Όλες οι δημοσιεύσεις του/της Κικιτσα22
-
papp-A kai alpha test
βαστερ γεια σου. το alpha test δεν ξερω τι ειναι παντως οταν κανεις αυτη την εξεταση θα κανεις Αυχενικη διαφανεια (υπερηχος) που συνοδευεται απο την εξεταση PAPP-A που ειναι εξεταση αιματος. τις κανεις την ιδια μερα και ουσιαστικα η μια εξεταση καλυπτει την αλλη. με αυτη την εξεταση ο γιατρος βλεπει ποσες πιθανοτητες εχει το παιδι να γεννηθει με συνδρομο νταουν. σου ευχομαι καλα αποτελεσματα!
-
ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ...
χαχαχαχαχα ζαχαρενια τελειοοοοο!!! γι αυτο δεν εμπαινε καλε τοση ωρα! σου λεει μην το δουν και οι αλλες και ζηλεψουν....
-
ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ...
μηπως ειναι πολυ μεγαλες η φωτο και δεν τις ανεβαζει το μαμμυ???
-
ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ...
κοριτσια εγω της μαριαγλ και της ζαχαρενιας τις φωτο δεν τις βλεπω...
-
ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ...
Ifigeneia έγραψε: αυτο δεν το ειχα σκεφτει!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
-
Θα είναι τελικά καθυστέρηση?
τι να σου πω κοπελα μου...κατι θα ξερει. παντως αν εχεις αμφιβολια για τον αν εισαι αγκυος ακομα...πηγαινε σε ενα νοσοκομειο να κανεις ενα υπερηχο.
-
ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ...
καλε αυτος αν τα βγαλει τα σκουλαρικια, ασε που θα ζυγιζει 3-4 κιλα λιγοτερα...αλλα δνε θα τις ξαναβρισκει τοσες τρυπες να τα βαλει ολα παλι!! :laugh: :laugh:
-
Πατσατζιδικο "Ξενυχταω,Ξενυχτας,Καληνυχτα!"
μια καλη ιδεα να χτυπαει το κουδουνι...να καταλαβαινει οτι ειστε και να μην του ανοιγετε την πορτα εγω παντως θα το εκανα :laugh:
-
Τί φοβάστε?
εγω φοβαμαι μην χασω τον αντρουλη...δεν ξερω τι θα εκανα...θα τρελενομουν φοβαμαι μην μου παθει κατι το μπεμπακι που περιμενω... και τελος φοβαμαι τις κατσαριδες..μπλιααααξξξ και τις αραχνες που δεν μου φτενε σε τιποτα οι αραχνουλες αλλα αμα δω μετα νιωθς ολο το βραδυ οτι περπατανε μαμουνια απανω μου.... να φανταστειτε οταν ανοιγω τα ντουλαπια παιρνει η ακρη του ματιου μου την βιδα και νομιζω οτι ειναι μαμουνι... μετα ξαναβλεπω και δεν ειναι τιποτα..ουφφφ
-
ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ...
αυτην εδω ηθελα να βαλω....
-
ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ...
νομιζω παντως οτι και αυτη ειναι μια παραξενη εικονα.... http://i50.photobucket.com/albums/f328/ ... trange.jpg
-
ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ...
bell έγραψε: το βρηκα! NO SEX CAUSES BAD EYES εκλεισα τα ματια και τα ανοιξα και το ειδα!
-
Πατσατζιδικο "Ξενυχταω,Ξενυχτας,Καληνυχτα!"
μαρινιω έγραψε:
-
Πατσατζιδικο "Ξενυχταω,Ξενυχτας,Καληνυχτα!"
αν και δεν με ρωτησατε δεν πειραζει θα πω και εγω.... και εγω 22 ειμαι..τον οκτωβρη κλεινω τα 23
-
Θελω να το μοιραστω μαζι σας...
αχ καλη μου σου ευχομαι μεσα απο τα βαθη της καρδιας μου να εισαι πραγματικα εγκυουλα!!!
-
Πατσατζιδικο "Ξενυχταω,Ξενυχτας,Καληνυχτα!"
mama_xina έγραψε: εμενα δεν με ρωτησες...
-
Πατσατζιδικο "Ξενυχταω,Ξενυχτας,Καληνυχτα!"
γωγω μου τελειο το γλυκακιιιιι!!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo: θελω και εγω!!!! οι γαμοι παντως δεν ειναι απαραιτητα να ειναι πανακριβοι! αν κανεις εναν λητο ομορφο γαμο χωρις πολλα φρου φρου και χωρις να καλεσεις 374867673 ατομα!! και επισης αντι να παρετε ενα νυφικο και να δωσετε τοσες χιλιαδες ευρω, μπορειτε να βαλετε ενα πανεμορφο φορεματακι
-
ΓΕΝΝΗΣΑ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ!!! ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ..
Κικιτσα22 απάντησε στο θέμα του/της labrinip topic στο Μοιραστείτε μαζί μας την δική σας εμπειρία τοκετούλαμπρινη μου η μπεμπα σου ειναι μια κουκλιτσα!!! :woohoo: :woohoo: συγκινηθηκα πολυ με την περιγραφη σου! ηταν τρομερη!! για μια στιγμουλα μπηκα στη θεση να δω πως θα ειναι οταν κραταω και εγω το πιτσιρικι μου αγκαλιτσα το καλοκαιρι! :silly:
-
είναι ++++++++++++++!!!
συγχαρητηριαααααα!!! :woohoo: :woohoo: σου ευχομαι να εχεις μια τελεια εγκυμοσυνη!
-
Πατσατζιδικο "Ξενυχταω,Ξενυχτας,Καληνυχτα!"
ειπα να περασω και εγω μια βολτα απο το πατσατζιδικο...ασχετα αν τον συχενομαι τρομερα τον πατσα!!! εχει ωραια παρειτσα ομως (ραμονα, πολυ λιακοπουλαο βλεπεις!!! χαχαχαχα :laugh: :laugh: :laugh: ) ρε κοριτσια εμεις δεν μπορουμε να κουνηθουμε με τετοιες κοιλαρες...πφφφφ χορεψτε εσεις να χτυπαμε εμεις παλαμακια
-
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ...ΕΓΩ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩΩΩΩ
συγχαρητηρια καλη μου!!! σου ευχομαι να εχεις μια τελεια εγκυμοσυνη και σε λιγο καιρο να εχεις αγκαλιτσα ενα υγιεστατο μωρακι! θα συμφωνησω με τη ζαχαρενια για τις αναγουλες! :laugh: :laugh: κανονικα θα επρεπε να τις εχεις τωρα καθε πρωι που ξυπνας...αλλα δεν ειναι σε ολες ιδια τα συμπτωματα...μακαρι να μην εχεις καθολου αναγουλες!
-
Έχετε ποτέ αναρωτηθεί...
κοριτσια συμφωνω και εγω με τις κοπελες...οτι στον κοσμο του internet δεν μπορεις να το ελεγξεις αυτο. παντα και παντου θα υπαρχουν fake users, fake profiles κλπ κλπ...
-
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΚΕΤΟΣ ή ΚΑΙΣΑΡΙΚΗ...?
ZOUZOUNITSA2 έγραψε: εχει περασει καπου εναμισης χρονος. ειναι αρκετο διαστημα να γεννησεις φυσιολογικα?? εμενα ο γυναικολογος μου ειπε ουτε να το σκεφτομαι
-
Θα είναι τελικά καθυστέρηση?
μαριακρητη σου ευχομαι οτι καλυτερο καλη μου! να εχεις μια τελεια εγκυμοσυνη! αναστασια μου τελικα τι εγινε...πηγες στο γιατρο??
-
Μου τη δίνει!
κοριτσια εμενα μου τι δινει που την τελευταια εβδομαδα εχω ολο λιγουρες για γλυκα. αμα μου φερετε δηλαδη μια ολοκληρη τουρτα θα την φαω μονη μου η γουρουνα!!! :laugh: :laugh: mantarini μου με ολο το θαρρος...μηπως εχεις θυρωειδη και δεν χανεις κιλα??? για ψαξ'το λιγακι... molly καλα σου λεει η kimon....για ενα λουκουμακι...μακαρι να ετρωγα και εγω ενα λουκουμακι και να μου εφευγε η λιγουρα για γλυκο