Όλες οι δημοσιεύσεις του/της Κικιτσα22
-
10 μερες μετα την γεννηση της μικρης μου...
Κικιτσα22 απάντησε στο θέμα του/της bebadomama topic στο Μοιραστείτε μαζί μας την δική σας εμπειρία τοκετούνα σου ζησει το μωρακι σου!!! σου ευχομαι οτι καλυτερο!
-
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΚΕΤΟΣ ή ΚΑΙΣΑΡΙΚΗ...?
καλησπερα και απο μενα. εγω εχω γεννησει με καισαρικη επειδ το μωρακι μου ειχε προβλημα. ουσιαστικα την πρωτη μερα πονας λιγο στην εγχειρηση αλλα το σπασιμο ειναι οτι σε βαζουν και σηκωνεσαι την πρωτη μερα απο το κρεβατι για να λειτουργησουν τα εντερα και να φυγει το πολυ αιμα για να μην λερωνεσαι συνεχεια. εγω την δευτερη μερα κιολας σηκωθηκα και πηγα τουαλετα αλλα εκαιγε λιγο το σημειο...και γενικως περα απο λιγο πονακι που εχεις σε καιει εκει το σημειο λιγακι οταν περπατας... παντως εγω θα ηθελα να γεννησω φυσιολογικα...σιγουρα ειναι μοναδικη εμπειρια..αν εχεις την δυνατοτητα να γεννησεις φυσιολογικα καν'το, εγω θα ηθελα αλλα επειδη γεννησα στην πρωτη εγκυμοσυνη με καισαρικη δεν μπορω να γεννησω φυσιολογικα
-
ΓΕΝΝΗΣΕ Η ANDRIANI MAΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
να σας ζησει το μωρακι σας!!! γερο και δυνατο να ειναι! :woohoo: :woohoo: :woohoo:
-
Εχω μια Απορια....
juliax οντως οτι του κατεβει του καθενος το πεταει :laugh: :laugh: αγχωθηκα για καποια στιγμη γιατι και ο αντρουλης μου συνεχεια μου την χαιδευει και εμενα τα χερακια μου εκει πανε συνεχεια! :silly: σας ευχαριστω και παλι για τις απαντησεις σας!
-
Ημερολόγιο ευγνωμοσύνης...
εγω θελω να ευχαριστησω τον αντρουλη μου γιατι 2,5 χρονια τωρα που ειμαστε μαζι ειναι οτι καλυτερο εχω στον πλανητη!!! επισης τον ευχαριστω για το θαυματακι που εχω μεσα στην κοιλιτσα μου τωρα!
-
και τωρα αναμονη...
οπως ειπε και η ζαχαρενια...εχεις ερθει στην καταλληλη παρεουλα! μην αγχωνεσαι καλη μου...να σκεφτεσαι θετικα για αυτα τα μωρακια που προσπαθουν να πιαστουν, μην τα αγχωνεις και αυτα τα καιμενουλικα...και ολα θα πανε τελεια!!! φιλακια!
-
Στα πρόθυρα νευρικής κρίσης..
bubite πρωτα απ'ολα να σου ζησει το μωρακι σου! αν και δεν ειμαι μανουλα ακομα και δεν ξερω πως ειναι τα πραγματα...αλλα απο αυτα που εχω διαβασει απο αλλα θεματα απ'τις κοπελες μαλλον εισαι πολυ τυχερη που κοιμαται το μπεμπακι σου τοσο πολυ! συνηθως τα μωρακια το βραδυ ξυπνανε καθε 2 ωρες. μηπως αυτο που νιωθεις ειναι η καταθλιψη μετα την εγκυμοσυνη που λενε??? παντως οπως και να'χουν τα πραγματα σου ευχομαι οτι καλυτερο!!!
-
ax vre koritsia...mia voithia...
κελλυ μου εγω οταν ειχα περιοδο παντα ειχα 7 μερες (σε ζηλευω που εχεις 3 )και οταν εμεινα εγκυος ειχα ακριβως τα ιδια συμπτωματα με σενα και επειδη μου φανηκε περιεργο εκανα τεστ..
-
Εχω μια Απορια....
καλησπερα κοριτσια!!! σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις!! και εγω το θεωρησα λιγο παραλογο γι αυτο ρωτησα, λεω μηπως ισχυει και δεν μου ειχε τιποτα ο δικος μου γιατρος εγω να δειτε χαδακια που κανω στην κοιλιτσα μου, οποτε ξαπλωνω οταν κλωτσαει το μπεμπακι μου του κανω και εγω χαδακια!! :silly: :silly: σωσω μου πεθανα στα γελοια με αυτο που εγραψες!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: φιλακια σε ολες!
-
παλια κ αγαπημενα τραγούδια
Κικιτσα22 απάντησε στο θέμα του/της savropinguinos topic στο Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος ΧρόνοςΣΩΣΩ έγραψε: σωσω μου, και μεταλλακι, και ροκακι. παντως με τιποτα δεν θα κατσω να ακουσω σκυλαδικα, χατζηγιαννηδες, hip hop, rap και τετοια τα θεωρω τουλαχιστον γελοια και χωρις νοημα. εχω και πολλα αλλα που θα ηθελα να βαλω αλλα μην σας ζαλισω...επισης ρεμπετικα προπολεμικα δεν νομιζω να εχει στο youtube που θα ηθελα παρα πολυ να βαλω (βαμβακαρη, μπατη, εσκεναζη κλπ, βεβαια σε πολλους δεν αρεσουν κιολας)
-
Εχω μια Απορια....
κοριτσια ευχαριστω για την αμεση απαντηση. μου το ειπε η γυναικα του λογιστη μας που το ειπε ο γυναικολογος της δικης της κορης. και απο τοτε λεει δεν αφηνει κανεναν να ακουμπησει την κοιλιτσα της. και εμενα μου φανηκε λιγο κουλο. Σοφιακ αυτο με το στηθος δεν το ηξερα. Σ'ευχαριστω!
-
Μόνον εγώ δεν μπορώ να κάνω "Αποσύνδεση";
ενα παρομοιο προβληματακι ειχα και εγω. εγω παταω αποσυνδεση, δειχνει μετα user name και password αλλα οταν κλεινω το site και μπω μετα απο κατι ωρες μεσα...ειμαι online! λες και δεν αποσυνδεθηκα ποτε..
-
Εχω μια Απορια....
Κοριτσια καλημερα. Μου ειπαν τις προαλλες οτι δεν κανει λεει να χαιδευουμε την κοιλιτσα μας εμεις οι εγκυες γιατι κανει λεει συσπασεις η μητρα... Ισχυει κατι τετοιο???
-
ΔΥΣΤΥΧΩΣ!
τερι μου ειλικρινα λυπαμαι. σου ευχομαι συντομα να νιωσεις καλα και σε λιγο καιρο παλι με ενα θαυματακι στην κοιλιτσα σου.
-
παλια κ αγαπημενα τραγούδια
Κικιτσα22 απάντησε στο θέμα του/της savropinguinos topic στο Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος ΧρόνοςΣΩΣΩ έγραψε:
-
παλια κ αγαπημενα τραγούδια
Κικιτσα22 απάντησε στο θέμα του/της savropinguinos topic στο Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος Χρόνοςκοριτσια σορρυ αλλα δεν μπορουσα να μην βαλω Τζιμακο..αντε αυτη ειναι η τελευταια το υποσχομαι :laugh: :laugh: http://www.youtube.com/watch?v=puLVk0xM3ro
-
παλια κ αγαπημενα τραγούδια
Κικιτσα22 απάντησε στο θέμα του/της savropinguinos topic στο Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος Χρόνοςκαι Γιαννουλα Joplin (αυτα μη σας ζαλισω αλλο)
-
παλια κ αγαπημενα τραγούδια
Κικιτσα22 απάντησε στο θέμα του/της savropinguinos topic στο Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος Χρόνοςεπισης αυτα...(φαν των Floyd) http://www.youtube.com/watch?v=v5_0iZQ-TuA http://www.youtube.com/watch?v=5sein6WnbY0
-
παλια κ αγαπημενα τραγούδια
Κικιτσα22 απάντησε στο θέμα του/της savropinguinos topic στο Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος Χρόνοςκαι για αυτο το κομματι κοβω φλεβα!!! (ετσι για να επανελθουμε στο Rock)
-
παλια κ αγαπημενα τραγούδια
Κικιτσα22 απάντησε στο θέμα του/της savropinguinos topic στο Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος Χρόνοςοπως και αυτο της Αλεξιου
-
παλια κ αγαπημενα τραγούδια
Κικιτσα22 απάντησε στο θέμα του/της savropinguinos topic στο Σχέσεις, Δραστηριότητες, Ελεύθερος Χρόνοςκαλε προγραμμα μεσημεριατικα?? το βραδυ τα κανουν αυτα!!! :laugh: :laugh: :laugh: το Nights in White Setin παντως μου αρεσει και εμενα παρα πολυ! Δεν θελω να χαλασω την Rock διαθεση αλλα ενα απο τα αγαπημενα μου ειναι αυτο. Οταν το ακουσα πρωτη φορα εκλεγα με λιγμους http://www.youtube.com/watch?v=AwqS8nm_2OQ
-
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΕΜΒΡΥΟΥ
Καλημερα σας!!! Καλε μην ανυσηχητε για τα μπεμπακια. μια χαρουλα απλα δεν γινεται να τα ακουμε συνεχεια. μπορει να κουνιουνται και εμεις να μην καταλαβινουμε τιποτα. και εγω αλλες φορες το νιωθω και βαραει κλωτσιες, αλλες σα να χαρχαλευει μεσα στην κοιλιτσα μου, και αλλες καθολου. ενταξει δε λεω και εγω σκεφτομαι γιατι δεν κλωτσαει αλλα ειναι φυσιολογικο. ουτες ή αλλως τα τεμπελικα κοιμουνται πολλες ωρες ακομα!
-
επειδη δε θυμαμαι!
μαμα χινα μου με συγκινησες...ηταν πολυ γλυκο αυτο που εκανες
-
ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ...
mama_xina έγραψε: μαμα χινα σ'ευχαριστω παρα πολυυυυ!!!
-
πρέπει μια έγκυος να διαβάζει αυτή την κατηγορία;
minou έγραψε: minou μου σε ευχαριστω πολυ καλη μου. ευχομαι και σε σενα οτι καλυτερο