Μετάβαση σε περιεχόμενο

Εξωσωματική στα Ιωάννινα!!!!


Nansi

Recommended Posts

Καλησπέρα κορίτσια!! Όπως πάνε τα πράγματα θα κάνουμε εξωσωματική.. έχουμε πρόβλημα με το σπέρμα απλά δεν ξέρω που να απευθυνθώ... Ο γιατρός μου μου πρότεινε μια γιατρό στην Αθήνα αλλά εγώ θα ήθελα να μου πείτε εμπειρίες από το νοσοκομείο Ιωαννίνων ...τα έχω χάσει δεν ξέρω από πού να αρχίσω, αν θέλω να πάω στα Ιωάννινα πως πρέπει να κλείσω ραντεβού? Όποια γνωρίζει να με κατατοπίσει παρακαλώ γιατί είμαι άσχετη και δεν ξέρω που να απευθυνθώ...

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

στις πριν 1 ώρα, ο/η Nansi είπε:

Καλησπέρα κορίτσια!! Όπως πάνε τα πράγματα θα κάνουμε εξωσωματική.. έχουμε πρόβλημα με το σπέρμα απλά δεν ξέρω που να απευθυνθώ... Ο γιατρός μου μου πρότεινε μια γιατρό στην Αθήνα αλλά εγώ θα ήθελα να μου πείτε εμπειρίες από το νοσοκομείο Ιωαννίνων ...τα έχω χάσει δεν ξέρω από πού να αρχίσω, αν θέλω να πάω στα Ιωάννινα πως πρέπει να κλείσω ραντεβού? Όποια γνωρίζει να με κατατοπίσει παρακαλώ γιατί είμαι άσχετη και δεν ξέρω που να απευθυνθώ...

Γειά σου, εγώ έκανα την Δευτέρα την εμβρυομεταφορά στο νοσοκομείο Ιωαννίνων.  Το ραντεβού το έκλεισα στο ιατρείο του κυρίου  Ζηκόπουλου. Με καθοδήγησε για όλη την διαδικασία πέρασα επιτροπή και μετά πήγα για όλα στο Νοσοκομείο 

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Από κάπου άκουσα ότι πρέπει να πάω συστημένη για εξωσωματική στα Ιωάννινα.. ισχύει κάτι τέτοιο?

Εσένα πώς σου φάνηκε η διαδικασία και ο γιατρός?

 

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Ευχαριστώ πολύ ναι σε λίγες μέρες θα ξέρω.

Όχι δεν ισχύει  αυτό δε πας συστημένη. 

Ο Ζηκόπουλος πολύ καλός σαν γιατρός, λιγομίλητος κάποιες φορές αλλά και σαν άνθρωπος ευγενικός, και ο γεννετιστης ο.κ.Γεωργίου πολύ καλός

Η διαδικασία μου φάνηκε πιο απλή από ότι είχα στο νου μου. Εγώ ίσως επειδή έχω ένα παιδάκι ήδη να πήγα με άλλη ψυχολογία.