Όλες οι δημοσιεύσεις του/της Ποπη Ευθυμ.
-
Κοριτσια μου εσεις μετα απο ποσο καιρο προσπαθειας τα καταφερατε??
Να σου ζησουν τα παιδακια σου... Εισαι απο αθηνα?
-
Κοριτσια μου εσεις μετα απο ποσο καιρο προσπαθειας τα καταφερατε??
Ναι με ικα ειμαι... Στο ιντερνετ λιγο που εψαξα φτανουν κ στα 400€
-
Κοριτσια μου εσεις μετα απο ποσο καιρο προσπαθειας τα καταφερατε??
Niki μακαρι αυτο θελω κ εγω να ανεβει...παντως μεχρι τωρα απο τις 19/3 που την καναμε εχω πονους περιοδου χαμηλα κ ο γιατρος μου ειπε ειναι φυσιολογικο τουλαχιστον στους πρωτους μηνες
-
Κοριτσια μου εσεις μετα απο ποσο καιρο προσπαθειας τα καταφερατε??
Δεν ξερω ποσα περνουν αλλου για να σου πω.. Ο γιατρος μου ειναι στο ιασω κ στο μητερα.. Στο ιασω εχει 200€ κ στο μητερα 152€...
-
Κοριτσια μου εσεις μετα απο ποσο καιρο προσπαθειας τα καταφερατε??
Πηγα εκανα χοριακη σημερα αν κ ειναι νωρις γιατι περιοδο περιμενω 5/4 κανονικα κ εδειξε 2,2 θα ξανα κανω μια τη παρασκευη κ βλεπω αναλογως τα αποτελεσματα
-
Κοριτσια μου εσεις μετα απο ποσο καιρο προσπαθειας τα καταφερατε??
Αδειαθετησα 5/3.... 7/3 με 11/3 πηρα το serpafar εκανα μια ενεση πρεγκνιλ νομιζω λεγοταν στις 16/3 το απογευμα και 19/3 καναμε σπερματεγχυση... Βασικα εκει οταν πηγα στην υποδοχη με ρωτησαν αν εχω κανει εξαιτασεις αιματος aids, ηπατιτιδα κ αλλες τετοιες ρωτησα κρυφα το γιατρο μου γιατι δεν με ειχε ενημερωσει για αυτες τις εξετασεις κ μου λεει αστο πανω μου δεν ξερω τι εκανε αλλα δεν εκανα καμια εξεταση τετοια... Μονο σαλπιγγογραφια ειχα κανει που κοστισε 180€
-
Κοριτσια μου εσεις μετα απο ποσο καιρο προσπαθειας τα καταφερατε??
Τη σπερματεγχυση την εκανα στο Μητερα 152€ ειχε και 50€ μου πηρε ο γιατρος..... Σταθης Σαμιωτης λεγεται ο γιατρος πολυ καλος μεχρι στιγμης ξεγεννησε κ την αδερφη μου. Στη γεννα με καισαρικη της πηγαν1800 το νοσοκομειο κ 800€ ο γιατρος.
-
Κοριτσια μου εσεις μετα απο ποσο καιρο προσπαθειας τα καταφερατε??
Σε ευχαριστωωωωωωωωω :* :*
-
Κοριτσια μου εσεις μετα απο ποσο καιρο προσπαθειας τα καταφερατε??
Σε ευχαριστωωωωωωωωω :* :*
-
Κοριτσια μου εσεις μετα απο ποσο καιρο προσπαθειας τα καταφερατε??
ΚΟΡΙΤΣΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙΙΙΙΙΙ ΕΓΚΥΟΥΛΑ Κ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗΗΗΗΗ...ΑΧ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗΗΗΗΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ....
-
Κοριτσια μου εσεις μετα απο ποσο καιρο προσπαθειας τα καταφερατε??
Θα σας εχω νεα αυριο που θα κανω τη β χοριακη...
-
Σπερμοδιαγραμμα-γνώμες
εγω θα σου ελεγα οτι μου ειπε κ ο γυναικολογος μου εχει πολλες ατυπες μορφες..δηλαδη αν το 40% ειναι ζωηρα κινουμενα απο αυτα καποια ειναι ατυπα δηλαδη δεν μπορουν να γονιμοποιησουν ευκολα... Και εμεις ειχαμε 38% ζωηρα και 86% ατυπες μορφες..
-
Κοριτσια μου εσεις μετα απο ποσο καιρο προσπαθειας τα καταφερατε??
αχ κοριτσια μου ειμαι πολυ αγχομενη εμεις ειχαμε θεμα με το σπερμα χαμηλη κινητικοτητα και πολλες ατυπες μορφες..εγω ειμαι 26 ετων και αντρας μου 35 ειμαστε μαζι απο το λυκειο που πηγαινα στα 16 μου. Αυριο θα παω να κανω μια β χοριακη μακαρι να εχω καλα νεα...... Racoun εμεις καναμε 1,5 χρονο χωρις να μετραμε γονιμες λεγαμε αν ερθει ηρθε περασε ο καιρος κ δεν ηρθε κ ετσι το ψαξαμε κ βρηκαμε το προβλημα..
-
Κοριτσια μου εσεις μετα απο ποσο καιρο προσπαθειας τα καταφερατε??
Εμεις μετα απο 1,5 χρονο κ δεν τα ειχαμε καταφερει λογω χαμηλης κινητικοτητας. Στις 5 Μαρτιου αδειαθετησα και στις 19 Μαρτιου που εκανα ωορηξια με τη βοηθεια του serpafar, καναμε σπερματεγχυση σε ιδιωτικο νοσοκομειο. Τωρα περιμενω περιοδο στις 3 με 5 Απριλιου καπου εκει....Νιωθω κατι κραμπες στη κοιλια σαν να περιμενω περιοδο κ το στηθος μου ειναι πρισμενο κ οι ρωγες μου πονανε.. Λετε αν κανω μια β χοριακη πριν αδειαθετησω να δειξει????