Όλες οι δημοσιεύσεις του/της Κικιτσα22
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ
mirel καλωσορισες στην ομορφη παρεουλα μας!! να σου ζησουν τα κοριτσακια σου!!! εγω δυστυχως δεν μπορω να σου δωσω καποια συμβουλη για τα μωρακια σου καθως και εγω περιμενω τωρα το πρωτο μου παιδι...και ειναι ζουζουνα και η δικια μου χιχι καλο σου βραδυ!
-
ο μπαμπακας.....!!!
κοριτσια αυτα τα εκανε η μανα μου στην μικρη μου αδερφη. καθε μερα πηγαινε και της αγοραζε 3-4 παιχνιδια...της αγοραζε κασσετες για το game boy τις επαιρνε λαπτοπ και κομπιουτερ για παιδακια, κουκλες και τι δεν της επαιρνε...και στο τελος μεγαλωσε και εγινε το πλεον κακομαθημενο παιδι αποκτησαμε 3 μεγαλα μπαουλα με παιχνιδια με τα οποια ειχε παιξει απο καμια ωρα με το καθενα..και τα πεταγαμε. οπως ειπα και πριν εγινε το πλεον κακομαθημενο...οτι ζηταγε επρεπε να τις το πηγαινουμε με το που ζητουσε...ουτε νερο δεν πηγαινε να παρει μονη της να πιει...τωρα μιλαμε για ηλικια 10-11 χρονων η αδερφη μου ετσι?? και την πληρωνα εγω συνεχεια...και οταν ελεγα στη μανα μου πως την εκνε ετσι..και οχι μονο εγω...ολο θυμωνε και ελεγε ε τι να κανω ειναι η μικρη.
-
ΈΓΚΥΟς ΚΑΙ ΝΗΣΤΕΙΑ ΓΙΝΕΤΕ?
λου λου καλησπερα!!! εγω δεν τρωω καθολου κρεας ολο το χρονο...τυρια, ψαρικα και τετοια τρωω ομως...αλλα απο κρεας τιποτα..και ο σιδηρος μου ειναι μια χαρα..αλλωστε σιδηρο δεν παιρνεις μονο απο το κρεας..παιρνεις απο φακες, σπανακι (και γενικως τα πρασινα λαχανικα αν θυμαμαι καλα). και οταν το ειχα πει στο γιατρο μου χαρηκε πολυ που δεν ετρωγα κρεας και δεν μου ειπε τιποτα οποτε δεν νομιζω να εχεις προβλημα
-
Θηλασμός—Η Στοργική «Θυσία» μιας Μητέρας!!!!!!!!!!
thalassa καλησπερα!!! εγω δεν εχω γεννησει ακομα τη ζουζουνα μου..και δεν ξερω πως ειναι να θηλαζεις..ομως και εγω θελω να θηλασω αποκληστικα το μωρακι μου οταν με το καλο γεννηθει και με τον αντρα μου που το εχουμε συζητησει και εκεινος θελει. μαλιστα πολλες φορες μου λεει..φανταζομαι την πρωτη φορα που θα σας δω με το μωρακι μας να το θηλαζεις..και με συγκινει τοσο πολυ γιατι το λεει τοσο γλυκα αχ περιμενω πως και πως!!! :woohoo:
-
Λιγη θετικη σκεψη σημερα..για θετικη χοριακη αυριο
χαρα35 καλη επιτυχια!!! εχεις ολη τη θετικη μου σκεψη!!!! ευχομαι να εχεις μια τεραστια χοριακη αυριο καλη μου!!
-
Παραξενη περιοδος αυτο τον μηνα
καν'το καλυετρα μεθαυριο μηπως εγινε προσφατα η συλληψη και δεν το βλεπει το τεστακι..παντως σου ευχομαι οτι καλυτερο και μην απογοητευεσαι..εισαι μικρουλα ακομα
-
΄Σεξουαλική επαφή-συσπάσεις-yutopar
τυρογαριδακι συνηθως δεν σε ρωτανε...αλλα καλου κακου μην ξαναερθεται σε επαφη..οπως ειπε και η tesh λιγο εμεινε
-
΄Σεξουαλική επαφή-συσπάσεις-yutopar
τυρογαριδακι καλησπερα. αν τελειωσε μεσα σου ο αντρας σου πρεπει να ξερεις οτι το σπερμα δημιουργει συσπασεις στη μητρα. αν εχεις διαβασει σε καποια ποστ πριν 2-3 μερες σε καποιες κοπελες οι γιατροι τους τους συνεστησαν να κανουν σεξ για να προκαλεσουν τοκετο. ευχομαι να βοηθησα και να πανε ολα καλα με την εγκυμοσυνη σου.
-
Παραξενη περιοδος αυτο τον μηνα
περιμενω πως και πως! :woohoo: :silly:
-
Παραξενη περιοδος αυτο τον μηνα
μην εισαι απισιοδοξη καλε!!! και αρνητικο να βγει θα προσπαθησεις τον επομενο μηνα!!! αλλα δεν σου κανει εντυπωση που ειχες παραξενη περιοδος?? εγω παντως δεν κρατηθηκα..ηθελα να μαθω χιχι
-
Παραξενη περιοδος αυτο τον μηνα
δεν εχει να κανει...να ξερεις οτι τα συμπτωματα τις εγκυμοσυνης ειναι παρομοια με της περιοδου... εγω ακομα και τωρα εχω πονακια περιοδου καμια φορα!!!
-
Παραξενη περιοδος αυτο τον μηνα
σ'ευχαριστω πολυ κουκλιτσα!!! πηγαινε παρε τεστακι..αλλα διπλο ε?? για να κανεις και δευτερο για σιγουρια μεχρι να πας δευτερα να κανεις χοριακη. παντως και αρνητικο να βγει μην απογοητευτεις..πηγαινε ουτως ή αλλως να κανεις χοριακη....πολλες κοπελες παρ'ολο που ειναι εγκυος τους βγαινει αρνητικο
-
Παραξενη περιοδος αυτο τον μηνα
κατσαριδουλα καλησπερα!!! και εγω ειχα το ιδιο συμπτωμα με σενα. εγω παντα ειχα περιοδο 7 μερες...καφε υγρα μονο τις τελευταιες 2 ειχα...αλλα τον οκτωβρη μου ηρθε περιοδος σαν εσενα...ειχα 3 μερες μονο καφε υγρα και πολυ λιγα...αλλα αν και δεν ειχαν σταματησει τα καφε υγρα λεω παω να παρω τεστ δεν ειναι δυνατον...το εκανα και βγηκε ενα θετικο ΝΑ!!!!! :woohoo: παω την επομενη για χοριακη να το επιβεβαιωσω γιατι δεν τα πολυεμπιστευομαι τα τεστ εγκυμοσυνης και βγηκε θετικη και η χοριακη αλλα λιγο χαμηλη...μου λεει ο μικροβιολογος ειναι μαλλον επειδη εγινε συλληψη προσφατα! και τωρα διανοιω την 23η εβδ της εγκυμοσυνης μου!!! ευχομαι η κοιλιτσα να εχει γεμισει με το ομορφοτερο θαυματακι του κοσμου!!!
-
Μου φαίνεται απίστευτο...
συγχαρητηρια!! σου ευχομαι εννια υπεροχους μηνες!!!
-
ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΦΙΛΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
κοριτσια εγω που εχω ζησει στην αμερικη..σε οοοοολα τα εστιατορια εχει καθισματα για μωρα..και οχι ενα δυο..το καθενα εχει καμια δεκαρια! οπως επισης και στις γυναικειες τουαλετες εχει παγκο για να αλλαζεις το μωρο. και σε ολα τα εστιατορια ειχε Children's Menu (μενου για παιδακια) το οποιο ουσιαστικα ηταν μια φωτοτυπια με ζωγραφιες και σου εφερναν και κυρομπογιες και ζωγραφιζε το παιδι...εδω πουθενα δεν εχω δει τιποτα για παιδια. α! και ανεκαθεν τα εστιατορια ηταν το μισο για καπνοζοντες και το μισο για μη καπνιζοντες..αλλα πλεον εχει απαγορευτει τελειως το καπνισμα εκει.
-
ΑΠΟΡΙΑ...
μαιμουδακι αυτο για το χυμο πορτοκαλι δεν το ηξερα!! θα το κανω και εγω!!!
-
Μωράκια Ιουλίου 2010 --Συνάντηση Απριλίου!!!!
ανανεωνω τη λιστα μας.. 1) ρενα 2) αν-ν 3) χαρα 4) κικιτσα 5) βαλεντινα 6) σεβαστη (ειπα να χρωματισω τη λιστουλα μας με το τι μωρακι εχει η καθεμια μας!!! ) ελα να μαζευτουμε καμια 20αρια να τους τρελανουμε στο mall!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: an-n μου βρε συ γιατι αγχωνεσαι οτι δεν εχεις παρει πολλα κιλακια...ουτως ή αλλως εισαι 2 βδομαδες πισω απο τις περισσοτερες κοπελες..και απο καποιες αλλες κοπελες 3 βδομαδες!!! μεσα σε 3 βδομαδες το μπεμπακι σου θα παρει κοντα στα 200γρ αν δεν κανω λαθος ...και θα παρεις και εσυ χιχιχι :laugh: :laugh: φιλακια σε ολες!!!
-
ΑΠΟΡΙΑ...
μαρακι μπορει να μη σε πιανει το σιδηρο γιατι μπορει να τρως γαλακτομικα οταν το παιρνεις. να ξερεις οτι οταν παιρνεις σιδηρο δεν πρεπει να εχει φαει μια ωρα πριν και μια ωρα μετα κατι γαλακτοκομικο για δεν γινεται αποροφηση του σιδηρου ουτε του ασβεστιου σε αυτη την περιπτωση. το μωρακι δεν νομιζω να το επιρεαζει απλως εσυ μπορει να εχεις ζαλαδες...
-
Μωράκια Ιουλίου 2010 --Συνάντηση Απριλίου!!!!
αν-ν εχει φαγητακια αλλα απο τα γρηγορα ομως...σαντουτσακια και τετοια αν θυμαμαι καλα τρωμε κανα κλαμπ σαντουιτς και μετα παγωτακι!! :woohoo: :silly: χιχιχιχι :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
-
Μωράκια Ιουλίου 2010 --Συνάντηση Απριλίου!!!!
αρα η λιστα μας μεχρι τωρα ειναι 1) ρενα 2) αν-ν 3) χαρα 4) κικιτσα 5) βαλεντινα αντε να μαζευτουμε κι αλλες!!!
-
Μωράκια Ιουλίου 2010 --Συνάντηση Απριλίου!!!!
και εγω μεσα!!!!! και αυτη τη φορα θα παρω brownie με παγωτακι με τη σοκολατα ξενερωσα την προηγουμενη φορα χιχιχιχι
-
3 μερες πριν το τελος
δεν ειναι τρελλο σε καταλαβαινω απολυτα!!! και εγω οταν γεννησα και το εχασα μετα για πολυ καιρο..μεχρι που εμεινα εγκυος παλι ενιωθα οτι ειχα κλωτσουλες..και φοβομουν μηπως ημουν εγκυος αλλα μετα εβλεπα περιοδο και ελεγα μπααα...πιθανοτατα ειναι το αντερακι σου
-
MAIEYTΗΡΙΟ ΕΛΕΝΑ...ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ?
bell καλε ολα αυτα!!! οπως ειπαι και η ρουμπελα μονο το κρεβατακι δεν θα φερουμε μαζι! :laugh: :laugh: καταλαβα θα σκασω με καμια βαλιτσα το καλοκαιρι στο νοσοκομειο!! :laugh: :laugh: :laugh: ρουμπελα με το καλο το μωρακι σουυυυυ!!! 10 βδομαδουλες εμειναν βλεπω στο τικερακι! :woohoo: με το καλοοοοο!!!
-
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ
μαρακι2 ποσο εβδομαδων εισαι ακριβως?? ο γιατρος σου τι σου ειπε?? εγω παντως που ειμαι 23 εβδομαδων και το εψαξα χθες στο ιντερνετ το μωρο μου κανονικα πρεπει να ειναι 28(περιπου) εκατοστα και 500γρ φιλακια και μην αγχωνεσαι
-
ενας μπαμπας στην κουνια...
μπεμπουλης το βιντεο ειναι τελειο!!! το εχω δει τοσες φορες απο χθες..και με τον αντρουλη μου μαζι!! αχ βλεπω να του κανει τα ιδια και η δικια μας η μπουμπουκα!!! :woohoo: χιχιχι αχ περιμενω πως και πως να ερθει στον κοσμο!!! :woohoo: παντως το βιντεο εχει παρα πολυ πλακα χιχι :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: