Όλες οι δημοσιεύσεις του/της Ποπη Ευθυμ.
-
Συπτωματα μετα απο εξωσωματικη
Μετα απο ποσες μερες απο την εμβρυομεταφορα ξεκινησαν οι εντονοι πονοι περιοδου σου?
-
Συπτωματα μετα απο εξωσωματικη
Ναι πηγαινα για γεναρη αλλα με τα yasmin αντισιλιπτικα που επινα μου εφτιαξε το κυκλο κ αδειαθετησα 1 εβδομαδα νωριτερα απο την αναμενωμενη.. Ειχα αδειαθετησει 13/11 και μετα 6/12 τπν πηρα τηλ κ μου ειπε θα τη κανουμε 15η με 18η μερα περιοδου αναλογα με το υπερυχο κ ποσο θα φτασει το ενδομητριο.. Τελικα τη 13η μερα το ενδομητριο εφτασε 10,4 κ μου ειπε 15η μερα μπαινουμε. Τωρα μου εχει 9 ουτροτζεσταν και 6 syclacur τ ασπρα τη μερα. Να κανω χοριακη 2/1 και αδεια για τη δουλεια μου εγραψε ως και 3/1 ως τοτε περιμενω.
-
Συπτωματα μετα απο εξωσωματικη
Κοριτσια οσες εχετε κανει εξωσωματικη μετα απο ποσες μερες ξεκινουν τα συπτωματα? Βεβαια εγω την εκανα χθες την εμβρυομεταφορα οποτε ειναι πολυ νωρις για μενα.
-
Εμβρυομεταφορά!
Σ'ευχαριστω πολυ κοριτσι μου...
-
Εμβρυομεταφορά!
Υπομονη κοριτσι μου μεχρι τη παρασκευη 2 μερουλες εμειναν. Εγω σημερα την εκανα κ περιμενω μεχρι 2/1 για τη χοριακη... Ουφ πως σου περασαν οι μερες? Εγω νομιζω πως δεν θα περασουν...
-
Εμβρυομεταφορά!
Την εκανα πηγαν ολα καλα μου ειπε ο γιατρος 2/1 μου ειπε να κανω χοριακη κ μου εχει γραψει αδεια για τη δουλεια ως κ 3/1. Επισης να σας πω οτι την εχω κανει με κατεψυγμενο εβρυο μου ξεπαγωσαν 4 ωαρια και ηταν καλα τα 3 απο αυτα μου εβαλε τα 2. Τωρα εχω υπολοιπα 17 στη καταψυξη.
-
Εμβρυομεταφορά!
Αχ κοριτσια μου κ εγω αυριο παω για εβρυομεταφορα κ εχω αγωνια απο τωρα..
-
Χαριζω syclacur
Δεν ξερω σε τι χρησιμευουν αλλα μου εχουν μεινει 60 καφε.. Επισης μολις παρω τα αποτελεσματα της χοριακης θα ανεβασω κ αλλα φαρμακα.
-
Εξωσωματικη
Σουπρεφακτ ενεση και σερπαφαρ χαπι. Μεριοναλ για να κανω περισσοτερα ωαρια.εκανα σουπρεφακτ το πρωι για ενδομητριο και μεριοναλ το βραδυ για ωαρια..
-
Εξωσωματικη
Εγω εκανα ενεση σουπρεφακτ κ το ενδομητριο μου εφτασε 10,4 κ τη τεταρτη κανω εβρυομεταφορα
-
Εξωσωματικη
Μαρια καλησπερα, τι φαρμακα επαιρνες για να φτιαξεις ενδομητριο?
-
Χαριζω syclacur
Καλησπερα κοριτσια, ειμαι στη διαδικασια εξωσωματικης παιρνωτα syclacur μονο τα ασπρα κ μου εχου περισσεψει τα καφε, δεν ξερω σε τι βοηθανε αλλα ειναι κριμα να τα πεταξω, οποια τα χρειαζεται ας μου στειλει η να με παρει τηλ. 6985933724
-
Διαρκεια ζωης σπερματοζωαριων
Τοσο μπορουν να ζησουν αν τελειωσει μεσα σου κ να γινει η εμφυτευση..
-
Νέα προσπάθεια εξωσωματικής
Μου ειπε πως αμα κανουμε την εβρυομεταφορα κατευθειαν υπηρχε περιπτωση να παθω υπερδιεγερση ωοθηκων... Δεν ξερω τι να πω κανω υπομονη μεχρι τελος του μηνος. Αυτο που με ανησυχει ειναι οτι ποσες πιθανοτητες εχω με κατεψυγμενα κ ποσες με φρεσκα? Ο γιατρος μου λεει οτι ειναι ιδιες οι πιθανοτητες.
-
Νέα προσπάθεια εξωσωματικής
Κοριτσια κ εγω 27 ετων ειμαι εκανα κ εγω σπερματεγχυσεις οι οποιες δεν πετυχαν εχουμε κ εμεις θεμα αδυναμιας στο σπερμα. Οσο πιο μικρη μπαινεις στην διαδικασια αυτη ο οργανισμος σου παραγει περισσοτερα ωαρια.. Εμενα μου πηραν 24 κ γονιμοποιηθηκαν τα 21.. Τωρα εχω τα παιδια μου στη καταψυξη..χαχαχα!!! Εγω ηταν να κανω την εβρυομεταφορα αρχες γεναρη αλλα δεν με παιρνουν οι μερες με βαση τη περιοδο μου.. Μου ειπε ο γιατρος μου οτι θα την κανουμε την 18η μερα περιοδου. Κανονικα περιμενω περιοδο 10 δεκεβρη θελω να ελπιζω οτι θα παω 28/12 αν πανε ολα καλα κ με το ενδομητριο.....
-
Νέα προσπάθεια εξωσωματικής
καλησπερα.Σευχαριστω πολυ ευχομαι κ σενα οτι καλυτερο. εγω ακολουθησα το μακρυ πρωτοκολλο.. ειναι πολυ νωρις σκεψου εγω 4η μερα περιοδου ειχα 1 ωοθηλακιο ξεκινησα ενεσεις την 6 μερα περιοδου. τη 10η μερα πειοδου ειχα 10 ωοθηλακια μικρα (ηταν η τεταρτη μερα ενεσεων) τη 12η μερα ειχαν μεγαλωσει λιγο αυτα και εκανα αλλα 20 ωοθηλακια τοτε ο γιατρος μου αυξησε τη δοση γιατι ηταν ολα μικρα και αντι να μεγαλωσουν αυτα που ειχα εβγαζα κ αλλα, τη 15η μερα περιοδου εκανα παλι υπερυχο και ειχαν μεγαλωσει 16ημερα εκανα pregnyl ενεση και 18η μερα περιοδου εκανα οωληψια μου πηρα 24 και γονιμοποιηθηκαν τα 21 μετα μου ηρθε περιοδος την 27 μερα και δεν καταλαβα τπτ ουτε πονος.. Παντως να ξερεις οτι κατα τη διαρκεια της θεραπειας ειναι καλο να δουλευεις γιατι ξεχνιεται ο οργανισμος και μπορεις να παραγεις ολο κ περισσοτερα ωαρια...απλως μετα την εβρυομεταφορα παιρνεις αδεια γιατρου μεχρι την ημερομηνια που ειναι να σου ερθει η επομενη περιοδο(που μακαρι να μη σου ερθει)
-
Νέα προσπάθεια εξωσωματικής
Εχω Καλησπερα κοριτσι μου κ εγω ειμαι στη διαδικασια. Εκανα ωοληψια 31/10 και θα κανω εβρυομεταφορα αρχες γεναρη. Ως τοτε τα εχω καταψυξη, εγω ειχα 30 ωαρια μου πηρε τα 24 τα πιο μεγαλα κ καλα κ απο αυτα γονιμοποιηθηκαν τα 21. Θα ξεκινησω με τα 3 πρωτα κ βλεπουμε αν πετυχει... Αυτο που με αγχωνει περισσοτερο ειναι το οικονομικο κ οχι ζαλαδες κ πριξιματα. Οσο να ναι ειναι πολλα τα λεφτα κ βαλε + τη γεννα μετα.
-
Εξωσωματικη
Εκανα την ωοληψια 31/10 ειχα 30 ωαρια μου πηραν τα 24 κ πιο καλα κ γονιμοποιθηκαν τα 21... Ειμαι πολυ χαρουμενη.. Τωρα μου ειπε θα παω για την εμβρυομεταφορα αρχες γεναρη για να μη παθω υπερδιεγερση ωοθηκων..
-
SOS - Αίμα μετα τις γόνιμες
- Μετα την ωοληψια
Ααα αυτο δεν μου το εξηγησε. Αμα δηλ. δεν εχουν γινει βλαστοκυστες κανενα αυτο σημαινει οτι εχω πεεισσοτερες θετικες πιθανοτητες?- Μετα την ωοληψια
Οχι δεν ξερω. Χαχαχαχαχαχα ουτε ξερω τι σημαινει βλαστοκυστη... Ειναι καλο ή κακο αυτο?? Το μονο που μου ειπε ο γιατρος οτι γονιμοποιηθηκαν 21 τα εχει χωρισει και θα παμε σε 1,5 κυκλο απο τη μερα που θα αδειαθετησω υπολογιζω γυρω στις 1-5 γεναρη..μεχρι τοτε κανω θεραπεια.- Μετα την ωοληψια
Κοριτσια μου χθες εκανα ωοληψια μου πηραν 24 σημεραμε πηρε ο γιατρος τηλ. οτι γονιμοποιηθηκαν 21 κ οτι τα χωρισε σε 4αδες και 5αδες. Επισης μου ειπε μεταφορα θα κανω απο γεναρη οχι τωρα για να μην παθω υπερδιεγερση ωοθηκων.. Το ερωτημα μου ειναι... Οσες ξερετε κ εχετε περασει απο αυτο το σταδιο, μεχρι το γεναρη θα ειναι καλα?Ποσες εχετε χρησιμοποιησει κατεψυγμενα?πετυχαν?- IQ test εγκυμοσυνης!
Κοριτσι μου τι κανεις? Πηρες τα αποτελεσματα της χοριακης?- Εξωσωματική στην Αθήνα
Ειναι η πρωτη μου προσπαθεια και ειμαι 27 ετων......- Εξωσωματική στην Αθήνα
Το ιδιο θεμα εχουμε... και εμεις με το σπερμα εχουμε θεμα 4% κινητικοτητα....εννοω υπερ ειχαμε μιλησει για φυσιολογικο κυκλο αλλα ειπε οχι και με εχει φορτωσει στα φαρμακα... Δινει πολλα φαρμακα βεβαια καλα κανει ετσι εχουμε περισσοτερες πιθανοτητες επιτυχιας. Με φυσιολογικο κυκλο κανω μονο ενα ωοθυλακιο κ με ενεσεις εφτασα στα 20.... Εχεις ακουσει καλα λογια για τον μιναρετζη? - Μετα την ωοληψια