Μετάβαση σε περιεχόμενο

Recommended Posts

Καλημερα,ειμαι νεο μελος!! Εχω μια απορια και θελω να ρωτησω αν εχει τυχει σε καμια. Εχω ασταθη κυκλο ο γιατρος με προτινε θεραπεια με duphaston 10 μερες απο δυο χαπια!!εμενα μου ηρθε η περιοδο την 8 μερα.. κ τα σταματησα, ειναι λογικο να ερθει νωριτερα...ευχαριστω 

Κοινοποιήστε αυτή την δημοσίευση


Σύνδεσμος σε αυτή τη δημοσίευση
Κοινοποίησε σε άλλα sites
Pick Store

Καλημέρα πολλά δεν σου έδωσε; πόσο καιρό έχει από την τελευταία φορά να σου έρθει; εμένα μου έδινε ανάλογος από 5 ως 7 ημέρες 1 την ημέρα.μην ανησυχείς είναι συμβαίνει. Για το λόγο ότι πέρνεις 2 την ημέρα. 

Κοινοποιήστε αυτή την δημοσίευση


Σύνδεσμος σε αυτή τη δημοσίευση
Κοινοποίησε σε άλλα sites
στις πριν 1 ώρα, ο/η NikhNikh είπε:

Καλημέρα πολλά δεν σου έδωσε; πόσο καιρό έχει από την τελευταία φορά να σου έρθει; εμένα μου έδινε ανάλογος από 5 ως 7 ημέρες 1 την ημέρα.μην ανησυχείς είναι συμβαίνει. Για το λόγο ότι πέρνεις 2 την ημέρα. 

Ευχαριστω για την απαντηση.  Σχεδον δυο μηνες είχα να αδιαθετησω 

Κοινοποιήστε αυτή την δημοσίευση


Σύνδεσμος σε αυτή τη δημοσίευση
Κοινοποίησε σε άλλα sites
στις πριν 2 ώρες, ο/η ΓιωτακιΝΓ είπε:

Ευχαριστω για την απαντηση.  Σχεδον δυο μηνες είχα να αδιαθετησω 

Είναι μάλλον ανάλογος στον γιατρό έχω τα επερνα όταν έφτανα κάπου στης 100 ημέρες χωρίς περίοδο. 

Κοινοποιήστε αυτή την δημοσίευση


Σύνδεσμος σε αυτή τη δημοσίευση
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε κάποιο σχόλιο.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Εγγραφείτε στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση Τώρα


  • Απαντήσεις

    • Κορίτσια μου τελικά δεν πήγα σήμερα για χοριακη γιατί αποφάσισα να ακούσω το γιατρό μου και να μη μπω στη διαδικασία άγχους.. το καλό είναι ότι δεν έχω ξαναδεί αίμα.. Αλλά νιώθω  μόνιμα ένα βάρος και τράβηγμα.. εσείς το νιώθετε αυτο;όλοι μου λένε να μην αγχώνομαι αλλά μετά από 2 χαμένα μωράκια δε μπορώ να είμαι ήρεμη Ούτε να το χαρώ.Και νιώθω ότι ο γιατρός μου δεν με καταλαβαίνει..
    • Όλα γίνονται κορίτσια για κάποιο λόγο. Αλλά κορίτσια ήθελα να χαρώ λίγο πέρασα πάρα πολλά ένα χρόνο και ήθελα να αλλάξει κάτι αλλά μάλλον δεν θα αλλάξει.! Θα φανει στο μέλλον ας έρθει οπότε θέλει..! Δεν θα το κεινιγισω  άλλο αυτή την στιγμή..! Δεν εχω αντοχες και για αλλά..
    • @Scooby! κι εγω τα πιστευω πολυ κατι τετοια, αληθεια. Οτι ολα γινονται για συγκεκριμενο λογο κι οτι στο τελος θα λες "α γι αυτο καθυστερησε, για να μου διδαξει αυτο" ή "για να γίνει το άλλο".
    • @NikhNikh λοιπόν καταλαβενω απόλυτα πως μπορεί να είσαι αυτή τη στιγμή!! Αλλά δεν έχει τελειώσει τίποταααααα δεν σ έδωσε τελεσίδικο κανένας κ κάνεις δεν μπορεί να σ δώσει.. Μόνο ο Θεός ξέρει...! Γιαυτό λοιπον ψυχραιμία...!!! 😉 Θα γίνουν όλα μπορεί όλα να έγιναν για να έρθει μόνο του το ξέρεις? Δεν το ξερεις..!  Και δεν θα λες τέτοιες κουβέντες! 
    • Ναι έχω πάω είχα χάσει για 1 χρόνο την περίοδο μου μόνο με φάρμακα ειχα
  • Νέες συζητήσεις

×
Loading...
';