Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πασχαλακι!!!

Μέλη
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

Όλες οι δημοσιεύσεις του/της Πασχαλακι!!!

  1. Πασχαλακι!!! απάντησε στο θέμα του/της Πασχαλακι!!! topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Το ξερω πως δεν σε βοηθησα πολύ, αλλά προτιμώ να είμαι "απαισιοδοξη", γιατί τον προηγούμενο μηνα ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΗ!αμε!ειχα και διαισθηση και τζιφος!!!
  2. Πασχαλακι!!! απάντησε στο θέμα του/της Πασχαλακι!!! topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    καλησπερα αnthy! Τι να σου πω,οι γνωμες δυιστανται, αλλοι λενε ναι αλλοι οχι...Μήπως ομως περνας καμια ιωσουλα; πότε περιμενεις κανονικα;
  3. Πασχαλακι!!! απάντησε στο θέμα του/της Πασχαλακι!!! topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    σ'ευχαριστω πολυ! Αρα λοιπον χωρις καθυστερηση, δεν μπορώ να βγαλω ασφαλή συμπερασματα αφου τα συμπτωματα μοιαζουν τοσο πολυ...Anyway θα δειξουν οι επόμενες ημερες!!!Το στηθος μου ειναι ζεστο και εχω 36,9, Απ' οτι διαβασα ομως η θερμοκρασια ανεβαινει και λιγο πριν την περιοδο!Ε, μα πια δεν βγαζεις ακρη!!!!!!!!!!!!!!Πολλα φιλια να σου ζησουν τα μωρα σου!
  4. Πασχαλακι!!! απάντησε στο θέμα του/της Πασχαλακι!!! topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    και δηλαδή μετα από ποσες μερες σου φευγουν τα συμπτωματα περιοδου;περιττο να σου πω οτι μολις συγκρατηθηκα για το τελευταιο που ειπες!
  5. Πασχαλακι!!! απάντησε στο θέμα του/της Πασχαλακι!!! topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Κοριτσακια καλημερα!γραφω απ' τη δουλεια, ελπίζω ναμην με παρει πρεφα κανείς!Λοιπόν και σημερα εχω πονακια και λιγο πρησμενο στηθος. Αλλα βρε παιδια ποναω σχεδον συνεχομενα..οπότε νομιζω οτι αυριο και σημερα μπορει να μου ερθει...ευχαριστώ ολες για τις ευχες tatoulina και εγω ηρθα σε επαφή 19/4 Λες;;;να περασουμε μαζι τα ευχαριστα;σου ευχομαι τα καλυτερα!!!!!!!!!!!!!!!!!111
  6. Πασχαλακι!!! απάντησε στο θέμα του/της Πασχαλακι!!! topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Θα δειξει!αντε να περασουν γρηγορα οι μερες γιατι η περιοδος μου οταν αρχιζουν αυτα τα πονακια το πολυ σε 3 ημερες μου ερχεται.Σ' ευχαριστω πολύ
  7. Πασχαλακι!!! απάντησε στο θέμα του/της Πασχαλακι!!! topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    σ' ευχαριστω πολύ και μας ευχομαι να εχουμε συντομα καλα νεα(ειτε ευτό το μηνα ειτε τον επόμενο!). Η αλήθεια είναι πως ανα ισχυει πως οι εγκυες εχουν διαισθηση οτι ειναι, εγω ειμαι σιγουρη οτι θα μου ερθει περιοδος...μακαρι να διαψευστώ...Α:το ωραιο ειναι ότι τον προηγουμενοι μηνα ημουν ΣΙΓΟΥΡΗ ότι ημουν εγκυος!!!!!!!!!!!Σ' ευχαριστώ για την αμεση απάντηση σου!
  8. μία συζήτηση δημοσίευσε Πασχαλακι!!! σε Θέλω να γίνω μαμά
    Κοριτσια καλησπερα. Ειμαι καινουρια στο φορουμ. Θα ηθελα να με βοηθησετε σε κατι. Προσπαθούμε με τον αντρα μου για μωρακι. Ουσιαστικά αυτός είναι ο δευτερος μηνας προσπαθειων μας. Ηρθαμε σε επαφή τις γονιμες μερες (19/4, 23/4,24/4). Ο κύκλος μου ειναι 30-33 ημερες αλλα τους τελευταιους μηνες δεν ξερω τι εχει πα΄θει και μου ερχεται 3-4 μερες νωριτερα (τον προηγουμενο μηνα 5 μερες νωριτερα!)Πριν από 4 ημερες ενιωθα τραβηγματα εντονα χαμηλα στην κοιλια. Δεν ξερω εαν ηταν η ωορρηξια ή κατι αλλο γιατί δεν εχω καταλαβει ποτε ξανα την ωορρηξια μου). Από σήμερα όμως αρχίζει και ψιλοποναει η κοιλια μου....Λογικα ετοιμαζεται να κανει την εμφανισή της η περίοδος μου...Τι λετε; Μάλλον καλυτερα να μην σκεφτομαι καν την περιπτωση εγκυμοσυνης, ε;

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.