Όλες οι δημοσιεύσεις του/της Ποπη Ευθυμ.
-
Κιλα και εξωσωματικη
Σ' ευχαριστω πολυ.
-
Κιλα και εξωσωματικη
Οχι δεν ξερω τπτ μου ειπε ο γιατρος να το αφησουμε για καλοκαιρι κ να μιλησουμε απο σεπτεμβρη. Ενα φακελο μου ειχε δωσει κ ελεγε τη διαδικασια... Εσυ τι εννοεις πρωτοκολλο?
-
Κιλα και εξωσωματικη
Εχουμε χαμηλη κινητικοτητα κ μερικες συγκολλησεις.... Οπως καταλαβες σαν μεθυσμενα ειναι κολλημενα κ αργα..Χαχαχαχαχαχα!! Ετσι εκανα κ εγω τις σπερματεγχ. επαιρνα serpafar 2η με 7η μερα περιοδου πρωι βραδυ εκανα κ ενεσεις. Φαρμακο πιο σου ειχε δωσει?
-
Κιλα και εξωσωματικη
Εγω εχω ειμαι 26 ετων εχω κανει 5 αποτυχημενες σπερματεγχυσεις και λεμε απο σεπτεμβρη για εξωωματικη απλως ο γιατρος μου ειπε να χασω κιλα πριν μπουμε στη διαδικασια. Με βαση την ημερομηνια περιοδου μου θα αδειαθετησω στις 17 σεπτεμβρη (λογικα) μετα θα ξεκινησουμε... Εσυ εκανες θεραπεια κατα τη διαρκεια της περιοδου?
-
Κιλα και εξωσωματικη
Κοριτσια μου καλησπερα, σκεφτομαστε με τον αντρα μου για εξωσωματικη απο σεπτεμβρη ειμαι 26 ετων, 80 κιλα και 1,65 υψος εχουμε κανει σπερματεγχυσεις οι οποιες δεν πετυχαν. Μιλησα με τον γιατρο μου κ μου ειπε πως για να φτασουμε στο σημειο αυτο πρεπει να προσεξω τη διατροφη μου κ να μην εχω πολλα κιλα στην εξωσωματικη.. Εσεις οσες κανατε εξωματικη ποσα κιλα εισασταν πριν? Και ποσα μετα? Τα χασατε ευκολα? σας πετυχε με τη πρωτη?
-
Οι 15 ημέρες Αναμονής
Κ εγω σε καταλαβαινω απολυτα ειμαι 26 ετων εχω κανει 2 σπερματεγχυσεις αποτυχημενες κ απο σεπτεβρη αν δεν τα εχουμε καταφερει θα κανουμε εξωσωματικη.. Ειναι πολυ μικρα τα ποσοστα επιτυχιας στη σπερματεγχυση, στη πρωτη που τη καναμε το μαρτιο ειχα θετικο τεστ κ θετικη χοριακη και μετα απο μια εβδομαδα αρνητικα ολα κ ηρθε η απογοητευση,στη δευτερη σπερματ. που τη καναμε 10/6 δεν εκανα τπτ και στο τελος αδειαθετησα.. σου ευχομαι να πανε ολα καλα κ να εχεις θετικη χοριακη... κ εγω δεν θελω να μενω σπιτι για να μη το σκεφτομαι θελω συνεχεια να ξεφευγω αλλα κ παλι δεν γινετε οταν ξερεις οτι κανεις μια θεραπεια για τον συγκεκριμενο λογο δεν μπορεις κ να μη το σκεφτεσαι...
-
Ποσοστά επιτυχίας στη σπερματεγχυση
Καλησπερα κοριτσια. Ποσες εχετε μπει στη διαδικασια αυτη? με τι ποσοστα επιτυχιας ξεκινησατε? τα καταφερατε?
-
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
αδειαθετησα σημερα δυστηχως...
-
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
αδειαθετησα σημερα δυστηχως...
-
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
αδειαθετησα σημερα δυστηχως...
-
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
αδειαθετησα σημερα δυστηχως...
-
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
αδειαθετησα σημερα δυστηχως...
-
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
αδειαθετησα σημερα δυστηχως...
-
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
δυστηχως αδειαθετησα σημερα... ειλικρινα με εχει παρει τοσο απο κατω που δεν ξερω πια αν θελω να συνεχισω τις προσπαθειες..
-
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
δυστηχως αδειαθετησα σημερα... ειλικρινα με εχει παρει τοσο απο κατω που δεν ξερω πια αν θελω να συνεχισω τις προσπαθειες..
-
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
Δεκατα δεν εχω. Σημερα ειδα λιγο καφε το πρωι, πηρα τηλ τον γιατρο κ μου ειπε να περιμενουμε ισως ειναι η εμφυτευση. Ακομα δεν εχω αδειαθετησει, ελπιζω να μην ερθει η καταραμενη. Γινετε ομως να εκανα σπερματεγχυση 10/6 κ η εμφυτευση να εγινε 21/6;;;;;
-
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
Δεκατα δεν εχω. Σημερα ειδα λιγο καφε το πρωι, πηρα τηλ τον γιατρο κ μου ειπε να περιμενουμε ισως ειναι η εμφυτευση. Ακομα δεν εχω αδειαθετησει, ελπιζω να μην ερθει η καταραμενη. Γινετε ομως να εκανα σπερματεγχυση 10/6 κ η εμφυτευση να εγινε 21/6;;;;;
-
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
Απ'οτι μου ειπε κ ο γιατρος κατι πηγε να γινει κ επεσε.. Για να επεσε ή θα ηταν εξωμητριο ή δεν προλαβε να δεσει κ σηκωσα στη δουλεια βαρη κ επεσε...Ετσι κανω ναι γιατι αμα το σκεφτομαι δεν μου παιρναν οι μερες....
-
Εξωσωματική
σε τι νοσοκομεια τη κανατε Renakar και Ζωγιαμπελ??? εγω αν δεν πετυχει η σπερματεγχυση που ηδη εχω κανει θα ξεκινησω για εξωσωματικη το σεπτεβρη στο μητερα...Κανατε σπερματεγχυση πριν την εξωσωματικη?? γιατι ο γιατρος μου ετσι μου ειπε για να μπω στη διαδικασια αυτη πρεπει πρωτα να κανω σπερματεγχυση..
- Τεστ εγκυμοσινης αχνη γραμμη θετικο
- Τεστ εγκυμοσινης αχνη γραμμη θετικο
- Τεστ εγκυμοσινης αχνη γραμμη θετικο
- Τεστ εγκυμοσινης αχνη γραμμη θετικο
- Τεστ εγκυμοσινης αχνη γραμμη θετικο
- Τεστ εγκυμοσινης αχνη γραμμη θετικο