Όλες οι δημοσιεύσεις του/της ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ.....
-
ΕΓΚΥΟΣ Ή ΟΧΙ??
ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΑΣ... ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΩΡΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ??? ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ...
-
ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ....
ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ...
-
ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ....
Η ΘΕΙΑ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ Η ΟΧΙ?
-
ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ....
ΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ..ΕΙΧΑ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΕΠΑΦΕΣ..Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΙΜΑ..
-
ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ....
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΝΙΩΘΩ ΠΙΟ ΠΡΗΣΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΝΙΩΘΩ ΤΣΙΜΠΗΜΑΤΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ..
-
ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ....
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ..ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΩ..ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑ..ΠΡΙ 5-6 ΜΕΡΕΣ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΕΣΩΡΟΥΧΟ ΜΟΥ ΛΙΓΕΣ ΚΥΛΙΔΕΣ ΑΙΜΑ..
-
ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ....
ΟΧΙ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΙΣ 18 ΣΕΠΤΕΒΡΙΟΥ..ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΜΩΣ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗ ΤΟΣΟ ΝΩΡΙΣ?
-
ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ....
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! ΕΙΜΑΙ Η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 24 ΧΡΟΝΩΝ. ΕΙΧΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΙΣ 17/ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ.. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ,ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΓΟΝΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ Κ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΜΟΥ ΠΑΛΙ ΕΙΧΑΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΑΦΕΣ.. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΠΟΝΟΥΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ..ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ..ΚΑΙ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΡΚΕΤΑ ΜΙΚΡΑ ΣΠΥΡΑΚΙΑ ΧΩΡΙΣ ΥΓΡΟ..ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΟΥ?? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΤΟΣΟ ΠΡΟΩΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ?? Α, ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΠΟΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΑΦΑΛΟΣ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΠΑΝΤΑ.
-
ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ? ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ
κ η θερμοκρασία μου παραμενει 37+.. δε μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς..
-
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
Μπορει κάποιος να έχει καθυστέρηση 11-12 μέρες και ειδικά με τα παρακάτω συμπτώματα? ζαλάδες όταν σηκώνομαι, σα να εχω φάει κατι κ δε μπορώ να το χωνέψω, προχτές μετά την επαφή με το σύντροφο μου όταν σκουπίστηκα απο κάτω παρατήρησα μερικά ροζ(απαλό) υγρά, παρακολούθησα για μια μερα τη θερμοκρασία μου κ ήταν συνεχεια 37+ και χτες κοβόντουσαν τα πόδια απο τα γονατά κ κάτω κ ένιωθα πως δε μπορούσα να μείνω όρθια και επίσης χτες το βράδυ με eixa εντονους πόνους πολύ χαμηλά στην κοιλιά μου που δε μοιαζαν με αυτούς της περιόδου. την παρασκευή έκανα τεστ εγκυμοσύνης, το prectitor, κ βγήκε αρνητικό. ας με βοηθήσει κάποιος!
-
Πότε πραγματοποιείται η σύλληψη;
ποσες μερες πρεπει να περιμενω για να κανω τεστ?
-
Συμπτώματα Εγκυμοσύνης
κελλυ μου απο οτι καταλαβα εχεις παρα πολυ αγχος! προσπαθησε να το αποβαλλεις γιατι δε βοηθαει κ πολυ.. ειμαι σιγουρη πως ολα θα πανε καλα.
-
ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ? ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ
λες να ειναι ευχαριστα? μακαρι! εννοειται πως θα σας ενημερωσω..
-
αγγελακι μου ,δεν σ'αγκαλιασα...
σιγουρα θα ηταν θελημα θεου. σιγουρα ο πονος ηταν τεραστιος. ενα μερος τησ ευθυνης εχει βεβαια κ ο γιατρος σου. μη σταματας να προσπαθεις... ενα νεο σπορακι σιγουρα θα μπει στην κοιλιτσα σου.
-
ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ? ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ
ο κυκλος μου ειναι 30 ημερων περιπου. να κανω καποιο αλλο λες?
-
ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ? ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ
Η τελευταία φορά που είχα περίδο ήταν στις 24 Μαίου. Ακόμα δε μου έχει έρ8ει η επόμενη. Τα συμπτώματα που έχω είναι τα εξής: ζαλάδες όταν σηκώνομαι, σα να εχω φάει κ δε μπορώ να το χωνέψω, προχτές μετά την επαφή με το σύντροφο μου όταν σκουπίστηκα απο κάτω παρατήρησα μερικά ροζ(απαλό) υγρά, παρακολούθησα για μια μερα τη θερμοκρασία μου κ ήταν συνεχεια 37+ και χτες κοβόντουσαν τα πόδια απο τα γονατά κ κάτω κ ένιωθα πως δε μπορούσα να μείνω όρθια και επίσης χτες το βράδυ με eixa εντονους πόνους πολύ χαμηλά στην κοιλιά μου που δε μοιαζαν με αυτούς της περιόδου. την παρασκευή έκανα τεστ εγκυμοσύνης, το prectitor, κ βγήκε αρνητικό. παρ'όλα αυτά μπορει να είμαι εγκύος?