Όλες οι δημοσιεύσεις του/της betty
-
ΒΙΒΛΙΟ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
ένα απο τα κλασικά βιβλία είναι το "Τι να περιμένεις όταν είσαι έγκυος" της Arlene Eisenberg Εχει αναλυτικά για κάθε μήνα της εγκυμοσύνης πάρα πολλλά πράγματα.Πραγματικά λύνει όλες της απορίες είτε σωματικές είτε ψυχολογικές.Εγώ πάντος έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και στο συστήνω ανεπιφίλακτα...ελπίζω να βοήθησα..
-
ΒΙΒΛΙΟ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
ένα απο τα κλασικά βιβλία είναι το "Τι να περιμένεις όταν είσαι έγκυος" της Arlene Eisenberg Εχει αναλυτικά για κάθε μήνα της εγκυμοσύνης πάρα πολλλά πράγματα.Πραγματικά λύνει όλες της απορίες είτε σωματικές είτε ψυχολογικές.Εγώ πάντος έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και στο συστήνω ανεπιφίλακτα...ελπίζω να βοήθησα..
-
ΒΙΒΛΙΟ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
ένα απο τα κλασικά βιβλία είναι το "Τι να περιμένεις όταν είσαι έγκυος" της Arlene Eisenberg Εχει αναλυτικά για κάθε μήνα της εγκυμοσύνης πάρα πολλλά πράγματα.Πραγματικά λύνει όλες της απορίες είτε σωματικές είτε ψυχολογικές.Εγώ πάντος έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και στο συστήνω ανεπιφίλακτα...ελπίζω να βοήθησα..
-
ΒΙΒΛΙΟ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
ένα απο τα κλασικά βιβλία είναι το "Τι να περιμένεις όταν είσαι έγκυος" της Arlene Eisenberg Εχει αναλυτικά για κάθε μήνα της εγκυμοσύνης πάρα πολλλά πράγματα.Πραγματικά λύνει όλες της απορίες είτε σωματικές είτε ψυχολογικές.Εγώ πάντος έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και στο συστήνω ανεπιφίλακτα...ελπίζω να βοήθησα..
-
ΘΗΛΑΣΜΟΣ!! ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!!
Αγλαϊα θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση? Και όποιο απο τα κορίτσια έχει άποψη για το θέμα θα ήθελα να με συμβουλεύσει... Έχω ένα κοριτσάκι 6 μηνών και τη θυλάζω μέχρι τώρα χωρίς καθόλου συμπλήρωμα απο την αρχή. Θέλω όμως σιγά σιγά να αρχίσω να της δίνω και κανένα μπουκαλάκι κανά βράδυ ας πούμε. Προσπάθησα 2 φορές να της δώσω αλλά φυσικά το μωρό δεν είναι χαζό... Πως μπορώ να το κάνω? Ούτε το μπουκάλι δε ξέρει να ρουφάει καλά καλά...Υπάρχει περίπτωση να τη θυλάζω και να της δίνω και ξένο καμιά φορά?? τι πρέπει να κάνω για να συνηθίσει? Φταίει το οτι δε ξέρει το μπουκάλι...της μυρίζει διαφορετικά το ξένο γάλα????? Σας ευχαριστώ ...
-
ΘΗΛΑΣΜΟΣ!! ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!!
Αγλαϊα θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση? Και όποιο απο τα κορίτσια έχει άποψη για το θέμα θα ήθελα να με συμβουλεύσει... Έχω ένα κοριτσάκι 6 μηνών και τη θυλάζω μέχρι τώρα χωρίς καθόλου συμπλήρωμα απο την αρχή. Θέλω όμως σιγά σιγά να αρχίσω να της δίνω και κανένα μπουκαλάκι κανά βράδυ ας πούμε. Προσπάθησα 2 φορές να της δώσω αλλά φυσικά το μωρό δεν είναι χαζό... Πως μπορώ να το κάνω? Ούτε το μπουκάλι δε ξέρει να ρουφάει καλά καλά...Υπάρχει περίπτωση να τη θυλάζω και να της δίνω και ξένο καμιά φορά?? τι πρέπει να κάνω για να συνηθίσει? Φταίει το οτι δε ξέρει το μπουκάλι...της μυρίζει διαφορετικά το ξένο γάλα????? Σας ευχαριστώ ...
-
ΘΗΛΑΣΜΟΣ!! ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!!
Αγλαϊα θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση? Και όποιο απο τα κορίτσια έχει άποψη για το θέμα θα ήθελα να με συμβουλεύσει... Έχω ένα κοριτσάκι 6 μηνών και τη θυλάζω μέχρι τώρα χωρίς καθόλου συμπλήρωμα απο την αρχή. Θέλω όμως σιγά σιγά να αρχίσω να της δίνω και κανένα μπουκαλάκι κανά βράδυ ας πούμε. Προσπάθησα 2 φορές να της δώσω αλλά φυσικά το μωρό δεν είναι χαζό... Πως μπορώ να το κάνω? Ούτε το μπουκάλι δε ξέρει να ρουφάει καλά καλά...Υπάρχει περίπτωση να τη θυλάζω και να της δίνω και ξένο καμιά φορά?? τι πρέπει να κάνω για να συνηθίσει? Φταίει το οτι δε ξέρει το μπουκάλι...της μυρίζει διαφορετικά το ξένο γάλα????? Σας ευχαριστώ ...
-
ΘΗΛΑΣΜΟΣ!! ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!!
Αγλαϊα θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση? Και όποιο απο τα κορίτσια έχει άποψη για το θέμα θα ήθελα να με συμβουλεύσει... Έχω ένα κοριτσάκι 6 μηνών και τη θυλάζω μέχρι τώρα χωρίς καθόλου συμπλήρωμα απο την αρχή. Θέλω όμως σιγά σιγά να αρχίσω να της δίνω και κανένα μπουκαλάκι κανά βράδυ ας πούμε. Προσπάθησα 2 φορές να της δώσω αλλά φυσικά το μωρό δεν είναι χαζό... Πως μπορώ να το κάνω? Ούτε το μπουκάλι δε ξέρει να ρουφάει καλά καλά...Υπάρχει περίπτωση να τη θυλάζω και να της δίνω και ξένο καμιά φορά?? τι πρέπει να κάνω για να συνηθίσει? Φταίει το οτι δε ξέρει το μπουκάλι...της μυρίζει διαφορετικά το ξένο γάλα????? Σας ευχαριστώ ...
-
Γενεθλια βαλτε ημερομηνιες...
εγώ έχω γεννέθλια 8 Ιανουαρίου και το κοριτσάκι μου 8 Οκτωβρίου :kiss: :kiss: [file]
-
Γενεθλια βαλτε ημερομηνιες...
εγώ έχω γεννέθλια 8 Ιανουαρίου και το κοριτσάκι μου 8 Οκτωβρίου :kiss: :kiss: [file]
-
Γενεθλια βαλτε ημερομηνιες...
εγώ έχω γεννέθλια 8 Ιανουαρίου και το κοριτσάκι μου 8 Οκτωβρίου :kiss: :kiss: [file]
-
Γενεθλια βαλτε ημερομηνιες...
εγώ έχω γεννέθλια 8 Ιανουαρίου και το κοριτσάκι μου 8 Οκτωβρίου :kiss: :kiss: [file]
-
Ενδιαφέροντα sites για ...μανούλες και όχι μόνο!!!
ένα ωραίο site ιατρικό πιο πολύ είναι www.pediatros.com [file]
-
Ενδιαφέροντα sites για ...μανούλες και όχι μόνο!!!
ένα ωραίο site ιατρικό πιο πολύ είναι www.pediatros.com [file]
-
Ενδιαφέροντα sites για ...μανούλες και όχι μόνο!!!
ένα ωραίο site ιατρικό πιο πολύ είναι www.pediatros.com [file]
-
Ενδιαφέροντα sites για ...μανούλες και όχι μόνο!!!
ένα ωραίο site ιατρικό πιο πολύ είναι www.pediatros.com [file]
-
οι πρώτες του κρεμούλες
καλημέρα κορίτσια και απο μένα...:laugh: θα ήθελα να μου πείτε αν το μωράκι σας έτρωγε εύκολα τις κρεμούλες του στην αρχή. Έχω ένα κοριτσάκι έξι μηνών και έχω τρείς περίπου εβδομάδες που ξεκινήσαμε τις κρεμούλες. Αλλά τη μια μέρα τρώει καλύτερα την άλλη πάλι όχι...Το ξέρω οτι είναι αρχή αλλά θα στρώσουν τα πράγματα? Περιμένω τα δικά σας νέα.φιλιά :) :) [file]