Όλες οι δημοσιεύσεις του/της manoylitsa
-
νεο μελος!
kikitsaki efxaristw!!!na ton xairesai k esi ton mikro sou!filia
-
νεο μελος!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΟΜ3.ΑΠ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟ 3ο ΣΟΥ ΠΑΙΔΑΚΙ Ε?ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ 3,ΓΙΑΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΣΕ ΤΡΙΤΕΚΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΑΓΟΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΣΑΣ!
-
νεο μελος!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΟΜ3.ΑΠ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟ 3ο ΣΟΥ ΠΑΙΔΑΚΙ Ε?ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ 3,ΓΙΑΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΣΕ ΤΡΙΤΕΚΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΑΓΟΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΣΑΣ!
-
νεο μελος!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΟΜ3.ΑΠ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟ 3ο ΣΟΥ ΠΑΙΔΑΚΙ Ε?ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ 3,ΓΙΑΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΣΕ ΤΡΙΤΕΚΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΑΓΟΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΣΑΣ!
-
νεο μελος!
Κοριτσια ευχαριστω για το ζεστο καλωσορισμα!!!Αγγελικουλα δεν με πειραζει αν ειναι αγορακι παλι αρκει να ναι υγιες:laugh: Η αληθεια ειναι βεβαια πως χρειαζομαστε ενα κοριτσακι για να κρατησει την ισορροπια!
-
νεο μελος!
Κοριτσια ευχαριστω για το ζεστο καλωσορισμα!!!Αγγελικουλα δεν με πειραζει αν ειναι αγορακι παλι αρκει να ναι υγιες:laugh: Η αληθεια ειναι βεβαια πως χρειαζομαστε ενα κοριτσακι για να κρατησει την ισορροπια!
-
νεο μελος!
Κοριτσια ευχαριστω για το ζεστο καλωσορισμα!!!Αγγελικουλα δεν με πειραζει αν ειναι αγορακι παλι αρκει να ναι υγιες:laugh: Η αληθεια ειναι βεβαια πως χρειαζομαστε ενα κοριτσακι για να κρατησει την ισορροπια!
-
νεο μελος!
ΑΧ ΑΝΥΠΟΜΩΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ!ΘΑ ΜΠΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ
-
νεο μελος!
ΑΧ ΑΝΥΠΟΜΩΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ!ΘΑ ΜΠΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ
-
νεο μελος!
ΑΧ ΑΝΥΠΟΜΩΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ!ΘΑ ΜΠΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ
-
ΔΗΛΩΣΤΕ ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ
2006 ΑΓΟΡΙ
-
ΔΗΛΩΣΤΕ ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ
2006 ΑΓΟΡΙ
-
ΔΗΛΩΣΤΕ ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ
2006 ΑΓΟΡΙ
-
νεο μελος!
Μινα μου σ ευχαριστω,και το θελω πολυ να κανω ενα δευτερο παιδακι!Σου ευχομαι και εσυ πολυ γρηγορα να κρατησεις ενα θετικο τεστ και ενα υγιες μωρακι!
-
νεο μελος!
Μινα μου σ ευχαριστω,και το θελω πολυ να κανω ενα δευτερο παιδακι!Σου ευχομαι και εσυ πολυ γρηγορα να κρατησεις ενα θετικο τεστ και ενα υγιες μωρακι!
-
νεο μελος!
Μινα μου σ ευχαριστω,και το θελω πολυ να κανω ενα δευτερο παιδακι!Σου ευχομαι και εσυ πολυ γρηγορα να κρατησεις ενα θετικο τεστ και ενα υγιες μωρακι!
-
νεο μελος!
Καλημερα!Ειμαι νεο μελος.Αποφασισα και εγω να μπω στην παρεα σας.Εδω και καιρο παρακολουθω τα θεματα και ειναι πολυ ενδιαφεροντα!Ειμαι η Χριστινα 29 ετων και εχω ενα γιο 1,5 ετων.Εδω και δυο εβδομαδες ομως,εχω καθυστερηση.Την Δευτερα θα επισκευτω τον γυναικολογο μου μηπως εχει συμβει το ευχαριστο και χαρισω στον πριγκιπα μου αδερφακι!