Όλες οι δημοσιεύσεις του/της μαρακι 2
-
ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΝΕΡΑ. ΜΕΤΑ ΤΙ?
μπραβο ρε κοριτσια μακαρι να ναι οπωσ τα λετε γιατι οσο πλησιαζει πανικοβαλομαι.ειμαι τελικα πολυ φοβητσιαρα.
-
ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΛΙΑ
xaxaxaxaxa ευχαριστω πολυ κοριτσακια μου και σεισ με το καλο.εχετε πολυ πλακα τελικα.
-
ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΛΙΑ
εμενα παλι μου το πε αδυνατουλικο. 1600 αδυνατουλικο? αλλα μου λεει απο που θα παρει αφου και οι γονεισ του ειναι αδυνατοι
-
ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΝΕΡΑ. ΜΕΤΑ ΤΙ?
χαχαχα δεν παιζεστε με τιποτα να στε καλαρε κοριτσια.α και ο αντρασ μου ειναι περιπτερασ ετσι για να ξερετε χαχαα φιλιααααααααααααααααααααα
-
ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΛΙΑ
ευχαριστω κοριτσαρες μου να στε ολες καλα.μου δωσατε λιγο κουραγιο φιλουρεςςςςςςςςςςςςςςςςς
-
ΥΠΕΡΗΧΟΣ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ - ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΙ...
κοπελαρα μου μην φοβασαι μια χαρα εινβαι το μπεμπακι σου.και θα ειναι μεχρι τελουσ οσο για την αμνιοπαρακεντηση που ρωτασ δεν ξερω τιμη αλλα μου χουν πει πωσ δεν ποναει καθολου.σαν και μενα εισαι και συ αγχωδησ.ολα καλα να σου πανε και με ενα πονο το μωρακι σου.και δεν μασ κουραζεισ καθολου.που να δεισ εγω τι ρωταω συνεχεια.αντε φιλακιααααααααααααααααααααα
-
ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΛΙΑ
ειμαι σχολαστικη το ξερω σορρυ αλλα οι απαντησεισ σασ με ηρεμουν καπωσ
-
ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΛΙΑ
να μαι παλι.αχααχαχαχ.ειμαι 7 μηνων ακριβωσ και χτες που πηγα για υπερηχο μου πε ο γιατροσ οτι εχω σχετικα μικρη κοιλιτσα.το μωρο παντωσ ειναι 1600γρ και 40 ποντουσ.τι εχετε να πειτε?
-
ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΝΕΡΑ. ΜΕΤΑ ΤΙ?
xxxxaaxaxaxaxax πλακα εχετε αγορακι εχω αλλα εχω κλασει και μεντεσ ταυτοχρονα.
-
ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΝΕΡΑ. ΜΕΤΑ ΤΙ?
καλημερα.κοντευω και γω σιγα σιγα να ερθει το μωρακι μου και ενω ημουν χαλαρη αγχωθηκα.οταν σπανε τα νερα που λεμε τι ακριβωσ ειναι?Υπαρχουν και πονοι μαζι? ειναι δυνατοι? πωσ θα καταλαβω τα πρωτα πονακια που λενε ωστα να πω γενναω και να παρω το γιατρο? τι περιθωριο υπαρχει μετα για να παω στο νοσοκομειο?.σορρυ για τις πολλες ερωτησεισ αλλα αρχιζει και με πιανει ενασ πανικος και φοβαμαι.μπορει καποια να μου πει?
-
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?
δεν ειναι οτι δεν το ακουω καθολου.απλα ειχα συνηθισει τα τουρλοματα και τα γερα κλωτσιδια συνεχεια και τωρα εχουν λιγο μειωθει εωσ αρκετα.δηλ πρεπει να το σκουντηξω για να κουνηθει η καμια φορα κατι κανει απο μονο του.απλα αν εχεισ μαθει σε κατι οταν αυτο αλλαζει καπου απορεις.ασ ειναι τουλαχιστον καλα.τωρα απλα νιωθω κινησουλες.οχι τουρλοματα.καποια μου ειπε πωσ τωρα δεν χωραει γι αυτο δεν τουρλονεται.μα ενασ λογοσ παραπανω δεν ειναι αυτοσ?οσο δεν χωραει να μην μπορει να κινηθει απλα να τουρλωνεται?
-
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?
χαχχχαχαχχ λες? αν ειναι ετσι τοτε ασ τρομαζω να ξυπναει να ηρεμω και γω
-
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?
με κοψοχολιασες τωρα κατι νιωθω... κατι σαλευει
-
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?
τωρα κατι κανει αλλα δεν ειναι τοσο εντονο.που ναι τα κλωτσιδια και τα τουρλοματα που εκανε? τωρα απλα νιωθω που και που κατι αχνα παλι καλα.τι να πω.δεν ξερω
-
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?
κοντευω την 30 βδομαδα τωρα και καθε πρωι και γενικα ολη μερα δεν σταματουσε.ειδικα το πρωι.τι τουρλοματα τι κλωτσιδια αστα να πανε.σημερα μπαααααααααααααααααα.στο ελαχιστο μιλαμε εωσ καθολου.ανυσηχησα παντωσ.το τι εχω κατεβασει για να κουνηθει αυτο τιποτα.παντωσ λετε να μην φοβαμαι.ολη μερα δεν εβαζε κωλο κατω.σημερα γιατι? ολη μερα κοιμαται?
-
νωθω αχαριστη..
καλησπερα.αχαριστη δεν θα το λεγα.για πιο λογο? αλλεσ παρακαλανε και σενα που στα δινει απλοχερα ο θεουλης το σκεφτεσαι? βεβαια η αληθεια ειναι οτι ειναι πολυ νωρισ ακομα εφοσων το πιο μικρο παιδακι σου ειναι ακομα μωρο.ομωσ απο την αλλη αν οντωσ εισαι εγγυος να το κρατησεις.κριμα ειναι.εγω περιμενω το πρωτο μου τωρα.ολα να σου πανε καλα και να ευχαριστεισ το θεο για το θαυμα που σου χαριζει.φιλλια πολλα
-
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΣΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΣΑΣ?ΨΙΛΟΤΡΟΜΑΞΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ
-
ΈΓΚΥΟς ΚΑΙ ΝΗΣΤΕΙΑ ΓΙΝΕΤΕ?
εγω κοριτσια καθε χρονο νηστευα την μ εβδομαδα μονο βεβαια αλλα φετοσ οχι δεν θα νηστεψω τιποτα αφου ειμαι εγκυοσ. ο θεουλησ καταλαβαινει.πρεπει να φαμε αυτο που θελουμε καθε στιγμη.
-
ΑΠΟΡΙΑ...
καφε κοριτσακια μου δεν πινω καθολου μονο καμιααααααααααα φορα μια γουλια απο του αντρα μου.μονο αυτο.θα το πω στο γιατρο αυριο.ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον παντωσ.φιλακια πολλα
-
ΤΟ CLEAR BLUE ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΧΝΟ ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ??? ΣΟΣ
καλησπερα ασ ειναι αχνη.99.99999...δηλ 100% εισαι εγκυοσ μπραγο κοπελιτσα μου με το καλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
-
ΑΠΟΡΙΑ...
ευχαριστω πολυ κοριτσακια αν και δεν ηξερα οτι θελει τοση ωρα πριν το φαγητο και το παιρνα τισ πιο πολλεσ φορεσ μαζι.η ενα τεταρτο πιο πριν.βλακειεσ εκανα.ευχαριστω παρα πολυ παντωσ φιλια
-
ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΔΩ! ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ!
τι παει να πει δεν εχει χρονο? και αν χτυπα ξυλο παθεισ κατι η εχεισ κατι θα το αφησεισ? κοπελα μου πηγαινε σε καποιον αλλον εδω μιλαμε για υγεια,και σου ευχομαι ολοψυχα να κανεισ νινακι φιλια
-
ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΔΩ! ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ!
καλησπερα.καποια απο τα συμπτωματα πχ αναγουλεσ που ειπεσ ειναι εγκυμοσυνησ οπωσ και το στηθοσ.αλλα λεσ πωσ εκανεσ χοριακη αρνητικη σεξ χωρισ προφυλαξη ποτε.τοτε μην το ψαχνεισ.κοιτα μηπωσ απλα χαλαει ο κυκλοσ σου κοπελιτσα μου.δεν ξερω τι να πω ειλικρινα.
-
ΑΠΟΡΙΑ...
καλησπερα.εκανα σημερα την καμπυλη ζαχαρου μου βρηκε ζαχαρο 75 νηστικια και 132 μετα την γλυκοζη.αλλα... εχω αιματοκριτη 34 (χαμηλοσ σχετικα μου πε) και σιδηρο χαμηλο παλι. επηρεαζει καπου το μωρο αυτο? αφου πινω σιδηρο γιατι?
-
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ
κοριτσια ο γιατροσ μου πε ολα οκ αλλα απλα ηθελα μια δευτερη γνωμη. :laugh: απο μαμαδεσ.οσο για εβγομαδεσ λογικα ειμαι 27 αν δεν κανω λαθοσ προσ 28.αν και μπερδευομαι λιγακι.φιλια πολλα