|
Επιπτώσεις στην υγεία των εγκύων γυναικών ενδέχεται να έχει η
υπερκατανάλωση των energy drinks εξαιτίας της καφεΐνης που περιέχουν,
προειδοποιεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και συνιστά στη συγκεκριμένη ομάδα
πληθυσμού, μέτρια πρόσληψη καφεΐνης, απ’ οποιαδήποτε πηγή κι αν
προέρχεται αυτή. Αλλά και τα παιδιά που καταναλώνουν τα «ενεργειακά
ποτά» μπορεί να εμφανίσουν υπερδιέγερση, ευερεθιστικότητα, νευρικότητα
ή άγχος.
|
|
Όλοι γνωρίζουν πόσο κακό είναι να παρακολουθεί κανείς πολλές ώρες τηλεόραση και τι επιπτώσεις έχει για την υγεία η καθιστική ζωή, αλλά μια έρευνα στον Καναδά έδειξε ότι οι πολλές ώρες μπροστά στην τηλεόραση μπορεί να αυξήσουν την ποσότητα φαγητού που καταναλώνουμε.
|
|
NUTRICIA - Δελτίο Τύπου
H NUTRICIA καλωσορίζει στην οικογένεια των νηπιακών της γαλάτων το Almiron Growing Up σε σκόνη, ένα γάλα ειδικά μελετημένο για την κάλυψη των αναγκών των παιδιών ηλικίας 1-3 ετών.
|
|
Tο άρθρο μας έστειλε: η κα Σακελλαροπούλου Θεοδώρα
{mosimage}Η αυξημένη κατανάλωση τροφίμων πλουσίων σε ψευδάργυρο και βιταμίνες D και Ε από τις εγκύους μπορεί να ελαττώσει τη συχνότητα του άσθματος και των αλλεργικών νόσων στα παιδιά τους
Την περασμένη εβδομάδα το βρετανικό υπουργείο Υγείας ανακοίνωσε ότι τελικά οι έγκυοι δεν πρέπει να πίνουν καθόλου αλκοόλ στη διάρκεια της κυήσεως, διότι ακόμα και τα 1-2 ποτά την εβδομάδα που έως τώρα συνιστούσε, είναι αμφίβολο εάν είναι αβλαβή. Εκτός από αυτό το μέτρο και την υιοθέτηση μιας γενικά υγιεινής διατροφής, εξίσου σημαντικό είναι να παίρνει η έγκυος συμπληρώματα φολικού οξέος. |
|
Γιατροί και ειδικοί συστήνουν στις γυναίκες που κυοφορούν και θηλάζουν τη συχνή κατανάλωση λιπαρών ψαριών έτσι ώστε να βοηθήσουν σημαντικά στην ανάπτυξη της όρασης και της γνωστικής ικανότητας των παιδιών τους. Εξυπνότερα είναι τα μωρά που γεννούν οι μητέρες που κατανάλωναν ψάρια κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους, αφού τα λιπαρά οξέα τα οποία περιέχουν (ω-3) βοηθούν σημαντικά την ανάπτυξη της όρασης, της γνωστικής ικανότητας, της προσοχής, της πληρότητας, του ύπνου και της ευφυΐας.
|
|
Νέα ισραηλινή μελέτη δείχνει ότι το μητρικό γάλα των θηλαζόντων μητέρων για περισσότερο από έναν χρόνο είναι πλουσιότερο σε λιπαρά και ενέργεια, απ' αυτό των μητέρων που θηλάζουν το βρέφος λίγους μήνες, σύμφωνα με δημοσίευμα του επιστημονικού εντύπου Pediatrics.
|
|
Ως κλειδί για την καλή υγεία και την ανάπτυξη των παιδιών χαρακτηρίζουν οι ειδικοί το μητρικό θηλασμό ενός βρέφους τους πρώτους μήνες της ζωής του. Ωστόσο, μόλις τέσσερα στα δέκα βρέφη τρέφονται αποκλειστικά με μητρικό γάλα το πρώτο εξάμηνο της ζωής τους, απόρροια του σύγχρονου τρόπου ζωής αλλά και της γενικότερης άγνοιας για τις ευεργετικές επιδράσεις του θηλασμού τόσο στο βρέφος όσο και στη μητέρα.
|
|
Aυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν διαβήτη διατρέχουν τα εγγόνια γυναικών που κατά την εγκυμοσύνη τους δεν διατρέφονταν σωστά.
|
|
|
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>
|
|
Σελίδα 1 από 2 |