Όλες οι δημοσιεύσεις του/της ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ
-
υπερτονια κατω ακρων
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της @ngel topic στο Γονείς με παιδιά που έχουν ιδιαίτερα προβλήματα/ικανότητεςκοριτσια εμενα μου μετραγαν διορθωμενη μεχρι ενος ετους μετα τον μετρουσαν κανονικα η υπερτονια παντος δεν οφειλεται αποκλειστικα στον εγκεφαλο αλλα και στην σταση που εχει το μωρο στην μητρα εμας παντως ειναι απο το εγκεφαλικο!! επεισης οι καμπυλες στα βιβλιαρια δεν ισχυουν για τα προωρα εμας μας εδωσε αλλες ο νευρολογος και παμε βαση αυτων mama aga μην στεναχωριεσαι κι εμεις παμε τωρα στα 3 χρονια φυσικοθεραπειας και ειμαστε και στον 1ο χρονο λογοθεραπειας-εργοθεραπειας ελπιζω απο τον σεπτεβρη που θα παμε και παιδικο και σε συνδιασμο με τις λογοθεραπειες να λυθει η γλωσσα του. να ξερεις οτι αλλα παιδακια χρειαζονται λιγοτερο και αλλα περισσοτερο χρονο οσον αφορα αυτο το γιατι χρυσα μου με ετρωγε κι εμενα!!!! αυτο ελεγα και στην παιδιατρο μας και στεναχωριομουν και θυμωνα γιατι συνεχεια ακουγα ΄κανει αυτο?,κανει εκεινο?' κι εγω ελεγα οχι και εβλεπα μια εκφραση στα προσωπα σαν να μας λυπουνται εεε το σταματησα σταματησα να μπαινω κι εγω στο τρυπακι να συγκρινω εχουμε περασει πολλα και αυτα που εχουμε καταφερει με πολυ κοπο και υπομονη με κανουν πλεον να νιωθω υπερηφανη για τον μικρουλη μου
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςκαλημερα βικη!!!!!!!!!!!!!!!!! αχ βαριεμαι καλεεεεεεεεε και νυσταααααααζωωωωωωωωωωωωωωωω
-
To εξπρες του βυζονυχτίου Νο37 και μύρισε άνοιξη!!!
καλημερα αρτζι!!!
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςαυτο θα κανω θα δω τωρα πως θα παει με το αντιπυρετικο και μετα θα τον κανω οι υπολοιπες που ειναι κοιμουνται??? σημερα θα τον αφησω λιγο στην πεθερα μου εχω να παω να ψωνισω για το αυτοκινητο και μετα να παω απο το νεκροταφειο να βαλω φρεσκα λουλουδια
-
To εξπρες του βυζονυχτίου Νο37 και μύρισε άνοιξη!!!
καλημερα!!! αναστασια χρονια σου πολλα και ευτυχισμενα εμεις ειμαστε ακομη με πυρετο ο μικρος το βραδυ εκανε 39.5 και τωρα εχει 38 ξεκινησαν και οι μυξες...
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςμολις του εδωσα ντεπον ρε γμτ δεν κατεβαινει κατω απο το 38..
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςκαλημερα βασουλα στην δουλεια εισαι? δουλευεις και σαββατα? εγω κοιμαμαι ορθια ο μικρος ανεβασε χθες πυρετο εντελως ξαφνικα χωρις βηχα,χωρις μηξες.... εκανε 39.5 τωρα ειναι με 38 και ξεκινησαν και μηξουλες δεν εχουμε κοιμηθει απο τις 3 το βραδυ.........
-
ΣΟΣ βοηθηστεμε!!!!!!!
δηλαδη για να καταλαβω επειδη μεσολαβει το πασχα θα σε ξεγεννησει προωρα? γιατι στην 36η εβδομαδα ειναι προωρο το μωρο
-
To εξπρες του βυζονυχτίου Νο37 και μύρισε άνοιξη!!!
ο μικρος ειναι με 39 πυρετο του εβαλα υποθετο αλλα δεν βλεπω να κατεβαινει.... δεν εχει τιποτε αλλο ουτε μηξες ουτε βηχα... τι επαθες αφρο?
-
Ερωτησεις για Μαιευτηριο Αλεξανδρα
εγω θα διαφωνισω γεννησα στο αλεξανδρας και οι γιατροι και το προσωπικο ηταν αψογοι!!!!! εκανα καισαρικη και επετρεψαν εναν συνοδο μονο για μια ημερα ετσι και αλλιως οι μαιες ηταν συνεχως κοντα μας τα μωρα τα εχουν διπλα σου και οι παιδιατροι περνανε καθε μερα ειναι πολυ υπερ του θηλασμου τωρα για τα δωματια δεν γνωριζω γιατι εγω γεννησα εκτακτα εκει και μπηκα σε εναν θαλαμο αστα να πανε βεβαια τωρα τελευταια που πηγα εχουν αλλαξει πολλα πραγματα οσον αφορα τους θαλαμους ειναι πολυ καθαροι(παντα ηταν) και ειναι καινουργοι μιας και το 2008 που γεννησα ειχαν ηδη ξεκινησει την ανακαινηση
-
To εξπρες του βυζονυχτίου Νο37 και μύρισε άνοιξη!!!
ρε κοριτσια τι θεμα προεκυψε με την λενα??? εχεις φορτωθει δουλεια χρυσα ε?
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςτζααααα ειναι κανεις εδω????
-
To εξπρες του βυζονυχτίου Νο37 και μύρισε άνοιξη!!!
καλησπερα κοριτσιααααααα
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςκαλεεεεεε που ειστε ολες???
-
υπερτονια κατω ακρων
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της @ngel topic στο Γονείς με παιδιά που έχουν ιδιαίτερα προβλήματα/ικανότητεςολα θα πανε καλα θα το δεις εγω να δεις ποσο στεναχωριομουνα που δεν εκανε οτι κανουν τα αλλα παιδακια ουτε εμενα καθοταν με την βοηθεια της φυσικοθεραπειας εκατσε,μπουσουλησε,περπατησε και τωρα τρεχει!!!!! κανουμε και λογοθεραπεια και χθες που του εκανε τεστακια νοησης και αντιληψης τα περασε ολα!!!!!
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςκαλημερα κοριτσακια μου!!!!!! τι κανετε???? ωραια μερα σημερα τελεια για βολτα σταμυ να χαιρεσαι την κορακλα σου!!!!!
-
To εξπρες του βυζονυχτίου Νο37 και μύρισε άνοιξη!!!
κοριτσια καλημερα!!!! τι κανετε???? εμεις καλα ειμαστε εγω ποναω ακομη αλλα κανω υπομονη ειμαι πολυυυυυυυυυυυ χαρουμενη χθες στην λογοθεραπεια του εκανε τεστ νοησης και αντιληψης τα περασε ολα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! επεισης μαθαμε το ελα και το εμενα
-
υπερτονια κατω ακρων
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της @ngel topic στο Γονείς με παιδιά που έχουν ιδιαίτερα προβλήματα/ικανότητεςχρυσα να σου ζησει η κορουλα σου ποιον νευρολογο εχεις? εμενα ο μικρος μου οταν γεννηθηκε επαθε εγκεφαλικη αιμοραγια 3ου βαθμου (απο 3ου βαθμου και πανω ειναι σοβαρη) του εκαναν υπερηχο και μου ειπαν οτι το ειχε ξεπερασει πληρως ομως του αφησε την υπερτονια και πιστευω οτι αργει σε πολλα πραγματα(λογο-κινηση) λογω αυτου ο νευρολογος μας ειπε οτι ειναι πολυ καλα και θα αναπτυχθει φυσιολογικα γνωμη μου ειναι ο νευρολογος να σας πει τι ακριβως εννοει!!!! εμας μας ελεγε τα παντα ακομη και αν ηταν σκληρα για εμας
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςμπαααα ακομη ποναω με παυσιπονα ειμαι.... ο χαρακης σου κοντευει τα 3 ε????
-
To εξπρες του βυζονυχτίου Νο37 και μύρισε άνοιξη!!!
λιγο ζαλισμενη ειμαι χρυσα μου ταλαιπωρηθηκα πολυ χθες στο νοσοκομειο πηγα το πρωι και εφηγα το απογευμα
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςδεν μπορεσα ομως να σας διαβασω
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςχθες ημουν ολη μερα στο νοσοκομειο.... πολλες εξετασεις κοριτσια μου εβαλαν και ορο εφυγα το απογευμα ζαλισμενη και πολυ ταλαιπωρημενη μου εκαναν ενα καρο εξετασεις και τελικα ειναι πειραγμενο λιγο το παγκρεας και τα εντερα μου εκαναν 2 ενεσεις και με εστειλαν στο σπιτι μου μου ειπαν οτι αν συνεχισει ο πονος πρεπει να παω σε γαστρεντερολογο πικραααα αστε που νομιζα οτι θα με κρατησουν μεσα και ειχα τρομοκρατηθει
-
To εξπρες του βυζονυχτίου Νο37 και μύρισε άνοιξη!!!
γεια σας!!!!
-
ΤΣΑΟΥΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ 2008-Νο13 & Η ΤΡΕΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ απάντησε στο θέμα του/της ΒΑΣΩ1234 topic στο Γονείς με παιδιά στην ίδια ηλικία με τα δικά μαςτζαααα ηρθα κι εγω
-
Έγκυος και πάλι!
η χοριακη σου ειναι σουπερ!!!!! εγω ειχα 315 με το καλο το μωρακι σας σου ευχομαι μια τελειομηνη και ηρεμη εγκυμοσυνη