Όλες οι δημοσιεύσεις του/της maria Z
-
Δώρο γέννας!
Nένα αυτό με την λίρα μου άρεσε!!!
-
Xαρίζεται
bikxar σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Εχω ξεκινήσει αυτό το μπλογκ με μοναδικό γνώμονα τις δύσκολες εποχές που ζούμε. Ξέρω οτι πολλά πράγματα που δεν χρειάζομαι πια υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που τα χρειάζονται. Περιμένω λοιπόν και δικά σας e-mail με πράγματα που δεν χρειάζεστε πια στο mariazkeepthinking@gmail.com για να βρουν το νέο τους σπιτικό! Σε ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια αλλά και για την βόλτα σου απο το ιστολόγιο!!
-
Xαρίζεται
Χαρίζεται φορμάκι για μωρό μέχρι 12 μηνών
-
μανουλες που τα παιδακια τους θα πανε 1η δημοτικου
Πω πω Βάνια τι είναι αυτά που διαβάζω? Ο σύλλογος γονέων δεν μπορεί να κάνει κάτι? Γιατί δεν απευθύνεσαι κι εκεί? Ευχομαι να πάνε καλύτερα τα πράγματα. Κι εμένα η κορούλα μου πάει στην πρώτη Δημοτικού. Πάμε αρκετά αργά (τώρα τελειώσαμε και την αντίστροφη μέτρηση του 10) αλλά κάνουν πολλές επαναλήψεις στο σχολίο και η δασκάλα τους είναι πολύ καλή. Είμαστε ανάμεσα στα 800 σχολεία οπότε σχολάμε στις 2.00 και κάνουν πολλά πράγματα. Δόξα το Θεό πάμε καλά και έχουμε ένα καλό πρόγραμμα!!!
-
Xαρίζεται
Σήμερα χαρίζεται τσάντα - αλλαξιέρα για μωρά
-
Xαρίζεται
Μιρλίτσα σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά και την επίσκεψη στο blog μου !!!
-
Xαρίζεται
Σίση απλά πατάς το "Παρακολουθηση" στην δεξιά πλευρά και βάζεις τα στοιχεία σου (αναλογα με το αν έχεις κάποιο λογαριασμό στο Google ή yahoo κλπ) Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο!!!
-
ΖΗΤΑΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ!
Ελπίζω να βρεις γρήγορα κάτι !!!
-
ΕΠΙΣΚΛΗΡΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΠΙΕΣΗ!!!
Kι εγώ έκανα επισκληρίδιο και τις δυο φορές!!! Ολα πήγαν καλά. Εγώ βέβαια είχα άλλο θέμα στην πρώτη γέννα που δεν είναι όμως εδώ το θέμα του! Θα σου έλεγα να ρωτήσεις τον γιατρό σου και αν του έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη να ακούσεις αυτό που έχει να σου πει (αν γεννήσεις στο μαιευτήριο που αυτός ξεγεννά πάντα) Αν γεννήσεις αλλού και με άλλο γιατρό τότε αν μπορείς πάρε πληροφορίες για τους αναισθησιολογους που δουλεύουν εκεί !! Με έναν πόνο σου εύχομαι (αν και αν κάνεις επισκληρίδιο θα είναι με κανέναν πόνο ) Φιλιά
-
ΣΕ ΠΟΙΑ ΣΤΑΣΗ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΜΩΡΑΚΙΑ ΣΑΣ?
Κι εμένα κοιμάται μπρουμητα απο 4 μηνών. Είναι η στάση που τον έπαιρνε πιο γρήγορα ο ύπνος και παρόλο που δεν ήθελα με τίποτα το μπρούμητα η γιατρός με καθησύχασε οτι δεν πρόκειται να πάθει τίποτα και αν ήθελα να είμαι πιο ήσυχη του έβαζα κάτω απο το μισό στρώμα ένα χοντρό σεντόνι διπλωμένο για να ανασηκώνει το στρώμα απο την πλευρά του κεφαλιού!
-
Περιμένω αγοράκι
Eύχομαι να πάνε όλα κατ ευχήν και να αγκαλιάσετε με το καλό το αγγελούδι σας!!!
-
Xαρίζεται
Αννούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο σχόλιο σου. Ελπίζω να βρεις κάτι που να σε ενδιαφέρει στις αναρτήσεις του Χαρίζεται και σου εύχομαι ολόψυχα να έχεις μια τέλεια εγκυμοσύνη και μια ανώδυνη γέννα!!
-
Xαρίζεται
Σίση μου είναι πολύ όμορφη η πρότασή σου!!! Θα το κοιτάξω αυτό που λες για τα ιδρύματα γιατί είναι εξαιρετικό!!! Γενικώς να έχεις κατά νου οτι υπάρχουν κορίτσια που δεν έχουν γίνει ακόμα μανούλες και περιμένουν τα πρώτα τους παιδάκια και δυσκολεύονται πολύ οικονομικά για να παρέχουν στα μελλοντικά παιδάκια τους έστω και τα βασικά! Οπότε θα ήταν και γι αυτές πολύ χρήσιμα!!! Θα χαρώ πολύ να λάβω e-mail σου με πραγματα που δεν χρειάζεσαι πια . Πολλά φιλιά και είμαι στη διάθεσή σου για ο,τι χρειαστείς
-
Xαρίζεται
μμμμ ένα σωρό λάθη απο βιασύνη έκανα στο προηγούμενο σχόλιο !!!! Εννοούσα λοιπόν ευχαριστώ για την επίσκεψη στο μπλογκ μου
-
Xαρίζεται
Καλημέρα Σίσυ Δεν με πειράζει να γίνεις μέλος, δεν είναι απαραίτητο, αρκεί να αφήσεις σχόλιο στο αντικείμενο που σε ενδιαφέρει και αν φαίνεσαι ανώνυμος χρήστης απλά μέσα στο σχόλιο γράψει το όνομά σου! Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη στο μπλογκ σου. Θα χαρώ πολύ να συμμετέχεις σε αυτή την ενέργεια Ο,τι χρειαστείς ευχαρίστως να σε βοηθήσω Φιλιά Μαρία Ζ
-
Xαρίζεται
Σήμερα χαρίζεται τριλογία Dvd το Resident Evil
-
Xαρίζεται
Σε ευχαριστώ πολύ Κικάκι !!! Θα φροντίζω να ενημερώνω για το τι Χαρίζεται κάθε μέρα!!
-
Xαρίζεται
Γεια σας κορίτσια!!! Εχώ κι εγώ αρκετά πραγματάκια να χαρίσω κι όχι μόνο για παιδιά . Αν θέλετε μπορείτε να επισκέπτεσται το Χαρίζεται και να βλέπετε τι χαρίζεται καθημερινά. Κάθε μέρα γίνεται και μια νέα ανάρτηση με ένα νέο αντικείμενο, και εν καιρώ θα χαρίσω αρκετά απο τα πράγματα που δεν χρειάζομαι πια για τα παιδιά μου! Αν θέλετε ρίχνεται μια ματιά . Σήμερα χαρίζονται κρεμαστά για το λαιμό εδώ Θα είναι χαρά μου τα πράγματα που χαρίζονται να πάνε σε ανθρώπους με αγάπη προς τα παιδιά και τον εαυτό τους. Ευχαριστώ πολύ
-
Μαρια Ζ - Γεια και απο εμένα!!!
Να μαι κι εγώ!!! Μια μανούλα 29 ετών με 2 καταπληκτικά παιδιά. Την Θεοδοσία 6 χρονών και τον Παναγιώτη 13 μηνών! Χαίρομαι που μπήκα στην παρέα σας κι ελπίζω να μπορέσω κι εγώ με κάποιο τρόπο να σας μεταδώσω τις "γνώσεις" μου για τα παιδιά (στις νέες μανούλες) !!! Πολλά φιλιά
-
dwrean proionta
Kαλημέρα και καλώς σας βρήκα! Ευάκι για τα δωρεάν προιόντα που αναφέρεις η Pampers στέλνει εκπροσώπους στα μαιευτήρια την 3η μέρα (αφού έχεις γεννήσει) και σου κρατάνε εκεί τα στοιχεία κι επίσης σου δίνουν και τα πρώτα Pampers ! Στη συνέχεια θα σου στέλνουν διάφορα εκπτωτικά κουπόνια για αγορές των προϊόντων τους. Επίσης αν γεννήσεις σε μεγάλο μαιευτήριο το πιο πιθανό είναι να σε προμηθεύσουν απο εκεί διάφορα δείγματα (εγώ γεννησα στο Μητέρα και μου έδωσαν πάρα πολλά δείγματα καθώς και τσάντα αλλαξιέρα). Απο εκεί και πέρα νομίζω οτι μπορείς να μπεις και στο site της κάθε εταιρίας και να δεις αν μπορούν να σου στείλουν ή ακόμα και να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά μαζί τους. Σου εύχομαι να έχεις μια ομαλή συνέχεια στην εγκυμοσύνη σου και έναν ανώδινο τοκετό! ΜαρίαΖ