα δωσει 1400 ευρω.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Καλησπέρα σας,