Όλες οι δημοσιεύσεις του/της Ζωγιαμπελ
-
Εμβρυομεταφορά..
ειμαι σίγουρη πως με καταλαβαίνεις...κ οσες άλλες κοπέλες περνάνε απο αυτή τη διαδικασία...ειλικρινά δεν μπορώ να καταλαβω πιο ηταν το λάθος αυτή τη φορά....εχω απελπιστεί..δεν ξέρω απο που να πιαστω...
-
Εμβρυομεταφορά..
Χοριακη αρνητική...
-
Εμβρυομεταφορά..
- Εμβρυομεταφορά..
Εύχομαι να πάνε όλα καλά!!κ εγώ με κατεψυγμένα έκανα τη μεταφορά..το ενδομητριο το "χτίζει " ο οργανισμός από ότι μου είπε ο γιατρός που τον ρώτησα..Όσο για τροφές αν το ενισχύουν νομίζω δεν υπάρχουν γιατί το είχα ψάξει και εγώ στοδιαδίκτυο..- Εμβρυομεταφορά..
Ευχαριστώ πολύ!!!από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί! !!!!- Εμβρυομεταφορά..
Ευχαριστώ πολύ για την εμψύχωση...το έχω πολύ ανάγκη!!!Εύχομαι και σε εσένα ότι καλύτερο και όλα να πάνε καλά!!σε τι φάση είσαι?- Εμβρυομεταφορά..
Ότι θέλω λέω, παρασκευή πάω για χοριακη,μπερδεύτηκα, έχασα τις μέρες...- Εμβρυομεταφορά..
Τη Δευτέρα πρώτα ο Θεός!!τρίτη προσπάθεια και ελπίζω τυχερή!!Εσύ σε τι φάση είσαι αν επιτρέπεται?- Εμβρυομεταφορά..
Κοπέλες γεια σας!!Είμαι και εγώ καινούρια στο φόρουμ...Έχω κάνει εμβρυομεταφορα και είμαισε αναμονή για χοριακη...το ενδομητριο πρέπει σίγουρα να είναι 8 και πάνω.. - Εμβρυομεταφορά..