Μετάβαση σε περιεχόμενο

Τελειωσε μεσα μου αλλα αδιαθετησα


Yotaki

Recommended Posts

Γεια σας....με το αγορι μου καναμε ερωτα πριν λιγες μερες...αλλα μετα απο καποιες ωρες αδιαθετησα κανονικα επρεπε να αδιαθετησω μετα απο μια εβδομαδα...αλλα αδιαθετησα τη μερα που τελειωσε μεσα μου...υπαρχει πιθανοτητα για εγκυμοσηνη???

Ευχαριστω!!!

Επεξεργάστηκε από Yotaki
Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Καλημερα Yotaki. Χωρίς να είμαι γιατρος ούτε ειδική δε μου φαίνεται πιθανό να εισαι εγκυος απλα και μονο επειδη ειχες μια ολοκληρωμενη επαφη και στη συνεχεια σου ήρθε η περίοδος μια εβδομάδα νωριτερα. Απο προσωπικη μου εμπειρία και από όσα έχω μάθει εδώ στο φόρουμ μπορεί να συμβεί να έρθει πιο νωρις ακόμη και στις κοπέλες με πολύ σταθερό κύκλο. Επίσης τη βδομάδα πριν την περιοδο πως να επιτευχθεί εγκυμοσύνη αφού έχουν περάσει οι μέρες της ωορρηξίας; Μου φαίνεται φοβερά παράξενο να γινει κατι τετοιο αφου οπως λενε ολοι ειναι η πιο ασφαλης βδομαδα να ερθει μια γυναικα σε επαφη χωρις την πιθανοτητα εγκυμοσυνης..Τι να πω; Ίσως τα κορίτσια εδώ να έχουν ακούσει κάτι παρόμοιο και να μπορέσουν να σε βοηθήσουν περισσότερο..

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Καλημερα!!Εγω δν νομιζω να ειναι εγκυμοσυνη!Δν γινεται αυτο!Σου ηρθε η περιοδος νωριτερα λογικα λογο του καλοκαιριου σε αλλες καθυστερη σε αλλες ερχεται νωριτερα!Πιστευω να σε βοηθησα!!!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Συμμετοχή στη συζήτηση

Μπορείτε να γράψετε τώρα το μήνυμά σας και να εγγραφείτε μετά. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε το μήνυμα με το ψευδώνυμό σας.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor