Όλες οι δημοσιεύσεις του/της ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ
-
terrible twos!!
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της savropinguinos topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςγιωτα κι εμενα τρελαινεται με την σοκολατα προσπαθω να μην του δινω συχνα!!! την πιπιλα την εχουμε κοψει εδω και ενα χρονο το μπιμπερο δεν σκοπευω να του το κοψω γιατι δεν τρωει γαλακτοκομικα και φοβαμαι μηπως αν του κοψω το μπιμπερο κοψει και το γαλα στις πανες εχουμε ηδη ξεκινησει
-
terrible twos!!
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της savropinguinos topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςειμαι η αναστασια και εχω ενα τρομερο 2χρονο σε λιγο καιρο γινομαστε 3 βεβαια αλλα αυτο δεν εχει καμια σημασια ειναι κτητικος,απαιτητηκος και θελει να γινεται το δικο του!!!! πως τα βγαζω περα????? πολυ απλα δεν τα βγαζω περα προσπαθω ομως να μενω ηρεμη και να τα καταφερνω
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
μιτσακι ποσο καιρο κανατε για να καθαρησετε απο την πανα???
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
εμενα που πινει μονο το γαλα στο μπιμπερο λετε να το κοψει ευκολα η θα μου κοψει και το γαλα???? το νερο και τους χυμους τα πινει σε ποτηρι με καλαμακι
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
ερη εδω ειναι 6:30 το απογευμα γιωτα μου δεν εχω διαβασει κατι γιαυτα την πιπιλα την εκοψα μαχαιρι το μπιμπερο δεν το κοβω ακομη γιατι μονο με αυτο πινει γαλα(γαλακτοκομικα δεν τρωει) οσο για την τουαλετα μιας και ειμαστε σε φαση εκπαιδευσης εχω διαβασει ενα βιβλιο(ειναι στα αγγλικα) το potty training τωρα το απογευμα πηγε στο γιογιο του κατευθειαν(πριν προλαβω να του βγαλω την πανα) καθησε και μου λεει 'κακα' εεε και τα εκανε!!!! στην πανα καθισμενος στο γιογιο λαπαροσκοπικα ξερω κι εγω οτι γινεται τωρα σε περιπτωση εγκυμοσυνης δεν ξερω....
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
καλεεεεε που πηγατε ολες???
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
ξερω κι εγω μωρε... εχουμε στεναχωρηθει ολοι ειναι το 2ο μωρακι ειχε μια αποβολη και τωρα αυτο η μαμα της μου ειπε σημερα οτι της ειπαν οτι υπαρχει κινδυνος για το μωρο
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
τζιφος σημερα αν και δεν κατσαμε πολυ γιατι μπηκε στο νοσοκομειο η ανηψια μου ειναι εγκυος στον 6ο και εχει πετρες στην χολη και κολικους ακομη δεν ξερουν αν θα της κανουν εγχειρηση η οχι αυριο περιμενουν τον γυναικολογο της να δουν τι θα κανουν το μονο καλο ειναι οτι παει μονος του στο γιογιο
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςκαλησπεεεεεεερααααααααααααααα ηρθα κι εγω ειπα σημερα να κατσω λιγο στο λαπτοπ ο μικρος παιζει με τον μπαμπακα του
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
ηρθα κι εγω μολις ξυπνησαμε και ο μικρος παιζει διπλα μου αφροδιτη οντως ιδιος με τον μανωλακη ειναι!!! παναγιωτα να χαιρεσαι τον νικολακη σου πολυχρονος και ευτυχισμενος να ειναι
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
καλημερα κοριτσια τι κανετε???
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
εγω παντως δεν προλαβαινω να σχολιασω γιατι μπαινω αραια και εχετε γραψει τοοοοοοσα που για σχολιασω πρεπει να γραφω για μερες δεν παρεξηγουμαι ετσι και αλλιως πολλες φορες εχω γραψει κατι και εχω περασει στο ντουκου χωρις καποια να μου απαντησει σε σημειο να νιωθω οτι δεν ειμαι αρεστη στο τρενακι....
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςτζα ειναι καμια εδω????
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
θουληηηηηηηηηηηη τι υπεροχη φωτο ειναι αυτη????????????????
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
καλησπερα σας διαβασα οσο μπορεσα γραψατε πολλα παλι αφροδιτακι τελειος ο μπεμπαρος!!!!!! λενα κανε υπομονη με την πιπιλα εμενα ο δικος μου την σταματησε 2 χρονων στην διαρκεια της ημερας και ενα βραδυ εντελως ξαφνικα δεν του εδωσα εεε απο τοτε δεν την ξαναζητησε ευτυχως για εμας ηταν τελειως ανωδυνο!!
-
υπερτονια κατω ακρων
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της @ngel topic στο Γονείς με παιδιά που έχουν ιδιαίτερα προβλήματα/ικανότητεςαυτο με τον ναρθηκα το εχω ακουσει κι εγω αλλα δεν μας εχουν πει,εμας τουλαχιστον,να χρησιμοποιησουμε αχ κι εμενα το πρωτο μου παιδακι ειναι και με οσα εχουμε περασει θα ειναι και το μοναδικο μου mama aga πως σε λενε? εγω ειμαι η αναστασια
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
αφρο μπηκες στον 8ο??? αντε με το καλο!!!! επιστρεφω παμε παλι τουαλετα αντε να δω ποτε θα μαγειρεψω....
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςασπακι ναι στο νοσοκομειο ημουν την περασμενη εβδομαδα οι εξετασεις βγηκαν ολες καλες αλλα εγω συνεχιζω να ποναω μαλλον λενε ειναι απο την μεση μου κι εμεις εχουμε μυξες... περασαμε και ενα σκ με πυρετο αλλα τωρα ειναι μια χαρα ειμαστε ολη μερα με το γιογιο μετα απο τοοοοοοσες μερες εκανε πρωτη φορα στο γιογιο πριν λιγο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
και ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι εκανε στο γιογιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! οχι πολλα βεβαια αλλα ηταν μια αρχη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
(Προσπαθώ να μην) καταρρέω Νο 2
εκανεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! λιγα βεβαια αλλα ηταν η αρχη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
καλημερα λαλα!!!!
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
ναι αργυρω υπαρχουν 2 πραγματα που κανει η θα κανει πανω του και καθολου στο γιογιο η θα περιμενει και μολις του βαλω πανα τα κανει εχω σκασει.... τι θα κανουμε ποτε θα μαθει αλλιως δεν θα παει παιδικο που χρειαζεται
-
(Προσπαθώ να μην) καταρρέω Νο 2
καλημερα χαθηκαμε κι εμεις αλλα εχουμε εκπαιδευση γιογιο και δεν προλαβαινω καμια επιτυχια ως τωρα ρε κοριτσια και αγχωνομαι
-
Το εξπρές του βυζονυχτίου νο 38- η ώρα της μπεμπούλας
καλημερα και απο εμενα εμεις ειμαστε ολη μερα με το γιογιο αποτελεσματα μηδεν μεχρι στιγμης ηθελα να ηξερα τι κανει?? τα κραταει????
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςκαλημερα κοριτσια τι κανετε???