Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

betty

Μέλη
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

Όλες οι δημοσιεύσεις του/της betty

  1. betty απάντησε στο θέμα του/της elpi76 topic στο Θέματα Υγείας - Ιατρικά
    ένα απο τα κλασικά βιβλία είναι το "Τι να περιμένεις όταν είσαι έγκυος" της Arlene Eisenberg Εχει αναλυτικά για κάθε μήνα της εγκυμοσύνης πάρα πολλλά πράγματα.Πραγματικά λύνει όλες της απορίες είτε σωματικές είτε ψυχολογικές.Εγώ πάντος έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και στο συστήνω ανεπιφίλακτα...ελπίζω να βοήθησα..
  2. betty απάντησε στο θέμα του/της elpi76 topic στο Θέματα Υγείας - Ιατρικά
    ένα απο τα κλασικά βιβλία είναι το "Τι να περιμένεις όταν είσαι έγκυος" της Arlene Eisenberg Εχει αναλυτικά για κάθε μήνα της εγκυμοσύνης πάρα πολλλά πράγματα.Πραγματικά λύνει όλες της απορίες είτε σωματικές είτε ψυχολογικές.Εγώ πάντος έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και στο συστήνω ανεπιφίλακτα...ελπίζω να βοήθησα..
  3. betty απάντησε στο θέμα του/της elpi76 topic στο Θέματα Υγείας - Ιατρικά
    ένα απο τα κλασικά βιβλία είναι το "Τι να περιμένεις όταν είσαι έγκυος" της Arlene Eisenberg Εχει αναλυτικά για κάθε μήνα της εγκυμοσύνης πάρα πολλλά πράγματα.Πραγματικά λύνει όλες της απορίες είτε σωματικές είτε ψυχολογικές.Εγώ πάντος έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και στο συστήνω ανεπιφίλακτα...ελπίζω να βοήθησα..
  4. betty απάντησε στο θέμα του/της elpi76 topic στο Θέματα Υγείας - Ιατρικά
    ένα απο τα κλασικά βιβλία είναι το "Τι να περιμένεις όταν είσαι έγκυος" της Arlene Eisenberg Εχει αναλυτικά για κάθε μήνα της εγκυμοσύνης πάρα πολλλά πράγματα.Πραγματικά λύνει όλες της απορίες είτε σωματικές είτε ψυχολογικές.Εγώ πάντος έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και στο συστήνω ανεπιφίλακτα...ελπίζω να βοήθησα..
  5. Αγλαϊα θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση? Και όποιο απο τα κορίτσια έχει άποψη για το θέμα θα ήθελα να με συμβουλεύσει... Έχω ένα κοριτσάκι 6 μηνών και τη θυλάζω μέχρι τώρα χωρίς καθόλου συμπλήρωμα απο την αρχή. Θέλω όμως σιγά σιγά να αρχίσω να της δίνω και κανένα μπουκαλάκι κανά βράδυ ας πούμε. Προσπάθησα 2 φορές να της δώσω αλλά φυσικά το μωρό δεν είναι χαζό... Πως μπορώ να το κάνω? Ούτε το μπουκάλι δε ξέρει να ρουφάει καλά καλά...Υπάρχει περίπτωση να τη θυλάζω και να της δίνω και ξένο καμιά φορά?? τι πρέπει να κάνω για να συνηθίσει? Φταίει το οτι δε ξέρει το μπουκάλι...της μυρίζει διαφορετικά το ξένο γάλα????? Σας ευχαριστώ ...
  6. Αγλαϊα θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση? Και όποιο απο τα κορίτσια έχει άποψη για το θέμα θα ήθελα να με συμβουλεύσει... Έχω ένα κοριτσάκι 6 μηνών και τη θυλάζω μέχρι τώρα χωρίς καθόλου συμπλήρωμα απο την αρχή. Θέλω όμως σιγά σιγά να αρχίσω να της δίνω και κανένα μπουκαλάκι κανά βράδυ ας πούμε. Προσπάθησα 2 φορές να της δώσω αλλά φυσικά το μωρό δεν είναι χαζό... Πως μπορώ να το κάνω? Ούτε το μπουκάλι δε ξέρει να ρουφάει καλά καλά...Υπάρχει περίπτωση να τη θυλάζω και να της δίνω και ξένο καμιά φορά?? τι πρέπει να κάνω για να συνηθίσει? Φταίει το οτι δε ξέρει το μπουκάλι...της μυρίζει διαφορετικά το ξένο γάλα????? Σας ευχαριστώ ...
  7. Αγλαϊα θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση? Και όποιο απο τα κορίτσια έχει άποψη για το θέμα θα ήθελα να με συμβουλεύσει... Έχω ένα κοριτσάκι 6 μηνών και τη θυλάζω μέχρι τώρα χωρίς καθόλου συμπλήρωμα απο την αρχή. Θέλω όμως σιγά σιγά να αρχίσω να της δίνω και κανένα μπουκαλάκι κανά βράδυ ας πούμε. Προσπάθησα 2 φορές να της δώσω αλλά φυσικά το μωρό δεν είναι χαζό... Πως μπορώ να το κάνω? Ούτε το μπουκάλι δε ξέρει να ρουφάει καλά καλά...Υπάρχει περίπτωση να τη θυλάζω και να της δίνω και ξένο καμιά φορά?? τι πρέπει να κάνω για να συνηθίσει? Φταίει το οτι δε ξέρει το μπουκάλι...της μυρίζει διαφορετικά το ξένο γάλα????? Σας ευχαριστώ ...
  8. Αγλαϊα θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση? Και όποιο απο τα κορίτσια έχει άποψη για το θέμα θα ήθελα να με συμβουλεύσει... Έχω ένα κοριτσάκι 6 μηνών και τη θυλάζω μέχρι τώρα χωρίς καθόλου συμπλήρωμα απο την αρχή. Θέλω όμως σιγά σιγά να αρχίσω να της δίνω και κανένα μπουκαλάκι κανά βράδυ ας πούμε. Προσπάθησα 2 φορές να της δώσω αλλά φυσικά το μωρό δεν είναι χαζό... Πως μπορώ να το κάνω? Ούτε το μπουκάλι δε ξέρει να ρουφάει καλά καλά...Υπάρχει περίπτωση να τη θυλάζω και να της δίνω και ξένο καμιά φορά?? τι πρέπει να κάνω για να συνηθίσει? Φταίει το οτι δε ξέρει το μπουκάλι...της μυρίζει διαφορετικά το ξένο γάλα????? Σας ευχαριστώ ...
  9. betty απάντησε στο θέμα του/της spirgeo topic στο Mammyland Φόρουμ
    εγώ έχω γεννέθλια 8 Ιανουαρίου και το κοριτσάκι μου 8 Οκτωβρίου :kiss: :kiss: [file]
  10. betty απάντησε στο θέμα του/της spirgeo topic στο Mammyland Φόρουμ
    εγώ έχω γεννέθλια 8 Ιανουαρίου και το κοριτσάκι μου 8 Οκτωβρίου :kiss: :kiss: [file]
  11. betty απάντησε στο θέμα του/της spirgeo topic στο Mammyland Φόρουμ
    εγώ έχω γεννέθλια 8 Ιανουαρίου και το κοριτσάκι μου 8 Οκτωβρίου :kiss: :kiss: [file]
  12. betty απάντησε στο θέμα του/της spirgeo topic στο Mammyland Φόρουμ
    εγώ έχω γεννέθλια 8 Ιανουαρίου και το κοριτσάκι μου 8 Οκτωβρίου :kiss: :kiss: [file]
  13. ένα ωραίο site ιατρικό πιο πολύ είναι www.pediatros.com [file]
  14. ένα ωραίο site ιατρικό πιο πολύ είναι www.pediatros.com [file]
  15. ένα ωραίο site ιατρικό πιο πολύ είναι www.pediatros.com [file]
  16. ένα ωραίο site ιατρικό πιο πολύ είναι www.pediatros.com [file]
  17. μία συζήτηση δημοσίευσε betty σε Mammyland Φόρουμ
    καλημέρα κορίτσια και απο μένα...:laugh: θα ήθελα να μου πείτε αν το μωράκι σας έτρωγε εύκολα τις κρεμούλες του στην αρχή. Έχω ένα κοριτσάκι έξι μηνών και έχω τρείς περίπου εβδομάδες που ξεκινήσαμε τις κρεμούλες. Αλλά τη μια μέρα τρώει καλύτερα την άλλη πάλι όχι...Το ξέρω οτι είναι αρχή αλλά θα στρώσουν τα πράγματα? Περιμένω τα δικά σας νέα.φιλιά :) :) [file]

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.