Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ΦΑΝΗ26

Μέλη
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

Όλες οι δημοσιεύσεις του/της ΦΑΝΗ26

  1. Koριτσια το Σοφακι εφτασε Ελλαδα στις 6 το απογευμα και αυτη τη στιγμη τα πινει στις Σερρες!! Αντε επιτελους!!! να σταματησει να γκρινιαζει!!!!:laugh: :laugh: Καλες γιορτες και καλη Ανασταση!
  2. Εφοσον εισαι καλα και σου το επιτρεπει ο γιατρος σου... να περπατας οσο θες, χωρις ομως να κουραζεσαι.. Εγω περπαταω πααρα πολυ απο τον πρωτο μηνα μεχρι και σημερα. Καποιες φορες κουραζομαι ως εκει που δεν παει.. αλλα το ξεχναω την αλλη μερα και παλι τα ιδια..(ξεροκεφαλη):laugh: :laugh: :laugh: Αν τεμπελιαζα σπιτι καθε μερα νομιζω πως θα γινομουν διπλασια. Ειμαι στον εβδομο μηνα.. με τα κοπων και βασανων εχω παρει 6 κιλα. (ειμαι κωλαρου και ολα θελω να τα τρωω)!!:laugh: :laugh: Καλη συνεχεια σε ολες μας!!! Ανετα παπουτσακια και βουρρρρ!!!! Φιλιααα :kiss:
  3. juliana μου!!! :) Να σου ζησει ο μπομπιρακος σου. Να ειναι γερος και καλοτυχος και να τον δεις οπως επιθυμεις. Καλη αναρωση και σε σενα και καλα ξενυχτια!:woohoo: :woohoo:
  4. ΦΑΝΗ26 απάντησε στο θέμα του/της MAIRH!!! topic στο Mammyland Φόρουμ
    Επιτελους μπηκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:woohoo: :woohoo: :woohoo: Χθες μου ελεγε... "δεν εχετε δικαιωμα προσβασης" Κι εμενα δεξια ειναι οι φωτο.. Ουτε τικερακια εχω.. :( Τελος παντων!! Καλημεραααα!!!
  5. Αχ juliana μου!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: Επιτελους εφτασε και η δικη σου ευλογημενη ωρα.. Ευχομαι μεσα απ' την ψυχη μου να πανε οοολα καλα.. Ο θεος μαζι σας.. Περιμενουμε νεα σου και φυσικα το φατσουλινι του μπεμπη!! :silly: :laugh: :silly:
  6. Νατασα μου να σας ζησει η μπουμπου σας! Καλη λοχεια να εχεις και καλη αναρωση. Τι ομορφο πραγμα η οικογενεια... Να σας εχει ο θεος ολους καλα, και τα παιδακια σας να σας γεμιζουν ευτυχια καθε λεπτο που περναει.
  7. Εγω κατα 99,9 % "επιασα" την μπουμπου μια μερα μετα την περιοδο! Οντως δεν θεωρειται γονιμη αλλα ποτε δεν ξερεις! Το θαυμα δεν εχει ωρες και μερες τελικα! Καλη επιτυχια (αν εισαι στην προσπαθεια).
  8. Nα μην ανησυχεις..!! :) :) Μια χαρα ειναι το μωρακι σου. :) Δεν εκανες και τιποτα τραγικο.. μην εχεις τυψεις.. Απλα να εισαι πιο προσεκτικη στις κινησεις σου.. Κατσε ξεκουρασου, ξαπλωσε λιγακι και ολα θα περασουν. Καλο υπολοιπο σου ευχομαι.. Φιλια. :kiss:
  9. ΦΑΝΗ26 απάντησε στο θέμα του/της MITSI2 topic στο Όνομα - Βάφτιση
    Kαλημερα κοριτσια.. Δυστυχως το μονο που εχω κρατησει ειναι το κειμενο.. (εχουν περασει 7 χρονια απο την βαφτιση γι' αυτο).. Ηταν τυλιγμενο σαν παπυρος μεσα σε ενα γυαλινο μπουκαλακι με κουφετα κορδελιτσες κτλ... Οποια ειναι Θεσ/νικη και μπορει ας παει να ριξει μια ματια.. Οι δουλειες των παιδιων δεν ειναι δυστυχως σε καμια σελιδα στο ιντερνετ.
  10. ΦΑΝΗ26 απάντησε στο θέμα του/της MITSI2 topic στο Όνομα - Βάφτιση
    Συλλογος Συνδρομου Down Ελλαδας. Καρανιβαλου 31. Κατω Τουμπα τ.κ.54454 τηλ. 2310 902.615 Fax. 2310 940.500 Οποια θελει ας ανοιξει να το δει..
  11. ΦΑΝΗ26 απάντησε στο θέμα του/της MITSI2 topic στο Όνομα - Βάφτιση
    Συμφωνω με την VASOMITS ... γιατι κι εγω στον γαμο μου, μπομπονιερες και προσκλητηρια τα εκανα απο τον Συλλογο Συνδρομου Down, και οταν με το καλο ερθει το μωρο και η ωρα της βαφτισης παλι εκει θα τα κανω.. (εχουν πολυ καλες τιμες) Οπως και οταν βαφτισα.. Η μπομπονιερα ηταν απιστευτη.. Παρτε μια ιδεα.. Να εισαστε ολοι σας καλα και σας ευχαριστω που ηρθατε μαρτυρες στη βαφτιση μου! Και εγω με τη σειρα μου εχω να σας πω ενα μικρο μυστικο: της βαφτισης μου τα γλυκα κουφετα και τα ομορφα τουλια εγιναν ονειρα και ευχες των παιδιων με συνδρομο Down, για να στηριξω κι εγω το μικρακη το εργο του Συλλογου Συνρομου Down Ελλαδος. Για την πραξη μου αυτη που δεν ειναι και σπουδαια, πηρα ευχες πολλες απ' τα παιδια! Να λοιπον τι μου ευχηθηκαν τα παιδια με ολη τους την αγαπη: "Μελισταλαχτη ζωη να εχεις γεματη φως, χαμογελα! Γλυκες στιγμες και καλοσυνη να σκορπιζεις! Σαν τα ψηλα βουνα τον ηλιο να αγγιζεις, κι ολα τα αστερια του ουρανου να γινουν ονειρα σου!"
  12. Συγχαρητήρια ...!!!! :silly: :silly: :silly: Eυχομαι μια υπεροχη εγκυμοσυνη!! Με την ιστορια σου δινεις κουραγιο σε πολλες κοπελες.. Να εισαι γερη και δυνατη και να μη τα βαζεις ποτε κατω.
  13. Κοπελα μου να εισαι δυνατη για να δινεις δυναμη και στο μωρακι σου. ο θεος ειναι μεγαλος και ολα θα παν καλα θα το δεις. Ευχομαι να παν ολα κατ' ευχην και γρηγορα να εχετε τα επιθυμητα αποτελεσματα.. Θα περιμενουμε νεα σας..
  14. sia 24 μου εφοσον εισαι ευχαριστημενη μη σκας! Εχεις ακομη πολυ καιρο μπροστα σου για να τον γνωρισεις καλυτερα! Κι αν δεις οτι κατι δε σου "καθεται" καλα, τον αλλαζεις! Με το καλο να πανε ολα και μη σε αγχωνει τιποτα.
  15. sia 24 εγω εχω τον Κολιτσιδακη ειναι στην Τσιμισκη και συνεργαζεται με το γενεσις και το Διαβαλκανικο. Με παρακολουθει αρκετα χρονια και ειμαι πολυ ευχαριστημενη. τι εννοεις? "ρωτάω γιατί τώρα είμαι στην αρχή της εγκυμοσύνης μου και δεν έχω δει ακόμα τον γιατρό μου πως θα είναι...να ξέρω και κάποιες άλλες γνώμες για άλλους γιατρούς..." πριν μεινεις εγκυος ειχες αλλο γιατρο? αν δεις οτι δεν σε ικανοποιει μπορεις να το αλλαξεις.. καλη εγκυμοσυνη σου ευχομαι!
  16. ΦΑΝΗ26 απάντησε στο θέμα του/της lily topic στο Περιοχή για Νέα Μέλη
    Γεια σου lily..! Καλως μας ηρθες! Να χαιρεσαι τα αντρακια σου και να τα καμαρωνεις οπως ποθεις! Εγω ειμαι η Φανη 26μισο, και εγκυος στο πρωτο μου παιδακι που θα ερθει με το καλο σε 3 μηνες και ειναι κοριτσακι!!:silly: :silly: Πιστευω να τα λεμε συχνα..! φιλια
  17. jovanna μου μπραβο σου!! Εκανες πολυ ωραια δουλεια! Με το καλο η βαπτιση του μπεμπουλη σου! Ειναι πολυ φατσουλα!
  18. Ο θεος μαζι σου κοπελα μου. Με εναν πονο!
  19. ΦΑΝΗ26 απάντησε στο θέμα του/της ranini topic στο Νέα & Άρθρα
    Eιδες Ρανια? Νιατα!!!!!!! :blush: :blush: Πιστευω να σου εφτιαξε λιγο το κεφι!!!!!
  20. ΦΑΝΗ26 απάντησε στο θέμα του/της ranini topic στο Νέα & Άρθρα
    {youtube}fukDbtYDreI{/youtube}
  21. {Κορίτσια τα ticker δεν χάθηκαν απλά κάνουμε μια δοκιμή σήμερα να δούμε πως πάει το site...κάντε λίγο υπομονη} Αυτο ειπε πριν 3 μερες η admin.. Υπομονη λοιπον!!
  22. {youtube}Yd274n3MDnk&feature=related{/youtube}
  23. Τζοαννα μου!!!! Μονο καλο μπορει να σου κανει το νερακι! Να πινεις οοοοσο λαχταραει η ψυχη σου.. (κι οχι με το ζορι οπως στις αναθεματησμενες διαιτες)!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: Εγω ολη μερα τρωω παντως και μετα σκαω για νερο!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Αντε περναει ο καιρος!!!! Η κοιλιτσα με την κορακλα μεγαλωνει?
  24. Τασουλα μου.. δεν νομιζω να εγινε καποιο λαθος με την χωριακη σου.. Τα συμπτωματα που εχεις μπορει να ειναι και περιοδου.. Δεν διαφερουν καθολου με αυτα της εγκυμοσυνης.. Ευχομαι καλη επιτυχια παντως και ολα να πανε καλα.. Καλημερα

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.